Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Profesjonalna obsługa klientów.
• Prezentowanie produktów i usług firmy.
• Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów.
• Prowadzenie biura/punktu według ściśle określonych standardów.
• Terminowe rozliczanie salda kolektury, faktur oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i
wychodzącej.
• Profesjonalna obsługa klientów.
• Prezentowanie produktów i usług firmy.
• Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów.
• Prowadzenie biura/punktu według ściśle określonych standardów.
• Terminowe rozliczanie salda kolektury, faktur oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i
wychodzącej.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Inne
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Telekomunikacja, sprzedaż bezpośrednia, obsługa klienta, public relations, stylizacja paznokci, podróże, psy rasowe