Umiejętności
Coaching
Merchandising
Microsoft Excel
Microsoft Word
Profesjonalne prezentacje oraz wystąpienia publiczne
profesjonalne negocjacje cenowe
Motywowanie Zespołu Sprzedaży
Budowanie trwałych i partnerskich relacji biznesowych
Sprzedaż dostarczająca wartości Klientowi i rentowność Dostawcy na wymagającym rynku
Zdobywanie i utrzymanie Klienta na rynku rozproszonym
Zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami
Strategiczne Zarządzanie Regionem
Podstawy Marketingu w firmie Korporacyjnej
Sales Action Plan
Organizacja i planowanie czasu pracy
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Regionalny Weber DEITERMANN
Sprzedaż zapraw technicznych weber Deitermann: izolacje bitumiczne, izolacje mineralne, naprawa i ochrona betonu, renowacje murów, posadzki cienkowarstwowe, chemia budowlana.
Pełna obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; projektant, generalny wykonawca, wykonawca specjalistyczny, inwestor.
Pełna obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; projektant, generalny wykonawca, wykonawca specjalistyczny, inwestor.
Key Account Manager - Sieci Handlowe (bez DIY)
•Realizacja współpracy handlowej z firmami sieciowymi w Polsce.
•Przygotowanie i realizacja planu sprzedaży/działań dla Kluczowych Klientów/Sieci.
•Utrzymanie dobrych relacji Kluczowymi Klientami.
•Wprowadzanie nowych produktów na rynek, zbieranie informacji o rynku i konkurencji
•Pozyskiwanie nowych klientów w sektorze.
•Realizacja polityki marketingowej SGCP Weber w sektorze Kluczowych Klientów.
•Koordynacja współpracy Działu Sprzedaży Weber z Działem DIY SGCPPL.
•Utrzymanie poziomu cen sprzedaży na rynku zgodnie ze strategią Weber.
•Kontrola należności klientów, minimalizując konieczność wprowadzenia windykacji.
•Przygotowywanie wniosków promocyjnych oraz umów współpracy z Klientami.
•Przygotowywanie założeń do planów sprzedaży.
•Koordynacja współpracy między handlowcami a oddziałami firm sieciowych w podległych im terenach działania w porozumieniu z Regionalnymi Menadżerami Sprzedaży.
•Przygotowanie i realizacja planu sprzedaży/działań dla Kluczowych Klientów/Sieci.
•Utrzymanie dobrych relacji Kluczowymi Klientami.
•Wprowadzanie nowych produktów na rynek, zbieranie informacji o rynku i konkurencji
•Pozyskiwanie nowych klientów w sektorze.
•Realizacja polityki marketingowej SGCP Weber w sektorze Kluczowych Klientów.
•Koordynacja współpracy Działu Sprzedaży Weber z Działem DIY SGCPPL.
•Utrzymanie poziomu cen sprzedaży na rynku zgodnie ze strategią Weber.
•Kontrola należności klientów, minimalizując konieczność wprowadzenia windykacji.
•Przygotowywanie wniosków promocyjnych oraz umów współpracy z Klientami.
•Przygotowywanie założeń do planów sprzedaży.
•Koordynacja współpracy między handlowcami a oddziałami firm sieciowych w podległych im terenach działania w porozumieniu z Regionalnymi Menadżerami Sprzedaży.
Konsultant ds. Projektów i Inwestycji RIGIPS&ISOVER
•Realizowanie sprzedaży Rigips&Isover na średnie i duże inwestycje.
•Identyfikowanie, selekcja i pełna współpraca z kluczowymi klientami z
grupy wykonawców specjalistycznych DWS.
•Współpraca z biurami projektowymi – specyfikowanie projektów w systemach Rigips&Isover.
•Bezpośrednie rozmowy z inwestorami i ofertowanie dużych kontraktów.
•Identyfikowanie, selekcja i pełna współpraca z kluczowymi klientami z
grupy wykonawców specjalistycznych DWS.
•Współpraca z biurami projektowymi – specyfikowanie projektów w systemach Rigips&Isover.
•Bezpośrednie rozmowy z inwestorami i ofertowanie dużych kontraktów.
Doradca Techniczno-Handlowy
•Wprowadzenie wyrobów na rynek Polski: posadzki żywiczne –
systemy CONICA, powłoki dachowe oraz chemia budowlana.
•Pełna współpraca z kluczowymi klientami z grupy GW w zakresie budownictwa kubaturowego, komercyjnego, przemysłowego.
•Bezpośrednie rozmowy z inwestorami i ofertowanie dużych kontraktów.
•Tworzenie sieci i współpraca z firmami wykonawczymi
systemy CONICA, powłoki dachowe oraz chemia budowlana.
•Pełna współpraca z kluczowymi klientami z grupy GW w zakresie budownictwa kubaturowego, komercyjnego, przemysłowego.
•Bezpośrednie rozmowy z inwestorami i ofertowanie dużych kontraktów.
