Umiejętności
Sprzedaż bezpośrednia
Przekroczenie celów sprzedaży
Kluczowi klienci
Negocjacje
Wsparcie produktowe
Szkolenia produktowe
Doświadczenie zawodowe
Efektywność Sprzedaży
Szkolenie pracowników
Prawo jazdy kategorii B
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
certyfikat języka angielskiego FCE (First Certificate in English)
Certyfikat językowy niemiecki Mittelstufe
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu dużych firm i korporacji, oraz z rynku kancelarii prawniczych, prezentacja rozwiązań firmy, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje warunków cenowych, przygotowanie zamówienia i wprowadzenie do systemu, wsparcie po sprzedaży, szkolenie, serwis, uzyskiwanie poleceń, oraz budowanie relacji.
Menadżer ds. Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu przemysłu i administracji, dobór rozwiązań IT w zakresie dedykowanego oprogramowania, kompleksowych profesjonalnych usług i sprzętu. Opieka nad kluczowymi klientami, realizacja planu marży oraz dodatkowych zdefiniowanych celów sprzedażowych. Prowadzenie procesu sprzedaży, analiza rynku i diagnoza potrzeb klientów, współpraca i koordynacja pracy poszczególnych działów: ofert, wsparcia serwisowego i wdrożeń. Negocjacje warunków handlowych, gwarancji, serwisu i umów. Budowanie długofalowych partnerskich relacji z klientami.
Doradca Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu dużych firm i korporacji, administracji, wymiaru sprawiedliwości oraz z rynku kancelarii prawniczych. Prezentacja rozwiązań elektronicznych firmy (systemów LexPolonica, Lexis.pl, Serwisu Prawno-Gospodarczego), przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków cenowych, finalizacja zamówienia i wprowadzenie do systemu. Przygotowywanie ofert i dokumentacji do przetargów i zapytań wraz z analizą specyfikacji. Wsparcie po sprzedaży, szkolenia, obsługa serwisowa, uzyskiwanie poleceń, oraz budowanie relacji wraz z przedłużaniem kontraktów. Reprezentowanie firmy na szkoleniach branżowych i konferencjach, oraz na ślubowaniach radców prawnych, adwokatów i notariuszy. Wsparcie i wdrażanie nowych pracowników na spotkaniach szkoleniowych, oraz aktywny udział w rozwijaniu produktu, przekazywanie sugestii od klientów, oraz własnych pomysłów. Opiniowanie i testowanie nowych
rozwiązań systemowych przed wdrożeniem.
rozwiązań systemowych przed wdrożeniem.
Szkolenia i kursy
Schenk Institute:
- proaktywna sprzedaż w praktyce I i II
- negocjacje w praktyce I i II
- pokonywanie obiekcji klienta
Cykl szkoleń wewnętrznych sprzedażowo-negocjacyjnych Wydawnictwa Prawniczego LexisNexis
Certyfikat z języka angielskiego FCE (first certificate in english)
Certryfikat z języka niemieckiego ZMP (zentrale mittelstufenprüfung)
- proaktywna sprzedaż w praktyce I i II
- negocjacje w praktyce I i II
- pokonywanie obiekcji klienta
Cykl szkoleń wewnętrznych sprzedażowo-negocjacyjnych Wydawnictwa Prawniczego LexisNexis
Certyfikat z języka angielskiego FCE (first certificate in english)
Certryfikat z języka niemieckiego ZMP (zentrale mittelstufenprüfung)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
piłka nożna, squash, wakeboard, snowboard
Inne
Jestem otwarty na zmiany, szybko się uczę, chętnie współpracuje w grupie.
Prawo jazdy Kat. B
Biegła obsługa programów z pakietu MS Office (Word, Excell, Outlook)
Doświadczenie w pracy na systemach CRM
Prawo jazdy Kat. B
Biegła obsługa programów z pakietu MS Office (Word, Excell, Outlook)
Doświadczenie w pracy na systemach CRM