Urszula Orzeł

Urszula Orzeł

Starszy Ekspert ds. Administracji Rachunków Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem praca pod presją czasu bankowość detaliczna praca w zespole Testowanie Koordynacja testów Optymalizacja procesów zdolności interpersonalne Sprawność i szybkość działania szybko się uczę i nie boję się podejmować nowych wyzwań

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Starszy Ekspert ds. Administracji Rachunków
Obowiązki:
- realizacja i kontrola wykonanych zadań operacyjnych polegających w szczególności na otwieraniu, parametryzowaniu i zamykaniu rachunków klientów indywidualnych, autoryzacji wzorów podpisów i reguł dysponowania rachunkami, zmianie danych osobowych, archiwizacji elektronicznej dokumentacji,
- obsługa dyspozycji podmiotów fizycznych w zakresie praw RODO oraz kontrola przebiegu procesu,
- opiniowanie i tworzenie instrukcji operacyjnych oraz procedur wewnętrznych związanych z działalnością Zespołu, kontrola aktualności procedur i procesów dotyczących obsługi rachunków klientów indywidualnych oraz zgłaszania inicjatyw w przypadku stwierdzenia ich dezaktualizacji,
- analiza bieżącej sytuacji i usprawnienie pracy Zespołu poprzez optymalizację procesów,
- aktywne uczestnictwo w zadaniach projektowych, uczestniczenie w przygotowaniu założeń dla nowych procesów i rozwiązań systemowych, tworzenie scenariuszy testowych,
- wykonywanie testów nowych wersji programów, aplikacji i funkcjonalności programów służących do obsługi klienta i rachunków,
- przygotowanie statystyk i raportów dotyczących ilości zadań wykonywanych w Zespole,
- kontrola poprawności i terminowości realizacji zadań Zespołu,
- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i udzielanie pomocy merytorycznej w celu prawidłowego wykonywania zadań operacyjnych i projektowych.
Alior Bank S.A.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Obowiązki:
- obsługa klientów indywidualnych banku w zakresie korespondencji elektronicznej przychodzącej, obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i technicznych, modyfikacji danych osobowych, przyjmowania dyspozycji klientów związanych z obsługą rachunku, podejmowania kontaktu telefonicznego z klientem w przypadku alertów bezpieczeństwa, współpraca i realizacja zgłoszeń zleconych z pozostałych jednostek banku.

Szkolenia i kursy

Efektywna komunikacja w Biznesie, Kompetencje menadżera, MS Excel - poziom zaawansowany, Podstawy zarządzania zespołem.

Edukacja

Logo
zarządzanie w agrobiznesie, magisterskie
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Bankowość, Moda, Social Media

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.