Waldemar Jarzombek

Garments Business Developer /Brand Manager/ Buyer/ GarmentsTechnologist

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Manager
BSW Sp. z o.o.
Business developer.
Manufactory of technical sport / outdoor / military garments - production of seam taped and untaped (Gore-tex, Windstopper, Sympatex, Gelanots).
Managed factory processes and all teams working.
Managed production sketches and recorded any specifications for production activities;
Managing system of quality control on processes;
Evaluated product performance regularly and achieved sales objectives;
Ensured accurate development, production, and costing.
TFE S.A.
Kupiec /Menadżer Marki
TFE
www.thefourelementsgroup.com
Opracowanie i wdrażanie strategii produktowej dla wzrostu i zapewnienia maksymalizację celów;
Negocjowanie i współpraca z kluczowymi partnerami do tworzenia i dostosowywania programów produktowych, które poprawiają sprzedaż na rynkach docelowych;
Zarządzanie działem zakupów.
Analiza i wdrażanie trendów rynkowych i reagowanie działania konkurencji;
Projektowanie strategii cenowej i realizacja zakupów produktowych;
Ocena wydajność pracowników i nadzorowanie pracy.
Rozwój produktów marki.
Projektant.
TFE S.A.
Buyer Manager / Product Manager
Developed innovative concepts and strategies, including maintenance and communication of technical product packages;
Developed and executed a comprehensive buying strategy for the products;
Negotiated and developed existing supply partners as well as identified new sourcing channels;
Established program to evaluate precision and accuracy of supply chain so that products are fit for purpose, meet required quality and safety standards and are delivered on time;
Managed the critical path including raising orders, shipping and managing stock levels.
Garments designer.
Euromark Polska S.A.
Menadżer Marki /Kupiec
www.euromark.pl
Zarządzanie i opracowanie kolekcje odzieży i sprzętu sportowo-outdoor-owego, od wstępnej koncepcji projektowej do masowej produkcji, dla większość odzież, butów i sprzętu;
Koordynacja współpracy między zespołami projektowymi , producentami i działem merchandising-owym;
Kupiec marki Alpinus.
Wdrażanie innowacyjnych i wysokiej jakości produktów dla klientów docelowych;
Zarządzanie procesami pozyskiwania i obsług firm, ocenia przydatności fabryk do zaspokojenia wymaganej jakości marki;
Określanie priorytetów i zmniejszanie wydatków dla osiągnięcia najwyższej marży, zapobiec marnotrawstwu;
Euromark Polska S.A.
Brand Manager / Buyer
Euromark S.A. Poland
Planed and selected products according to customer demand, trends and budget;
Drived the product strategy through original and innovative thinking and ensured the product range leads the market;
Built profitable supplier partnership to develop market position;
Coordinated cooperation between the design and merchandising teams to build innovative and good quality products for target customers;
Supported company sourcing process, assessed factories suitability to satisfy the quality of the brand;
Provided product knowledge to customers and generated sale inquiries.
konimpex sp. z o.o.
Menadżer Produktu
www.aventura.com.pl
Opracowanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek do sprzedaż;
Projektowane i rozwój produktu;
Zarządzanie zakupami marki Feel Free.
Zarządzanie całością procesów od koncepcji do realizacji masowej produkcji;
Szkolenia produktowe i technologiczne sprzedawców, jak i klientów dla osiągnięcia najlepszych wyników sprzedaży;
Logo
Dyrektor d/s Produkcji
L.M. S.A.
Zarządzanie 200 osobową załogą;
Zarządzanie działem rozwoju produktów i zakupów surowców;
Kontrola i zarządzanie procesami jakości;
Regularna ocenia działania działów produkcyjnych;
Zapewnianie rozwoju, produkcji,
Kalkulacje i kosztorysowania.
Obsługa kluczowych klientów.
Alpinus S.A.
Menadżer Produktu
Przygotowanie produktu według wymaganych standardów jakości;
Projektowanie, dokumentacje techniczno-technologiczne, prototypy, kolekcja handlowa:
Zapewniona zgodność z wszystkimi wymogami prawnymi;
Przygotowanie produktu marki Alpinus, Alpinus Classic, Alpinus kids.
Uzgodnienia z dostawcami warunków produkcji, negocjacji cenowych i harmonogramów produkcji wraz dostawami.

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy Kat. B

Edukacja

Logo
Ogólne, średnie
Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zakupy
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Inne

Zarządzanie
Zarządzał działem zakupów i rozwoju produktu (Zarządzanie zespołem kupców i projektantów, motywowanie w celu osiągnięcia celów czasowych oraz finansowych);
Wdrożył i zarządzał programem oceny precyzji i dokładności produkcji , wyznaczonych celów, spełniając wymagane normy jakości i bezpieczeństwa oraz dostarczanie na czas;
Nadzorował procesami przetwarzania odzieży w produkcji, organizowanie planów produkcji harmonogramu dostaw;
Opracowywał plany produkcji i wdrażał harmonogramy logistyczne;
Zarządzanie i optymalizacja nakładów pracy w przełożeniu na aspekt kosztowy, w celu zapewnienia standardów biznesowych zgodnie ze strategią marki.
Zarządzanie zespołami rozwoju produktu i zakupów w fabrykach na Dalekim Wschodzie.

Rozwój produktu.
Doświadczenie w opracowywaniu innowacyjnych koncepcji produktowych i strategii dla nich, w tym utrzymanie i przekazywania pakietów wysoko zaawansowanych technologicznie pakietów produktowych;
Umiejętnie kierowanie wieloma pakietami zadań w trakcie sezonu. Rozwój, weryfikacja dostawców ;
Doświadczenie aranżacji podróży biznesowych w celu odwiedzania fabryk produkujących (Europa, Daleki Wschód), pozyskiwanie nowych dostawców, surowców do masowej produkcji, kontrola jakości , a także w celu koordynacji przygotowań nowych kolekcji oraz produkcji masowe;
Zarządzanie surowcami do produkcji w fabrykach, aby zapewnić prawidłową koordynację w relacjach produkcja , zaopatrzenie (dostawca), logistyka gotowego towaru z fabryk.

Technologia
Kreowanie i wspieranie od strony techniczno-technologicznej oraz przetwarzał informacje i dane zespołowi ds. wewnętrznych i zewnętrznych procesów produkcji;
Doświadczenie w cyklu życia produktu, masowych procesów produkcyjnych, maszyn i rozwiązań technologiczno-technicznych;
Stworzył i nadzorował przygotowania dokumentacji produkcyjnych, w kategoriach produktów sportowych;
Tworzył i wdrażał jasne i zwięzłe dokumentacje techniczne do przygotowania prototypów i kolekcji handlowych;
Odwiedził dalekowschodnie fabryki w celu przeprowadzania kontroli produkcji , utrzymania standardów jakości, kreowania nowych projektów.
Krawiec Odzieży Ciężkiej.