Tomasz Pakulski

Manual Toll Service Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój działalności usprawnianie procesów biznesowych ITIL

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Manual Toll Service Manager
- responsible for managing, monitoring and controlling the Manual Toll Collection service
- Leading and managing operational personnel;
- Operational supervision and monitoring of the MTC service
- Implementation and integration of optimization processes, comparative analysis ("as is"/"to be");
- Contact for requests for improvement and modifications, planning, co-ordination and monitoring of the implementation of changes in the service;
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego i Aktywacji Heyah
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Zespołu Technicznego ds. Heyah
- tworzenie oraz rozwój Biura Obsługi Klientów Heyah, - koordynacja procesu obsługi klientów oraz obsługi zgłoszeń problemów technicznych.
- koordynowanie pracy sekcji korespondencji jak i również tworzenie procedur ISO.
- biznesowa opieka aplikacji do obsługi klientów.
- udział w innych projektach związanych z rozwojem oraz działaniami operacyjnymi call center oraz sekcji korespondencji.

Do zadań podległego zespołu należą min. :
• Rozwiązywanie problemów technicznych klientów Heyah zgłoszonych przez konsultantów DOK Heyah.
• Pomoc konsultantom w obsłudze klienta zewnętrznego poprzez udzielanie informacji telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych.
• Tworzenie opisów usług, aparatów, technicznych procesów obsługi Klienta
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla konsultantów Heyah dotyczących zagadnień technicznych oraz nowych usług
• Korespondencyjna obsługa Klienta z zakresu zagadnień problemów technicznych .
• Przygotowywanie elektronicznego obiegu korespondencji pisemnej nadesłanej przez Klientów.
• Obsługa procesu blokowania/ odblokowania numeru IMEI Użytkowników Heyah.
• Obsługa całości procesu przenaszalności numerów dla Heyah.

Szkolenia i kursy

Szkolenie Język wywierania wspływu.
Szkolenie Zarządzanie czasem.
Cykl Szkoleń z zarządzania zespołem
Szkolenie ze skutecznej komunikacji.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie z GSM 1800/900/ UMTS
Szkolenie z usługi Transfera (bezprzewodowy dostęp do aplikacji korporacyjnych dla pracowników posiadających aparaty z GPRS
Szkolenie z usług transmisji faksów oraz danych (CSD oraz GPRS)
Szkolenia z usług biznesowych oferowanych przez operatora sieci komórkowej ERA.
Znajomość zasad funkcjonowania sieci komórkowych.
Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach komputerowych.

Edukacja

Logo
ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Informatyka w telekomunikacji, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Zainteresowania

Podróże, informatyka, ekonomia, psychologia

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Heyah
Heyah
Grupa dla osób związanych z siecią Heyah: pracowników, użytkowników, sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
PTC
PTC
Forum pracowników Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. T-Mobile
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.