Tomasz Wójcik

Ekspert ds Taktyki - Menadżer Lokalnego Trade Marketingu, Orange Polska
Częstochowa, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Ekspert ds Taktyki - Menadżer lokalnego Trade Marketingu
Zadania: Analiza potrzeb w obszarach wsparcia trade marketingowego, konkursów i eventów w celu dostarczenia narzędzi zapewniających realizacje celów sprzedażowych. Wsparcie Dystrykt Managerów w doborze działań z zakresu wsparcia sprzedaży (animacje sprzedaży, akcje protrafficowe, wsparcie produktowe, komunikacja lokalna) w celu dopasowania ich do lokalnych uwarunkowań dystryktu i celów sprzedażowych. Realizacja działań w zdeklarowanym terminie i budżecie oraz zgodnie z obowiązującymi procedurami zapewniając maksymalną efektywność wdrażanych działań. Rozliczanie i raportowanie efektywność kosztowej realizowanych działań.
Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Aktywnej B2C i SOHO
Zadania: Zarządzanie i budowa zespołów handlowych, wyznaczanie miesięcznych zadań i bieżący monitoring ich wykonania, rekrutacja, podnoszenie kwalifikacji zespołów. Motywowanie pracowników, a także utrzymywanie stałego poziomu realizacji zadań.

Osiągnięcia: Zbudowanie efektywnego zespołu Przedstawicieli Handlowych i Orange Konsultantów realizujących swoje zadania na przypisanych terenie.
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. Sprzedaży Na Nowych Rynkach
Sprzedaż Aktywna – Opiekun Mikrokampanii

Zadania: Wspieranie zespołów handlowych i DM w planowaniu działań sprzedażowych na terenie regionu, organizowanie eventów, akcji specjalnych, zarządzanie tematami inwestycyjnymi.

Osiągnięcia: Organizacja pilotażowych kampanii sprzedażowych produktu Neo Fiber w OPL na terenie regionu, wyróżnienie w ramach konkursu „Nasza 11’stka Sprzedaży Orange”
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Sprzedaży
Zadania: Zarządzanie zespołem handlowym, Wyznaczanie miesięcznych zadań i bieżący monitoring ich wykonania, rekrutacja, podnoszenie kwalifikacji zespołu, utrzymywanie kontaktu z rynkiem zewnętrznym; deweloperami i nowo powstajacymi działalnościami gospodarczymi. Motywowanie pracowników, a także utrzymywanie stałego poziomu realizacji zadań.

Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych w 2009 na poziomie powyżej 100% Utrzymywanie stałego wysokiego poziomu realizacji, zbudowanie i utrzymanie bardzo dobrej atmosfery w zespole.
Orange Polska S.A.
Reprezentant Handlowy B2C i SOHO
Zadania: Realizacja celów sprzedażowcyh, obsługa klienta, organizacja pracy telemarketingu w tym również rekrutacja

Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym, zajmowanie co miesiąc wysokiej pozycji w rankingu sprzedawców, zajęcie pierwszego miejsca w ogólnopolskim konkursie „Łączy Głównych". Usprawnienie pracy telemarketingu – 30% wzrost wyników

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja