Urszula Ruczaj

Koordynator ds. Zarządzania Ofertą Inwestycyjną, Aviva
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. Zarządzania Ofertą Inwestycyjną
Aviva Investors TFI
• tworzenie strategii komunikacji dla oferty inwestycyjnej Avivy (ubezpieczenia inwestycyjne i fundusze inwestycyjne)
• prowadzenie działań wspierających sprzedaż produktów inwestycyjnych Grupy Aviva
• prowadzenie kampanii marketingowych przy wprowadzaniu nowych produktów inwestycyjnych na rynek i promocja obecnej oferty
• tworzenie materiałów reklamowych i informacyjnych dla klientów
• współtworzenie koncepcji konkursów dla klientów i doradców
• aktualizacja stron internetowych (CMS – Red Dot, Guttenberg)
• kontrola budżetu marketingowego
Logo
Koordynator ds. Kampanii
Aviva
• planowanie i zarządzanie kampaniami cross- i up-sellowymi
• rekomendowanie strategii targetowania kampanii (customer portraits, segmentation)
• planowanie zadań analityków CRM
• monitorowanie procesów realizacji kampanii - kontrola działań call-center, online, sprzedaży bezpośredniej (DSF)
• inicjowanie działań podnoszących efektywność kampanii
• systematyczne raportowanie wyników kampanii i ich prezentacja
• zarządzanie budżetem kampanii
Logo
Koordynator Projektów Badawczych
Aviva
• zarządzanie projektami badawczymi (FGI, IDI, CATI, CAPI, CAWI etc.)
• koordynowanie badań dla Aviva Poland i Aviva Europe (R-NPS, T-NPS, CLP, Brand Trakcer)
• udział w kluczowych dla firmy projektach (customer segmentation, retention, product launch & modification)
• identyfikacja insightów konsumenckich i orientacja na klienta (CEM)
• monitorowanie i analiza rynku finansowego (benchmarking, competitive intelligence, market trends, asset management)
Aviva Polska
Specjalista ds. Marketingu
Commercial Union - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych
• tworzenie materiałów reklamowych i informacyjnych produktów inwestycyjnych, strukturyzowanych, programów TFI
• prowadzenie marketingowych kampanii (ATL, BTL, online, x-sell, up-sell), wprowadzanie produktów na rynek i ich promocja
• prowadzenie baz danych, analizy i tworzenie raportów o rynku FI
• współtworzenie koncepcji konkursów dla klientów i doradców
• tworzenie i aktualizacja stron internetowych za pośrednictwem systemu content management (CMS – Red Dot, Guttenberg)
Logo
Project Team Member
Globus Vision
- współtworzenie publikacji/ suplementu dla niemieckiego miesięcznika biznesowego "Capital"
- organizowanie wywiadów i aktywne uczestnictwo w spotkaniach z CEO największych firm branży energetycznej i transportowej w Polsce
- tłumaczenia i transkrypcje
Logo
Project Team Member
InterFrance Media
- współtworzenie publikacji/ suplementu dla francuskiego dziennika "Le Monde" na temat postrzegania akcesji Polski do UE przez polskie firmy
- organizowanie wywiadów z CEO czołowych firm rożnych branż w Polsce
- tłumaczenia i prowadzenie agendy spotkań

Szkolenia i kursy

Kursy:
• Brand Learning – Insight to action/ CEM/ Marketing Capability
• Szkoła Giełdowa - Podstawy inwestowania na giełdzie
• SPSS - statystyczna analiza danych
• MS Excel – poziom zaawansowany

Certyfikaty j. angielskiego:
• LCCI English For Business Level 3 - Londyńskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
• FCE, CAE - Uniwersytetu Cambridge

Edukacja

Logo
Analizy Marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

• analizy marketingowe, badania rynku i konsumentów
• narciarstwo
• kultura arabska
• religie świata
• brydż

Grupy

Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brydż
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Narciarstwo
Narciarstwo
Sporty zimowe związane z nartami, bez reklam wyjazdów
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia na życie
Grupa wszystkich, którzy działają w sektorach ubezpieczeń na zycie. Wymiana informcji, ciekawych uwag i przeżyć.. Zapraszam również a nawet przedewszystkim osoby myślące o swojej przyszłości..