•Tworzenie sieci i współpraca z firmami wykonawczymi
Kierownik Sprzedaży i Produktu Optiroc Blok i Total
Optiroc Sp. z o.o./ maxit Sp. z o.o. – Scancem/Heidelberger Group
•Opracowywanie i bieżące korekty oferty Optiroc Blok
•Analizy rynku, konkurencji i sprzedaży
•Tworzenie i nadzorowanie programu promocyjnego Optiroc Total
•Tworzenie, kontrola i prowadzenie prezentacji dla architektów, wykonawców i sieci sprzedaży
•Przygotowywanie argumentacji handlowej dla handlowców
•Kontrola procedur reklamacyjnych i ofertowanie na duże kontrakty
•Pozyskiwanie kluczowych klientów i budowanie długotrwałych relacji
Oraz:
•Realizacja założonego planu sprzedaży
•Tworzenie sieci sprzedaży dla Optiroc Blok w Polsce
•Tworzenie zespołu ds. sprzedaży i zarządzanie jego działalnością
•Wspieranie sprzedaży Regionalnych Menadżerów Sprzedaży
•Identyfikowanie, selekcja i pełna współpraca z kluczowymi klientami:
Negocjacje warunków handlowych
Budowanie długotrwałych relacji
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w sprzedaży B2B
Wsparcie techniczne i koordynacja procesu przekazywania wiedzy technicznej
Maksymalizacja sprzedaży do grupy klientów kluczowych
•Analizy rynku, konkurencji i sprzedaży
•Tworzenie i nadzorowanie programu promocyjnego Optiroc Total
•Tworzenie, kontrola i prowadzenie prezentacji dla architektów, wykonawców i sieci sprzedaży
•Przygotowywanie argumentacji handlowej dla handlowców
•Kontrola procedur reklamacyjnych i ofertowanie na duże kontrakty
•Pozyskiwanie kluczowych klientów i budowanie długotrwałych relacji
Oraz:
•Realizacja założonego planu sprzedaży
•Tworzenie sieci sprzedaży dla Optiroc Blok w Polsce
•Tworzenie zespołu ds. sprzedaży i zarządzanie jego działalnością
•Wspieranie sprzedaży Regionalnych Menadżerów Sprzedaży
•Identyfikowanie, selekcja i pełna współpraca z kluczowymi klientami:
Negocjacje warunków handlowych
Budowanie długotrwałych relacji
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w sprzedaży B2B
Wsparcie techniczne i koordynacja procesu przekazywania wiedzy technicznej
Maksymalizacja sprzedaży do grupy klientów kluczowych
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
Optiroc Sp. z o.o. - Scancem Group
•Tworzenie sieci sprzedaży i bieżąca współpraca z jej ogniwami
•Wprowadzanie założeń rynkowych opracowanych przez dział marketingu
•Badania rynkowe dla potrzeb działu marketingu
•Organizacja i prowadzenie szkoleń
•Obsługa reklamacji i doradztwo techniczne
•Wprowadzanie na polski rynek posadzek przemysłowych Optiroc ABS DuroSystem.
•Wprowadzanie założeń rynkowych opracowanych przez dział marketingu
•Badania rynkowe dla potrzeb działu marketingu
•Organizacja i prowadzenie szkoleń
•Obsługa reklamacji i doradztwo techniczne
•Wprowadzanie na polski rynek posadzek przemysłowych Optiroc ABS DuroSystem.
Szkolenia i kursy
1.) Jak skutecznie motywować zespół sprzedaży - Akademia Weber 2013
2.) Jak zdobyć i utrzymać Klientów na rynku rozproszonym – Akademia Weber 2012
3.) Zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami (KCRM) – Akademia Weber 2012
4.) Comply – Europejskie Prawo Konkurencji – Clifford Chance 2012
5.) Jak budować Lojalność Klientów – Kurs w Akademii Weber 2011
6.) Strategiczne Zarządzanie Regionem – Professional Business Consulting 2011
7.) Profesjonalne Negocjacje – Professional Business Consulting 2011
8.) Podstawy Marketingu w firmie Korporacyjnej – Kurs w Akademii Weber 2011
9.) Sales Action Plan – Kurs w Akademii Weber 2011
10.) Cykl szkoleń technicznych i handlowych firmy BASF Construction Chemicals 2007
11.) Warsztaty coachingowe – Mercuri 2002
12.) Merchandising – Mercuri 1999
13.) Profesjonalne prezentacje - Kalkstein 1999
14.) Profesjonalne techniki sprzedaży –
Kalkstein 1998
15.) Zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży i merchandising – Kalkstein 1998
16.) Organizacja i planowanie czasu pracy 1994
17.) Sprzedaż bezpośrednia 1993
2.) Jak zdobyć i utrzymać Klientów na rynku rozproszonym – Akademia Weber 2012
3.) Zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami (KCRM) – Akademia Weber 2012
4.) Comply – Europejskie Prawo Konkurencji – Clifford Chance 2012
5.) Jak budować Lojalność Klientów – Kurs w Akademii Weber 2011
6.) Strategiczne Zarządzanie Regionem – Professional Business Consulting 2011
7.) Profesjonalne Negocjacje – Professional Business Consulting 2011
8.) Podstawy Marketingu w firmie Korporacyjnej – Kurs w Akademii Weber 2011
9.) Sales Action Plan – Kurs w Akademii Weber 2011
10.) Cykl szkoleń technicznych i handlowych firmy BASF Construction Chemicals 2007
11.) Warsztaty coachingowe – Mercuri 2002
12.) Merchandising – Mercuri 1999
13.) Profesjonalne prezentacje - Kalkstein 1999
14.) Profesjonalne techniki sprzedaży –
Kalkstein 1998
15.) Zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży i merchandising – Kalkstein 1998
16.) Organizacja i planowanie czasu pracy 1994
17.) Sprzedaż bezpośrednia 1993
Specjalizacje
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Zainteresowania
Narty, muzyka, historia, film, karate.
Organizacje
PZN.
Inne
Pełna obsługa komputera na poziomie menadżerskim; system operacyjny Windows, poczta, Internet, obsługa przedsiębiorstwa Firma 2000.