Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
zgodnie z poniższym
2011 Dyrektor Działu ds. Relacji z Klientami
- Utworzenie Działu ds. Relacji z Klientami na bazie Działu Realizacji Umów i Działu Wsparcia Procesu Sprzedaży
- Koordynowanie prac trzech zespołów w ramach działu: Zespołu ds. Relacji z Klientami, Zespołu ds. Relacji z Personelem i Zespołu ds. Doboru Personelu
- Bieżąca kontrola pracy w zespołach
- Opracowanie i wdrożenie struktury, procedur i procesów dla działu
2010 - 2011 Dyrektor Działu Realizacji Umów
- Przygotowanie i wdrożenie nowej struktury działu, procedur funkcjonowania
- Koordynowanie i kontrolowanie bieżącej pracy działu
- Udział w pracach związanych z wprowadzaniem systemu informatycznego do obsługi umów
- Utworzenie Działu ds. Relacji z Klientami na bazie Działu Realizacji Umów i Działu Wsparcia Procesu Sprzedaży
- Koordynowanie prac trzech zespołów w ramach działu: Zespołu ds. Relacji z Klientami, Zespołu ds. Relacji z Personelem i Zespołu ds. Doboru Personelu
- Bieżąca kontrola pracy w zespołach
- Opracowanie i wdrożenie struktury, procedur i procesów dla działu
2010 - 2011 Dyrektor Działu Realizacji Umów
- Przygotowanie i wdrożenie nowej struktury działu, procedur funkcjonowania
- Koordynowanie i kontrolowanie bieżącej pracy działu
- Udział w pracach związanych z wprowadzaniem systemu informatycznego do obsługi umów
Dyrektor Biura Wsparcia Sprzedaży
Pekao Leasing Sp. zo.o. (po fuzji spółek 04.2009)
- Nadzorowanie pracy zespołów: Zespołu Wsparcia Sprzedaży i Zespołu Obsługi Klienta
- Opracowanie i wprowadzenie zasad, procedur usprawniających pracę Biura
- Udział w implementacji nowej wersji systemu informatycznego do obsługi umów leasingowych
- Współpraca z innymi działami przy tworzeniu zasad migracji baz danych
- Weryfikowanie poprawnej ewidencji umów leasingowych w systemie informatycznym
- Kontrola terminowości i jakości obsługi klienta
- Opracowanie i wprowadzenie zasad, procedur usprawniających pracę Biura
- Udział w implementacji nowej wersji systemu informatycznego do obsługi umów leasingowych
- Współpraca z innymi działami przy tworzeniu zasad migracji baz danych
- Weryfikowanie poprawnej ewidencji umów leasingowych w systemie informatycznym
- Kontrola terminowości i jakości obsługi klienta
zgodnie z poniższym
Pekao Leasing i Finanse SA (wcześniejsze spółki przed przekształceniami: BPH Leasing, BA-Creditansta
2007 - 2009 Kierownik Działu Realizacji Kontraktów
- Koordynowanie prac dwóch zespołów w dziale: Zespołu ds. realizacji umów z obszaru Transakcji Ogólnych i programu Transport, Zespołu ds. realizacji umów tzw.
„Szybka ścieżka”
- Kontrola realizacji umów, tj. weryfikowanie warunków umów sprzedaży ze zbywcami krajowymi i zagranicznymi oraz kalkulacji umów, zasadności płatności do zbywców i akceptacja przelewów, podpisywanie dokumentacji dot. umowy leasingu
- Opracowywanie i wdrażanie procedur, zasad pracy działu
- Sprawowanie funkcji doradczej i konsultacyjnej w stosunku do pracowników swojego działu i innych działów w zakresie realizacji umów
2004 - 2007 Kierownik Zespołu ds. Realizacji Kontraktów
- Organizowanie i kontrola bieżącej pracy w zespole realizującym umowy z obszaru Transakcji Ogólnych i programu Transport
- Przyjmowanie i weryfikowanie kompletności dokumentacji leasingowej
- Kontrolowanie rozliczeń z klientem i zbywcą, akceptacja płatności
- Usprawnianie pracy zespołu poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i pomysłów
- Wspieranie pracowników zespołu pod względem merytorycznym
2003 - 2004 Starszy Specjalista ds. Realizacji Kontraktów
2000 - 2002 Specjalista ds. Realizacji Kontraktów
- Negocjowanie umów dostawy ze zbywcami krajowymi i zagranicznymi
- Organizowanie dostaw przedmiotu leasingu do klienta, współpraca z agencjami
celnymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi
- Wspieranie pracowników w codziennej pracy, pomoc w sytuacjach niestandardowych
- Rekalkulacja umów i ich aktywacja w systemie informatycznym
1999 - 2000 Asystentka Działu Realizacji Umów.
