Weronika Wielg

Weronika Wielg

Administrator Badań Klinicznych
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bristol-Myers Squibb
Administrator Badań Klinicznych
Bristol-Myers Squibb
Medical Affairs Coordinator
-samodzielne prowadzenie projektów
-planowanie oraz bieżąca analiza i kontrola budżetu medycznego dla 7 produktów
-współpraca z Disease Area Specialists oraz Dyrektorem Medycznym w zakresie tworzenia planu medycznego
-współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania materiałów medycznych
-tworzenie ulotek medycznych
-procesowanie i administrowanie grantów
-kontakt i współpraca z lekarzami specjalistami ( psychiatrami, onkologami, hepatologami, lekarzami chorób zakaźnych, diabetologami, reumatologami)
-organizacja wyjazdów na zagraniczne sympozja naukowe
-organizacja konferencji krajowych
-współpraca z działem sprzedaży i marketingu przy wspólnych projektach
-koordynowanie spotkań firmowych oraz podróży służbowych
Bristol-Myers Squibb
Medical/Market Access Assistant
-samodzielny project PR: organizacja i koordynowanie Warsztatów dla Pacjentów
-wsparcie administracyjne dla dwóch działów: Medyczny i Market Access
-organizacja spotkań firmowych
-organizacja oraz udział w konferencjach naukowych
-współpraca z agencjami PR
-współpraca z agencjami reklamowymi
-wsparcie dla Disease Area Specialists w realizacji planu medycznego dla poszczególnych produktów
-procesowanie i administrowanie grantów
Mead Johnson
konsultant marketingu
-wsparcie działu Marketing
-współpraca z działem Sales Force w zakresie organizowania lokalnych konferencji
-współpraca z działem Regulatory i Medycznym w zakresie tworzenia materiałów marketingowych
-monitorowanie działań konkurencji

Szkolenia i kursy

Sztuka prezentacji
Skuteczne rozmowy z klientami i współpracownikami
Zarządzanie stresem
Szkolenie z podstaw HTA

Edukacja

Logo
Marketing Produktów Farmaceutycznych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Technologia Żywnościi Żywienie Człowieka, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

film, turystyka górska

Inne

Umiejętności:
kreatywność, komunikatywność, wysokie zdolności organizacyjne,
umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji,
umiejętność prowadzenia kilku projektów w jednym czasie,
umiejętność szybkiego uczenia się,
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
biegła obsługa komputera I pakietów biurowych MS Office, SAP, PAR,
prawo jazdy kat. B

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.