Tomasz Zaceński

Marketing & Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zarządzanie produktem Project Management Public Relations Trade Marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Laboratorium Naturella Sp. z o.o.
- Zarządzanie ofertą naturalnych kosmetyków OnlyBio oraz środków piorących i czyszczących OnlyEco.
- Wdrażanie dystrybucyjne i promocyjne nowych produktów.
- Komunikacja reklamowa i PR w mediach tradycyjnych oraz elektronicznych (kampanie, media społecznościowe YT, IG, FB, blog, influencerzy, sklep, witryny, itp).
- Zarządzanie zespołem.
OSIĄGNIĘCIA:
- Stworzenie od zera przez 8 miesięcy do rozpoczęcia sprzedaży - 2 marek, 73 SKU produktów, kanałów komunikacji (3 witryny, 5 profili w mediach społecznościowych, POS, materiały drukowane, itp, oraz przygotowanie strategii i planów, rozpoczęcie działań promocyjnych dla naturalnych kosmetyków dla dorosłych i dzieci OnlyBio i środków czystości OnlyEco.
- Nagrody branżowe: Qltowy Koncept Kosmetyczny 2019 dla OnlyBio- magazyn Kosmetyki, Perła Rynku Kosmetycznego dla marki OnlyBio - Wiadomości Handlowe
Logo
Senior Product Manager
ROVESE SA Cersanit/ Opoczno
• Zarządzanie ofertą (4.000 SKU) marek Cersanit i Opoczno w zakresie produktu, ceny, dystrybucji, promocji, komunikacji w celu maksymalizacji efektywności ekonomicznej
• Opieka nad ofertą na terenie Europy Centralnej
• Kreowanie nowych produktów na podstawie zidentyfikowanych potrzeb, luk rynkowych w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii
• Wdrażanie logistyczne, produkcyjne, dystrybucyjne i promocyjne nowych produktów
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży, Trade Marketing w realizacji celów handlowych, dystrybucyjnych, ekspozycyjnych i finansowych
• Komunikacja reklamowa i PR w mediach tradycyjnych oraz nowoczesnych
• Prezentacje oferty produktowej dla klientów oraz handlowców
• Zarządzanie podległym zespołem współpracowników
Logo
Senior Brand Manager
Dr Witt SA
• Zarządzanie rozwojem marki i oferty Dr Witt – soki i napoje Premium
Global Cosmed S.A.
Senior Brand & Product Manager
Raportujący do Wiceprezesa ds. Handlu i Marketingu, zarządzający 2 osobami

• Rozwój udziałów rynkowych i wzmocnienie pozycji lidera dla kategorii płynów do kąpieli dla dorosłych z 12 na 16,2%, udrożniaczy z 45 na 48%, płynów do kąpieli dla dzieci z 15 na 18% ilościowo
• Wdrożenie na rynek kilkuset, a w ostatnim roku pracy 27 linii produktów w pełnym procesie począwszy od idei kreatywnej do promocji. Przyniosło inkrementalny wzrost przychodu nadzorowanych marek w ostatnim roku pracy o 7% (rok do roku).
• Optymalizacja oferty nadzorowanych marek co przyczyniło się do zwiększenia ich Trade Marży o 4% w 2014
• Stworzenie unikatowych na rynku linii kosmetyków opartych na bioflawonach i prebiotykach
Obowiązki:
• Zarządzanie markami i portfelem produktowym „APART” (lider rynku płynów kąpielowych), „BOBINI” (lider rynku szamponów i płynów kąpielowych), „KRET” (lider na rynku udrożniaczy), „MALWA”, „SOFIN Global”
• Prowadzenie działań Trade Marketingowych skierowanych na cały rynek bądź do wybranych kanałów dystrybucji lub klientów
• Przygotowywanie, nadzór, rozliczanie kampanii promocyjnych ATL, BTL
• Prowadzenie działań PR: kontakty z mediami, blogerami, portale społecznościowe, tworzenie i prowadzenie witryn, biuletyny informacyjne, gazetki dla klientów i pracowników, redagowanie tekstów
• Wybór i współpraca z firmami zewnętrznymi realizującymi zlecone działania marketingowe lub produkcyjne (firmy badawcze, agencje reklamowe, domy mediowe, dostawcy materiałów POS oraz komponentów i usług do produkcji kosmetyków i chemii gospodarczej, itp)
Bank BISE
Z-ca Dyrektora Działu Marketingu i Handlu
• Zarządzanie ofertą oraz działaniami promocyjnymi marki banku
• Nadzór nad działami handlowymi działu Private Banking
Logo
Z-ca Dyrektora Działu Marketingu i Handlu
Bank BEN
• Zarządzanie ofertą oraz działaniami promocyjnymi marki banku
• Nadzór nad działami handlowymi działu Private Banking

Projekty

Stworzenie firmy i oferty od zera do wejścia na rynek z ofertą 73 SKU
- Stworzenie od zera przez 8 miesięcy do rozpoczęcia sprzedaży - 2 marek, 73 SKU produktów, kanałów komunikacji (3 witryny, 5 profili w mediach społecznościowych, POS, materiały drukowane, itp, oraz przygotowanie strategii i planów, rozpoczęcie działań promocyjnych dla naturalnych kosmetyków dla dorosłych i dzieci OnlyBio i środków czystości OnlyEco.
- Nagrody branżowe: Qltowy Koncept Kosmetyczny 2019 dla OnlyBio- magazyn Kosmetyki, Perła Rynku Kosmetycznego dla marki OnlyBio - Wiadomości Handlowe
Zakres obowiązków
Strategia, wdrożenie, nadzór.

Edukacja

Logo
Ekonomia
Uniwersytet Technologiczno Humanistyczny

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Zainteresowania

• Science fiction
• Makroekonomia - systemy finansowe
• Historia - po II wojnie światowej
• Rower - wycieczki długodystansowe
• Majsterkowanie – trochę mechaniki, trochę elektryki
• Działalność w organizacji społecznej kontrolującej działalność lokalnych władz. Prowadzenie witryny.