Tomasz Załeski
Dyrektor ds. Nowoczesnego Kanału Sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
Zarządzanie działem Kanału Nowoczesnego w dwóch płaszczyznach biznesowych:
- Private Label
- B-Brand
- Private Label
- B-Brand
Sales Development Manager
Odpowiedzialność za rynek Modern Trade, Traditonal Trade, Horeca, Stacje Paliw (Mazowieckie, WM, Podlaskie, Lubelskie, Świętokrzyskie), Zarządzanie 5 osobowym zespołem PH,negocjacje handlowe, stworzenie, przygotowanie i wdrażanie strategii sprzedaży firmy na lata 2004-2006 zaakceptowanej przez zarząd w Danii.
W Faxe Polska wcześnie obejmowałem stanowiska
Regional Sales Coordinator (Mazowieckie, Warm-Mazur, Podlaskie)
Sales Coordinator (Mazowieckie)
W Faxe Polska wcześnie obejmowałem stanowiska
Regional Sales Coordinator (Mazowieckie, Warm-Mazur, Podlaskie)
Sales Coordinator (Mazowieckie)
PH, Merchandiser
Zdobyte doświadczenie w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i kanale horeca, wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Najlepsza szkoła podejścia po przez zarządzanie Merchandisingowe (hasła jak: powierzchnia, ekspoycja i lokalizacja nie były puste). Zawsze walczyliśmy o najlepsze:-). To było coś.
Najlepsza szkoła podejścia po przez zarządzanie Merchandisingowe (hasła jak: powierzchnia, ekspoycja i lokalizacja nie były puste). Zawsze walczyliśmy o najlepsze:-). To było coś.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
piłka nożna, sporty ekstremalne - głębokie nurkowanie