Umiejętności
Corel Draw
Google Docs
Internet
Marketing
Microsoft Office
Adobe Photoshop
Komunikacja
Zarzadzanie ludzmi, team leader, management.
Export Management
Języki
rosyjski
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik regionalny
-realizację budżetu sprzedaży w sklepach regionu(Litwa, Białoruś, Rosja);
-kontrol i analiza wyników sprzedaży;
-organizacja wysyłek towarów na export;
-nadzór nad przestrzeganiem standardów sieci, standardów operacyjnych pracy sklepów
-utrzymanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta, wyglądu i aranżacji sklepów;
-doradztwo biznesowe w zakresie działań operacyjnych dla właścicieli sklepów (franczyzobiorców);
-kontrol i analiza wyników sprzedaży;
-organizacja wysyłek towarów na export;
-nadzór nad przestrzeganiem standardów sieci, standardów operacyjnych pracy sklepów
-utrzymanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta, wyglądu i aranżacji sklepów;
-doradztwo biznesowe w zakresie działań operacyjnych dla właścicieli sklepów (franczyzobiorców);
Kierownik ds. Marketingu
Sp. z o.o. Msport
Krótko i długoterminowe planowanie strategii oraz kalendarium marketingowego firmy.
Monitoring oraz analiza prowadzonych działań w zakresie ich efektywności handlowej.
Nadzorowanie pracy działu w zakresie wykonywanych obowiązków, przygotowywanie comiesięcznych raportów dla zarządu.
Kierowanie nad zaopatrzeniem i projektowaniem sklepów (planowanie, projektowanie, zaopatrzenie), kompleksowe przygotowanie otwarcia nowych sklepów.
Planowanie, wdrożenie oraz koordynacja projektów reklamowych oraz promocyjnych.
Stała współpraca z dostawcami, kontrahentami oraz partnerami, podtrzymywanie dobrych relacji.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Prowadzenie badań marketingowych, kontakty z mediami.
Monitoring oraz analiza prowadzonych działań w zakresie ich efektywności handlowej.
Nadzorowanie pracy działu w zakresie wykonywanych obowiązków, przygotowywanie comiesięcznych raportów dla zarządu.
Kierowanie nad zaopatrzeniem i projektowaniem sklepów (planowanie, projektowanie, zaopatrzenie), kompleksowe przygotowanie otwarcia nowych sklepów.
Planowanie, wdrożenie oraz koordynacja projektów reklamowych oraz promocyjnych.
Stała współpraca z dostawcami, kontrahentami oraz partnerami, podtrzymywanie dobrych relacji.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Prowadzenie badań marketingowych, kontakty z mediami.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker