Umiejętności
MS Office
Języki
rosyjski
ojczysty
ukraiński
ojczysty
polski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca dyrektora ds. Produkcji typografii „DON PAK”, naczelnik działu kontroli jakości.
Typografia DON PAK
Produkcja opakowań dla leków, produkowanych na Ukrainie,
Zarządzanie działem kontroli jakości wyprodukowanych opakowań,
Obsługa klientów i dostawców,
Poszukiwanie nowych klientów i podpisywanie z nimi umów.
Zarządzanie działem kontroli jakości wyprodukowanych opakowań,
Obsługa klientów i dostawców,
Poszukiwanie nowych klientów i podpisywanie z nimi umów.
Dyrektor ds. Zarządzania personelem, dyrektor regionalny, administ rator
Korporacja Split Group
Rozwój karierowy wewnątrz korporacji
Korporacja Split Group (powyżej 500 pracowników). Branża
rozrywkowa, HoReCa. Pierwsza i największa korporacja na Ukrainie w
sektorze biz nest hazardowego. Niestety po zmianach prawnych
biznes hazardowy został zabroniony na Ukrainie co było przyczyną
zamknięcia korporacji oraz zwolnienia wszystkich jej pracowników.
2009—2012 Dyrektor w korporacji Split Group
• Zarządzenie klubem „zamkniętym” „Joss” i „Split”
2000-2009 Dyrektor ds. zarządzania personelem
• Organizacja I kontrola pracy personelu “Casino Split Group” (około 30 oddziałów na
Ukrainie, w Rosji I Mołdowie)
• Rekrutacja pracowników, organizacja szkoleń dla przyszłych pracowników, rekrutacja
powtórna po odbytych szkoleniach i podział pracowników w różne filie korporacji
• Zarządzanie personelem w celu zabezpieczenia sprawnej działalności korporacji i
potrzymania ją w równowadze, zapobieganie sytuacjom kryzysowym.
Wrażanie innowacyjnych metod w wewnętrzną strukturę korporacji
• Analiza zasobów ludzkich i przygotowanie raportów dla kierownictwa
• Tworzenie i prowadzenie bazy danych wszystkich pracowników
• Wypracowanie wewnętrznych dokumentów korporacji : programy lojalności kompanii,
zasady wynagrodzenia pracowników, instrukcje obowiązków dla każdego stanowiska
• Szybkie reagowanie na wynikające problemy w pracy (wyjazd na miejsce, analiza
sytuacji, podejmowanie odpowiednie decyzji i jej realizacja)
• Prowadzenie rozmów i spotkań organizacyjnych
• Organizowanie spotkań atestacyjnych w celu ewaluacji kwalifikacji personelu w różnych
oddziałach i filiach korporacji, prowadzenie egzaminów
• Organizacja wielokrotnych spotkań korporacyjnych, imprez I wyjazdów.
Osiądnięcia:
• Od 2000 do 2009 roku rozwój korporacji “Casino Split Group” i zwiększenie ilości filii I
oddziałów co spowodowało zwiększenie liczby personelu ze 100 do 550 osób.
Podwyższanie kwalifikacji pracowników, zmniejszenie płynności personelu. Umocnienie
duchu korporacyjnego u pracowników.
• 2000-2002 Dyrektor regionalny sieci nocnych klubów w Nizhnij Nowgorod (Rosja), filii
korporacji. Współpraca z partnerami z Rosji. Organizacja struktury klubów oraz
organizacja szkoleń dla pracowników.
• 1998-2000 r. Kierownik kasyno w Mariupolu. Organizacja pracy pierwszej w Mariupolu
restauracji „Wolna” i klubu rozrywki „Korall”. Biznes planowanie. Opracowanie struktury
przedsiębiorstwa. Nabór pracowników oraz ich dalsze szkolenie.
• 1994-1998r. Dyrektor-administrator w kasynie „Split” w Kijowie. Organizacja pracy
klubu nocnego (kasyno, slot machines, restauracja, bar, dyskoteka). Rozwiązywanie
sytuacja konfliktowych. Optymalizacja pracy firmy. Analiza wskaźników finansowych
przedsiębiorstwa. W podporządkowaniu około 50 pracowników.
Korporacja Split Group (powyżej 500 pracowników). Branża
rozrywkowa, HoReCa. Pierwsza i największa korporacja na Ukrainie w
sektorze biz nest hazardowego. Niestety po zmianach prawnych
biznes hazardowy został zabroniony na Ukrainie co było przyczyną
zamknięcia korporacji oraz zwolnienia wszystkich jej pracowników.
2009—2012 Dyrektor w korporacji Split Group
• Zarządzenie klubem „zamkniętym” „Joss” i „Split”
2000-2009 Dyrektor ds. zarządzania personelem
• Organizacja I kontrola pracy personelu “Casino Split Group” (około 30 oddziałów na
Ukrainie, w Rosji I Mołdowie)
• Rekrutacja pracowników, organizacja szkoleń dla przyszłych pracowników, rekrutacja
powtórna po odbytych szkoleniach i podział pracowników w różne filie korporacji
• Zarządzanie personelem w celu zabezpieczenia sprawnej działalności korporacji i
potrzymania ją w równowadze, zapobieganie sytuacjom kryzysowym.
Wrażanie innowacyjnych metod w wewnętrzną strukturę korporacji
• Analiza zasobów ludzkich i przygotowanie raportów dla kierownictwa
• Tworzenie i prowadzenie bazy danych wszystkich pracowników
• Wypracowanie wewnętrznych dokumentów korporacji : programy lojalności kompanii,
zasady wynagrodzenia pracowników, instrukcje obowiązków dla każdego stanowiska
• Szybkie reagowanie na wynikające problemy w pracy (wyjazd na miejsce, analiza
sytuacji, podejmowanie odpowiednie decyzji i jej realizacja)
• Prowadzenie rozmów i spotkań organizacyjnych
• Organizowanie spotkań atestacyjnych w celu ewaluacji kwalifikacji personelu w różnych
oddziałach i filiach korporacji, prowadzenie egzaminów
• Organizacja wielokrotnych spotkań korporacyjnych, imprez I wyjazdów.
Osiądnięcia:
• Od 2000 do 2009 roku rozwój korporacji “Casino Split Group” i zwiększenie ilości filii I
oddziałów co spowodowało zwiększenie liczby personelu ze 100 do 550 osób.
Podwyższanie kwalifikacji pracowników, zmniejszenie płynności personelu. Umocnienie
duchu korporacyjnego u pracowników.
• 2000-2002 Dyrektor regionalny sieci nocnych klubów w Nizhnij Nowgorod (Rosja), filii
korporacji. Współpraca z partnerami z Rosji. Organizacja struktury klubów oraz
organizacja szkoleń dla pracowników.
• 1998-2000 r. Kierownik kasyno w Mariupolu. Organizacja pracy pierwszej w Mariupolu
restauracji „Wolna” i klubu rozrywki „Korall”. Biznes planowanie. Opracowanie struktury
przedsiębiorstwa. Nabór pracowników oraz ich dalsze szkolenie.
• 1994-1998r. Dyrektor-administrator w kasynie „Split” w Kijowie. Organizacja pracy
klubu nocnego (kasyno, slot machines, restauracja, bar, dyskoteka). Rozwiązywanie
sytuacja konfliktowych. Optymalizacja pracy firmy. Analiza wskaźników finansowych
przedsiębiorstwa. W podporządkowaniu około 50 pracowników.
Szkolenia i kursy
Kursy języka polskiego (2009)
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa pożarowego (2008)
Trening “Jakość obsługi klienta”, “Time managment”, “Etyka relacji w korporacji” (2005)
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa pożarowego (2008)
Trening “Jakość obsługi klienta”, “Time managment”, “Etyka relacji w korporacji” (2005)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Sport, muzyka
Organizacje
posiadam Kartę Polaka
Inne
Prawo jazdy kat. B
Nie palący
Żonaty (dorosła córka, która mieszka w Warszawie)
Nie palący
Żonaty (dorosła córka, która mieszka w Warszawie)