Doświadczenie zawodowe
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Ekspert ds Taktyki - Menadżer lokalnego Trade Marketingu
Zadania: Analiza potrzeb w obszarach wsparcia trade marketingowego, konkursów i eventów w celu dostarczenia narzędzi zapewniających realizacje celów sprzedażowych. Wsparcie Dystrykt Managerów w doborze działań z zakresu wsparcia sprzedaży (animacje sprzedaży, akcje protrafficowe, wsparcie produktowe, komunikacja lokalna) w celu dopasowania ich do lokalnych uwarunkowań dystryktu i celów sprzedażowych. Realizacja działań w zdeklarowanym terminie i budżecie oraz zgodnie z obowiązującymi procedurami zapewniając maksymalną efektywność wdrażanych działań. Rozliczanie i raportowanie efektywność kosztowej realizowanych działań.
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Regionalny Kierownik Sprzedaży Aktywnej B2C i SOHO
Zadania: Zarządzanie i budowa zespołów handlowych, wyznaczanie miesięcznych zadań i bieżący monitoring ich wykonania, rekrutacja, podnoszenie kwalifikacji zespołów. Motywowanie pracowników, a także utrzymywanie stałego poziomu realizacji zadań.
Osiągnięcia: Zbudowanie efektywnego zespołu Przedstawicieli Handlowych i Orange Konsultantów realizujących swoje zadania na przypisanych terenie.
Osiągnięcia: Zbudowanie efektywnego zespołu Przedstawicieli Handlowych i Orange Konsultantów realizujących swoje zadania na przypisanych terenie.
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Ekspert ds. Sprzedaży Na Nowych Rynkach
Sprzedaż Aktywna – Opiekun Mikrokampanii
Zadania: Wspieranie zespołów handlowych i DM w planowaniu działań sprzedażowych na terenie regionu, organizowanie eventów, akcji specjalnych, zarządzanie tematami inwestycyjnymi.
Osiągnięcia: Organizacja pilotażowych kampanii sprzedażowych produktu Neo Fiber w OPL na terenie regionu, wyróżnienie w ramach konkursu „Nasza 11’stka Sprzedaży Orange”
Zadania: Wspieranie zespołów handlowych i DM w planowaniu działań sprzedażowych na terenie regionu, organizowanie eventów, akcji specjalnych, zarządzanie tematami inwestycyjnymi.
Osiągnięcia: Organizacja pilotażowych kampanii sprzedażowych produktu Neo Fiber w OPL na terenie regionu, wyróżnienie w ramach konkursu „Nasza 11’stka Sprzedaży Orange”
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Działu Sprzedaży
Zadania: Zarządzanie zespołem handlowym, Wyznaczanie miesięcznych zadań i bieżący monitoring ich wykonania, rekrutacja, podnoszenie kwalifikacji zespołu, utrzymywanie kontaktu z rynkiem zewnętrznym; deweloperami i nowo powstajacymi działalnościami gospodarczymi. Motywowanie pracowników, a także utrzymywanie stałego poziomu realizacji zadań.
Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych w 2009 na poziomie powyżej 100% Utrzymywanie stałego wysokiego poziomu realizacji, zbudowanie i utrzymanie bardzo dobrej atmosfery w zespole.
Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych w 2009 na poziomie powyżej 100% Utrzymywanie stałego wysokiego poziomu realizacji, zbudowanie i utrzymanie bardzo dobrej atmosfery w zespole.
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Reprezentant Handlowy B2C i SOHO
Zadania: Realizacja celów sprzedażowcyh, obsługa klienta, organizacja pracy telemarketingu w tym również rekrutacja
Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym, zajmowanie co miesiąc wysokiej pozycji w rankingu sprzedawców, zajęcie pierwszego miejsca w ogólnopolskim konkursie „Łączy Głównych". Usprawnienie pracy telemarketingu – 30% wzrost wyników
Osiągnięcia: Realizacja celów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym, zajmowanie co miesiąc wysokiej pozycji w rankingu sprzedawców, zajęcie pierwszego miejsca w ogólnopolskim konkursie „Łączy Głównych". Usprawnienie pracy telemarketingu – 30% wzrost wyników
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja