Urszula Orzeł
Starszy Ekspert ds. Administracji Rachunków Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
praca pod presją czasu
bankowość detaliczna
praca w zespole
Testowanie
Koordynacja testów
Optymalizacja procesów
zdolności interpersonalne
Sprawność i szybkość działania
szybko się uczę i nie boję się podejmować nowych wyzwań
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Ekspert ds. Administracji Rachunków
Obowiązki:
- realizacja i kontrola wykonanych zadań operacyjnych polegających w szczególności na otwieraniu, parametryzowaniu i zamykaniu rachunków klientów indywidualnych, autoryzacji wzorów podpisów i reguł dysponowania rachunkami, zmianie danych osobowych, archiwizacji elektronicznej dokumentacji,
- obsługa dyspozycji podmiotów fizycznych w zakresie praw RODO oraz kontrola przebiegu procesu,
- opiniowanie i tworzenie instrukcji operacyjnych oraz procedur wewnętrznych związanych z działalnością Zespołu, kontrola aktualności procedur i procesów dotyczących obsługi rachunków klientów indywidualnych oraz zgłaszania inicjatyw w przypadku stwierdzenia ich dezaktualizacji,
- analiza bieżącej sytuacji i usprawnienie pracy Zespołu poprzez optymalizację procesów,
- aktywne uczestnictwo w zadaniach projektowych, uczestniczenie w przygotowaniu założeń dla nowych procesów i rozwiązań systemowych, tworzenie scenariuszy testowych,
- wykonywanie testów nowych wersji programów, aplikacji i funkcjonalności programów służących do obsługi klienta i rachunków,
- przygotowanie statystyk i raportów dotyczących ilości zadań wykonywanych w Zespole,
- kontrola poprawności i terminowości realizacji zadań Zespołu,
- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i udzielanie pomocy merytorycznej w celu prawidłowego wykonywania zadań operacyjnych i projektowych.
- realizacja i kontrola wykonanych zadań operacyjnych polegających w szczególności na otwieraniu, parametryzowaniu i zamykaniu rachunków klientów indywidualnych, autoryzacji wzorów podpisów i reguł dysponowania rachunkami, zmianie danych osobowych, archiwizacji elektronicznej dokumentacji,
- obsługa dyspozycji podmiotów fizycznych w zakresie praw RODO oraz kontrola przebiegu procesu,
- opiniowanie i tworzenie instrukcji operacyjnych oraz procedur wewnętrznych związanych z działalnością Zespołu, kontrola aktualności procedur i procesów dotyczących obsługi rachunków klientów indywidualnych oraz zgłaszania inicjatyw w przypadku stwierdzenia ich dezaktualizacji,
- analiza bieżącej sytuacji i usprawnienie pracy Zespołu poprzez optymalizację procesów,
- aktywne uczestnictwo w zadaniach projektowych, uczestniczenie w przygotowaniu założeń dla nowych procesów i rozwiązań systemowych, tworzenie scenariuszy testowych,
- wykonywanie testów nowych wersji programów, aplikacji i funkcjonalności programów służących do obsługi klienta i rachunków,
- przygotowanie statystyk i raportów dotyczących ilości zadań wykonywanych w Zespole,
- kontrola poprawności i terminowości realizacji zadań Zespołu,
- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i udzielanie pomocy merytorycznej w celu prawidłowego wykonywania zadań operacyjnych i projektowych.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Obowiązki:
- obsługa klientów indywidualnych banku w zakresie korespondencji elektronicznej przychodzącej, obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i technicznych, modyfikacji danych osobowych, przyjmowania dyspozycji klientów związanych z obsługą rachunku, podejmowania kontaktu telefonicznego z klientem w przypadku alertów bezpieczeństwa, współpraca i realizacja zgłoszeń zleconych z pozostałych jednostek banku.
- obsługa klientów indywidualnych banku w zakresie korespondencji elektronicznej przychodzącej, obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i technicznych, modyfikacji danych osobowych, przyjmowania dyspozycji klientów związanych z obsługą rachunku, podejmowania kontaktu telefonicznego z klientem w przypadku alertów bezpieczeństwa, współpraca i realizacja zgłoszeń zleconych z pozostałych jednostek banku.
Szkolenia i kursy
Efektywna komunikacja w Biznesie, Kompetencje menadżera, MS Excel - poziom zaawansowany, Podstawy zarządzania zespołem.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Bankowość, Moda, Social Media
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.