Wiktor Witkowski

Consumer cross category activations
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Planowanie, organizacja, egzekucja największych akcji promocyjnych - święta Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży; pozyskiwanie środków, negocjacje z dost Pełne rozeznanie w polskim rynku detalicznym w odniesieniu do handlu nowoczesneg Doświadczenie w pracy z następującymi kategoriami: kawa, czekolada, wafle, baton

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mondelez Polska Production Sp. z o. o.
Cross Category Coordination Manager
Kraft Foods Polska
Channel Development Manager Modern Trade
Unilever Polska S.A.
Customer & Shopper Marketing Manager
Nestle Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów, Kanał Tradycyjny
Nestle Polska S.A.
Specjalista ds. Rozwoju Kanału Tradycyjnego

Szkolenia i kursy

2012 Kolory – Style komunikacji
2011 Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
2011 Customer Marketing Foundation – zrozumieć shopper
2011 Sztuka prezentacji
2010 Trudne sytuacje z klientem
2008 Program Basic Professional Skills – cykl szkoleń organizowanych dla nowych pracowników NESTLÉ

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Biznes i gospodarka
Infrastruktura
Snowboard
Żeglarstwo - patent żeglarza jachtowego
Motocykle - prawo jazdy kat. A

Organizacje

2002-2006
Członkostwo w AEGEE Łódź

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż