Umiejętności
Planowanie, organizacja, egzekucja największych akcji promocyjnych - święta
Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży; pozyskiwanie środków, negocjacje z dost
Pełne rozeznanie w polskim rynku detalicznym w odniesieniu do handlu nowoczesneg
Doświadczenie w pracy z następującymi kategoriami: kawa, czekolada, wafle, baton
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
2012 Kolory – Style komunikacji
2011 Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
2011 Customer Marketing Foundation – zrozumieć shopper
2011 Sztuka prezentacji
2010 Trudne sytuacje z klientem
2008 Program Basic Professional Skills – cykl szkoleń organizowanych dla nowych pracowników NESTLÉ
2011 Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
2011 Customer Marketing Foundation – zrozumieć shopper
2011 Sztuka prezentacji
2010 Trudne sytuacje z klientem
2008 Program Basic Professional Skills – cykl szkoleń organizowanych dla nowych pracowników NESTLÉ
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Biznes i gospodarka
Infrastruktura
Snowboard
Żeglarstwo - patent żeglarza jachtowego
Motocykle - prawo jazdy kat. A
Infrastruktura
Snowboard
Żeglarstwo - patent żeglarza jachtowego
Motocykle - prawo jazdy kat. A
Organizacje
2002-2006
Członkostwo w AEGEE Łódź
Członkostwo w AEGEE Łódź
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].