Tomasz Widera

Menedżer ds. Kluczowych Klientów w firmie C.H.Beck
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Sprzedaż bezpośrednia Przekroczenie celów sprzedaży Kluczowi klienci Negocjacje Wsparcie produktowe Szkolenia produktowe Doświadczenie zawodowe Efektywność Sprzedaży Szkolenie pracowników Prawo jazdy kategorii B MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) certyfikat języka angielskiego FCE (First Certificate in English) Certyfikat językowy niemiecki Mittelstufe

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wydawnictwo C.H. Beck
Doradca Klienta
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu dużych firm i korporacji, oraz z rynku kancelarii prawniczych, prezentacja rozwiązań firmy, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje warunków cenowych, przygotowanie zamówienia i wprowadzenie do systemu, wsparcie po sprzedaży, szkolenie, serwis, uzyskiwanie poleceń, oraz budowanie relacji.
WASKO S. A.
Menadżer ds. Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu przemysłu i administracji, dobór rozwiązań IT w zakresie dedykowanego oprogramowania, kompleksowych profesjonalnych usług i sprzętu. Opieka nad kluczowymi klientami, realizacja planu marży oraz dodatkowych zdefiniowanych celów sprzedażowych. Prowadzenie procesu sprzedaży, analiza rynku i diagnoza potrzeb klientów, współpraca i koordynacja pracy poszczególnych działów: ofert, wsparcia serwisowego i wdrożeń. Negocjacje warunków handlowych, gwarancji, serwisu i umów. Budowanie długofalowych partnerskich relacji z klientami.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Doradca Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu dużych firm i korporacji, administracji, wymiaru sprawiedliwości oraz z rynku kancelarii prawniczych. Prezentacja rozwiązań elektronicznych firmy (systemów LexPolonica, Lexis.pl, Serwisu Prawno-Gospodarczego), przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków cenowych, finalizacja zamówienia i wprowadzenie do systemu. Przygotowywanie ofert i dokumentacji do przetargów i zapytań wraz z analizą specyfikacji. Wsparcie po sprzedaży, szkolenia, obsługa serwisowa, uzyskiwanie poleceń, oraz budowanie relacji wraz z przedłużaniem kontraktów. Reprezentowanie firmy na szkoleniach branżowych i konferencjach, oraz na ślubowaniach radców prawnych, adwokatów i notariuszy. Wsparcie i wdrażanie nowych pracowników na spotkaniach szkoleniowych, oraz aktywny udział w rozwijaniu produktu, przekazywanie sugestii od klientów, oraz własnych pomysłów. Opiniowanie i testowanie nowych
rozwiązań systemowych przed wdrożeniem.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Starszy Konsultant Handlowy
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Konsultant Handlowy

Szkolenia i kursy

Schenk Institute:
- proaktywna sprzedaż w praktyce I i II
- negocjacje w praktyce I i II
- pokonywanie obiekcji klienta
Cykl szkoleń wewnętrznych sprzedażowo-negocjacyjnych Wydawnictwa Prawniczego LexisNexis

Certyfikat z języka angielskiego FCE (first certificate in english)
Certryfikat z języka niemieckiego ZMP (zentrale mittelstufenprüfung)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, Specjalizacja: Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

Specjalizacje

Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

piłka nożna, squash, wakeboard, snowboard

Inne

Jestem otwarty na zmiany, szybko się uczę, chętnie współpracuje w grupie.
Prawo jazdy Kat. B
Biegła obsługa programów z pakietu MS Office (Word, Excell, Outlook)
Doświadczenie w pracy na systemach CRM