- Pomoc pracownikom działu przy realizacji, rejestracji umów w systemie informatycznym
- Przygotowywanie rekalkulacji umów pod nadzorem doświadczonych pracowników
- Koordynowanie prac dwóch zespołów w dziale: Zespołu ds. realizacji umów z obszaru Transakcji Ogólnych i programu Transport, Zespołu ds. realizacji umów tzw.
„Szybka ścieżka”
- Kontrola realizacji umów, tj. weryfikowanie warunków umów sprzedaży ze zbywcami krajowymi i zagranicznymi oraz kalkulacji umów, zasadności płatności do zbywców i akceptacja przelewów, podpisywanie dokumentacji dot. umowy leasingu
- Opracowywanie i wdrażanie procedur, zasad pracy działu
- Sprawowanie funkcji doradczej i konsultacyjnej w stosunku do pracowników swojego działu i innych działów w zakresie realizacji umów
2004 - 2007 Kierownik Zespołu ds. Realizacji Kontraktów
- Organizowanie i kontrola bieżącej pracy w zespole realizującym umowy z obszaru Transakcji Ogólnych i programu Transport
- Przyjmowanie i weryfikowanie kompletności dokumentacji leasingowej
- Kontrolowanie rozliczeń z klientem i zbywcą, akceptacja płatności
- Usprawnianie pracy zespołu poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i pomysłów
- Wspieranie pracowników zespołu pod względem merytorycznym
2003 - 2004 Starszy Specjalista ds. Realizacji Kontraktów
2000 - 2002 Specjalista ds. Realizacji Kontraktów
- Negocjowanie umów dostawy ze zbywcami krajowymi i zagranicznymi
- Organizowanie dostaw przedmiotu leasingu do klienta, współpraca z agencjami
celnymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi
- Wspieranie pracowników w codziennej pracy, pomoc w sytuacjach niestandardowych
- Rekalkulacja umów i ich aktywacja w systemie informatycznym
1999 - 2000 Asystentka Działu Realizacji Umów.
- Pomoc pracownikom działu przy realizacji, rejestracji umów w systemie informatycznym
- Przygotowywanie rekalkulacji umów pod nadzorem doświadczonych pracowników
zgodnie z poniższym
Robert Bosch Sp. z o.
1998 - 1999 Product Manager w Dziale Części i Akcesoriów Samochodowych
- Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie akcji promocyjnych dla klientów
- Opracowywanie założeń kampanii reklamowych, wprowadzanie produktów na rynek
- Analiza działalności promocyjnej konkurencji, przeprowadzanie porównań cenowych
1998 Przedstawiciel Handlowy w Dziale Części i Akcesoriów Samochodowych
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie obsługi klienta
- Realizowanie zamówień i dostaw dla klientów: serwisy, hurtownie, markety
- Przygotowywanie ofert sprzedaży, sporządzanie zestawień i raportów sprzedaży
1996 - 1997 Sekretarka w Dziale Części i Akcesoriów Samochodowych
- Wspieranie przedstawicieli handlowych w realizacji bieżących zadań
- Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie akcji promocyjnych dla klientów
- Opracowywanie założeń kampanii reklamowych, wprowadzanie produktów na rynek
- Analiza działalności promocyjnej konkurencji, przeprowadzanie porównań cenowych
1998 Przedstawiciel Handlowy w Dziale Części i Akcesoriów Samochodowych
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie obsługi klienta
- Realizowanie zamówień i dostaw dla klientów: serwisy, hurtownie, markety
- Przygotowywanie ofert sprzedaży, sporządzanie zestawień i raportów sprzedaży
1996 - 1997 Sekretarka w Dziale Części i Akcesoriów Samochodowych
- Wspieranie przedstawicieli handlowych w realizacji bieżących zadań
zgodnie z poniższym
1995 - 1996 Inspektor w Dziale Handlowym
- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
- Współpraca z handlowcami terenowymi, oddziałami firmy w Polsce, fabrykami z tzw. „Grupy Zasada” i organizowanie konferencji z ich udziałem
1994 - 1995 Referent w Dziale Kadr i Płac
- Prowadzenie akt personalnych pracowników firmy, rozliczanie zaliczek
- Sporządzanie PIT-ów miesięcznych i pomoc przy przygotowywaniu płac
- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
- Współpraca z handlowcami terenowymi, oddziałami firmy w Polsce, fabrykami z tzw. „Grupy Zasada” i organizowanie konferencji z ich udziałem
1994 - 1995 Referent w Dziale Kadr i Płac
- Prowadzenie akt personalnych pracowników firmy, rozliczanie zaliczek
- Sporządzanie PIT-ów miesięcznych i pomoc przy przygotowywaniu płac
Szkolenia i kursy
Incoterms 2000
Rozwój umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenie dla kadry kierowniczej Banku BPH - Program Management Development
Rozwój umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenie dla kadry kierowniczej Banku BPH - Program Management Development
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
film, taniec, sport: narty, pływanie