Urszula Tomczuk

Urszula Tomczuk

doradca ds. telefonicznej obsługi klienta, RWE Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Praca w zespole

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior copywriter
WITMALU SP. Z O. O
Opisy produktów, prowadzenie bloga o psach i kotach, opisy na stronę, budowanie treści pod kątem SEO.
Logo
Kierownik ds. obsługi klienta
witmalu sp. zoo
obsługa telefoniczna, ustalanie standardów pracy dla innych pracowników, zarządzanie reklamacjami, odpowiedzi na reklamację, kontakty z dostawcami i handlowcami.
Logo
redaktor bloga
LYNX sp.zoo
Redagowanie bloga o tematyce kynologicznej i felinologicznej zdrowypiesikot.pl
RWE Polska S.A.
doradca ds. telefonicznej obsługi klienta

Szkolenia i kursy

- od września 2012 uczę się w technikum weterynarii w Prywatnym Centrum Kształcenia zawodowego.

Edukacja

Logo
weterynaria, studia podyplomowe
Prywatne Centrum Kształcenia Zawodowego w Warszawie
Logo
Edukacja Medialna i Dziennikarstwo, magisterskie
UKSW

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

Hippika
Weterynaria
Kynologia
Pedagogika
Muzyka klasyczna

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Grooming
Grooming
Dla wszystkich zainteresowanych tematyką pielęgnacji psów i kotów.
PIES a kariera !!!!!!
PIES a kariera !!!!!!
jak połączyć wychowywanie naszych słodkich psiaków z karierą zawodową, które coraz częściej traktujemy jak własne dzieci
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie