Umiejętności
Rynek finansowy
CFD
CRD
Rynek walutowy
Instrumenty pochodne
Programy edukacyjne
Analiza fundamentalna
IPO
Analiza rynku
Marketing
MiFID
Motorcycling
zarządzanie operacyjne
Opcja (ekonomia)
Public Relations
Stopa procentowa
Zarządzanie Sprzedażą
Analiza techniczna
forex
Turystyka motocyklowa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarządu, Head of Sales, szef marketingu
Organizacja, bezpośredni nadzór oraz kierowanie następującymi jednostkami organizacyjnymi: Departament Sprzedaży, Departament Marketingu, Departament Analiz:
• organizacja i nadzór nad całością prac związanych z prowadzeniem działań sprzedażowych produktów Spółki
• opracowywanie, wdrażanie i nadzór realizacji strategii sprzedażowej
• realizacja budżetu Departamentu Sprzedaży, uwzględniającego liczbę nowych klientów oraz wartość zgromadzonych depozytów
• analiza konkurencji, monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych,
• rozwój oferty produktowej Spółki
• zarządzanie i nadzór nad procesami szkoleniowymi oraz systemem edukacji dla potencjalnych Klientów
• wdrożenie oraz analiza efektywności systemu oceny oraz programów motywacyjnych
• pozyskiwanie, rozwój oraz monitoring współpracy z klientami instytucjonalnymi, np. funduszami inwestycyjnymi, instytucjonalnymi IB
• planowanie, organizacja i nadzór nad całością prac związanych z prowadzeniem działań marketingowych
• realizacja budżetu Departamentu Marketingu z uwzględnieniem liczby pozyskanych leadów oraz kosztu jednostkowego per lead z zachowaniem optymalnej jakości pozyskanych prospektów,
• organizowanie targów, konferencji, seminariów i szkoleń
• zarządzanie relacjami z partnerami objętymi umowami barterowymi
• opracowywanie treści materiałów promocyjnych i reklamowych, zarządzanie nimi oraz koordynacja prac związanych z ich produkcją
• generowanie leadów przez kreowanie i zarządzanie treściami w Internecie,
• współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi i agencjami PR
• nadzór nad pracami Departamentu Analiz, w tym między innymi nad opracowywaniem i publikacjami analiz dotyczących rynków, branż i instrumentów finansowych, prognoz makroekonomicznych, sporządzaniem rekomendacji i porad inwestycyjnych, udziałem analityków w prezentacjach i konferencjach oraz obecnością w mediach.
• organizacja i nadzór nad całością prac związanych z prowadzeniem działań sprzedażowych produktów Spółki
• opracowywanie, wdrażanie i nadzór realizacji strategii sprzedażowej
• realizacja budżetu Departamentu Sprzedaży, uwzględniającego liczbę nowych klientów oraz wartość zgromadzonych depozytów
• analiza konkurencji, monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych,
• rozwój oferty produktowej Spółki
• zarządzanie i nadzór nad procesami szkoleniowymi oraz systemem edukacji dla potencjalnych Klientów
• wdrożenie oraz analiza efektywności systemu oceny oraz programów motywacyjnych
• pozyskiwanie, rozwój oraz monitoring współpracy z klientami instytucjonalnymi, np. funduszami inwestycyjnymi, instytucjonalnymi IB
• planowanie, organizacja i nadzór nad całością prac związanych z prowadzeniem działań marketingowych
• realizacja budżetu Departamentu Marketingu z uwzględnieniem liczby pozyskanych leadów oraz kosztu jednostkowego per lead z zachowaniem optymalnej jakości pozyskanych prospektów,
• organizowanie targów, konferencji, seminariów i szkoleń
• zarządzanie relacjami z partnerami objętymi umowami barterowymi
• opracowywanie treści materiałów promocyjnych i reklamowych, zarządzanie nimi oraz koordynacja prac związanych z ich produkcją
• generowanie leadów przez kreowanie i zarządzanie treściami w Internecie,
• współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi i agencjami PR
• nadzór nad pracami Departamentu Analiz, w tym między innymi nad opracowywaniem i publikacjami analiz dotyczących rynków, branż i instrumentów finansowych, prognoz makroekonomicznych, sporządzaniem rekomendacji i porad inwestycyjnych, udziałem analityków w prezentacjach i konferencjach oraz obecnością w mediach.
Head of Sales
Rozwój i realizacja planów sprzedaży produktów Spółki (CFD, opcje, rynek GPW):
• rekrutacja pracowników (Polska, oddziały zagraniczne)
• przygotowanie merytoryczne pracowników Działu Sprzedaży
• współudział w tworzeniu oferty produktowej
• współuczestnictwo w tworzeniu i rozwoju opcyjnej aplikacji transakcyjnej X-Option Trader
• współorganizacja edycji konkursu inwestycyjnego Forex Cup (2007, 2008)
• wprowadzenie w 2007 r. i rozwój całodniowych szkoleń stacjonarnych dla potencjalnych klientów oraz klientów
• przygotowywanie treści merytorycznych szkoleń z zakresu instrumentów pochodnych rynku pozagiełdowego (CFD, opcje) oraz GPW, technik inwestycyjnych, analizy technicznej rynków finansowych, analizy fundamentalnej (liczba szkoleń 2007-2008: 144, liczba uczestników 2007-2008: około 12 000)
• współpraca z Giełdą Papierów Wartościowych, Fundacją Edukacji Rynku Kapitałowego oraz gazetą Parkiet: prowadzenie szkoleń na temat kontraktów futures na waluty notowanych na GPW,
• współorganizowanie ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych edycji Akademii Tworzenia Kapitału (2006, 2007), przygotowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych
• współpraca z uczelniami wyższymi, w tym prowadzenie wykładów poświęconych derywatom (m.in. w Szkole Głównej Handlowa w Warszawie, na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytecie Śląskim, Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Łódzkim, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
• publikacja tekstów, artykułów na temat instrumentów pochodnych, technik inwestycyjnych opartych o derywaty (między innymi w dzienniku Parkiet, Gazecie Prawnej, Money.pl)
• współpraca z mediami w roli analityka rynków finansowych (między innymi TVP, TVN CNBC, TVN24, Polskie Radio, Radio Tok FM, Radio PIN,)
• rekrutacja pracowników (Polska, oddziały zagraniczne)
• przygotowanie merytoryczne pracowników Działu Sprzedaży
• współudział w tworzeniu oferty produktowej
• współuczestnictwo w tworzeniu i rozwoju opcyjnej aplikacji transakcyjnej X-Option Trader
• współorganizacja edycji konkursu inwestycyjnego Forex Cup (2007, 2008)
• wprowadzenie w 2007 r. i rozwój całodniowych szkoleń stacjonarnych dla potencjalnych klientów oraz klientów
• przygotowywanie treści merytorycznych szkoleń z zakresu instrumentów pochodnych rynku pozagiełdowego (CFD, opcje) oraz GPW, technik inwestycyjnych, analizy technicznej rynków finansowych, analizy fundamentalnej (liczba szkoleń 2007-2008: 144, liczba uczestników 2007-2008: około 12 000)
• współpraca z Giełdą Papierów Wartościowych, Fundacją Edukacji Rynku Kapitałowego oraz gazetą Parkiet: prowadzenie szkoleń na temat kontraktów futures na waluty notowanych na GPW,
• współorganizowanie ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych edycji Akademii Tworzenia Kapitału (2006, 2007), przygotowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych
• współpraca z uczelniami wyższymi, w tym prowadzenie wykładów poświęconych derywatom (m.in. w Szkole Głównej Handlowa w Warszawie, na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytecie Śląskim, Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Łódzkim, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
• publikacja tekstów, artykułów na temat instrumentów pochodnych, technik inwestycyjnych opartych o derywaty (między innymi w dzienniku Parkiet, Gazecie Prawnej, Money.pl)
• współpraca z mediami w roli analityka rynków finansowych (między innymi TVP, TVN CNBC, TVN24, Polskie Radio, Radio Tok FM, Radio PIN,)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
INCENTIVE Indonezja
Przygoda, partnerstwo, integracja oraz wspaniala zabawa i przygoda. Wyjazdy wypoczynkowe, wyprawy i aktywne programy dla grup.
Kariera w motoryzacji
Pasjonaci motoryzacji, pracownicy branży, marzący o pracy w automotive łączcie się! Zaprasza www.motokariera.pl
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Last minute podróże marzeń
Traveliada.pl. Piszcie posty, prowadźcie dyskusje, reklamujcie się i zapraszajcie znajomych do naszej grupy. Weekendy dla firm, wyjazdy incentive.
TURYSTYKA BIZNESOWA
Miejsce w którym możemy porozmawiać na temat turystyki biznesowej jak również złożyć zamówienie przygotowania oferty na imprezę.
ZABAWA W FIRMIE
Giełda ogłoszeniowa dla event managerów, świadczacych usługi z zakresu MEETING, INCENTIVE, CENFERENCE, EVENT (tzw. MICE) oraz ich dostawców usług, a także wszelkich zleceniodawców z tego samego sektor