Weronika Wielg
Administrator Badań Klinicznych
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Medical Affairs Coordinator
-samodzielne prowadzenie projektów
-planowanie oraz bieżąca analiza i kontrola budżetu medycznego dla 7 produktów
-współpraca z Disease Area Specialists oraz Dyrektorem Medycznym w zakresie tworzenia planu medycznego
-współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania materiałów medycznych
-tworzenie ulotek medycznych
-procesowanie i administrowanie grantów
-kontakt i współpraca z lekarzami specjalistami ( psychiatrami, onkologami, hepatologami, lekarzami chorób zakaźnych, diabetologami, reumatologami)
-organizacja wyjazdów na zagraniczne sympozja naukowe
-organizacja konferencji krajowych
-współpraca z działem sprzedaży i marketingu przy wspólnych projektach
-koordynowanie spotkań firmowych oraz podróży służbowych
-planowanie oraz bieżąca analiza i kontrola budżetu medycznego dla 7 produktów
-współpraca z Disease Area Specialists oraz Dyrektorem Medycznym w zakresie tworzenia planu medycznego
-współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania materiałów medycznych
-tworzenie ulotek medycznych
-procesowanie i administrowanie grantów
-kontakt i współpraca z lekarzami specjalistami ( psychiatrami, onkologami, hepatologami, lekarzami chorób zakaźnych, diabetologami, reumatologami)
-organizacja wyjazdów na zagraniczne sympozja naukowe
-organizacja konferencji krajowych
-współpraca z działem sprzedaży i marketingu przy wspólnych projektach
-koordynowanie spotkań firmowych oraz podróży służbowych
Medical/Market Access Assistant
-samodzielny project PR: organizacja i koordynowanie Warsztatów dla Pacjentów
-wsparcie administracyjne dla dwóch działów: Medyczny i Market Access
-organizacja spotkań firmowych
-organizacja oraz udział w konferencjach naukowych
-współpraca z agencjami PR
-współpraca z agencjami reklamowymi
-wsparcie dla Disease Area Specialists w realizacji planu medycznego dla poszczególnych produktów
-procesowanie i administrowanie grantów
-wsparcie administracyjne dla dwóch działów: Medyczny i Market Access
-organizacja spotkań firmowych
-organizacja oraz udział w konferencjach naukowych
-współpraca z agencjami PR
-współpraca z agencjami reklamowymi
-wsparcie dla Disease Area Specialists w realizacji planu medycznego dla poszczególnych produktów
-procesowanie i administrowanie grantów
konsultant marketingu
-wsparcie działu Marketing
-współpraca z działem Sales Force w zakresie organizowania lokalnych konferencji
-współpraca z działem Regulatory i Medycznym w zakresie tworzenia materiałów marketingowych
-monitorowanie działań konkurencji
-współpraca z działem Sales Force w zakresie organizowania lokalnych konferencji
-współpraca z działem Regulatory i Medycznym w zakresie tworzenia materiałów marketingowych
-monitorowanie działań konkurencji
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji
Skuteczne rozmowy z klientami i współpracownikami
Zarządzanie stresem
Szkolenie z podstaw HTA
Skuteczne rozmowy z klientami i współpracownikami
Zarządzanie stresem
Szkolenie z podstaw HTA
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
film, turystyka górska
Inne
Umiejętności:
kreatywność, komunikatywność, wysokie zdolności organizacyjne,
umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji,
umiejętność prowadzenia kilku projektów w jednym czasie,
umiejętność szybkiego uczenia się,
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
biegła obsługa komputera I pakietów biurowych MS Office, SAP, PAR,
prawo jazdy kat. B
kreatywność, komunikatywność, wysokie zdolności organizacyjne,
umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji,
umiejętność prowadzenia kilku projektów w jednym czasie,
umiejętność szybkiego uczenia się,
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
biegła obsługa komputera I pakietów biurowych MS Office, SAP, PAR,
prawo jazdy kat. B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.