Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Zdolności analityczne
umiejętność rozwiązywania konfliktów
Motywowanie zespołu
Techniki sprzedaży i negocjacji
Zarządzanie salonem sprzedaży
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
nastawienie na wyniki
rozwój zawodowy personelu
Myślenie startegiczne
Zarządzanie managerami w rozproszonej strukturze
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży Reserved (przez 4 lata również Mohito)
• Zarządzanie własnymi i franczyzowymi salonami Reserved w województwach: wielkopolskim, lubuskim, kujawsko pomorskim, zachodnio pomorskim i łódzkim
• Współudział w rozwoju sieci poprzez koordynację otwarć nowych salonów Reserved, Mohito i Tallinder
w takich centrach handlowych jak: City Center, Posnania, Malta, Pomorska, Zielone Arkady, Kaskada, Molo, Ferio, Karuzela, Solna, Nova Park
• Zarządzanie salonami w regionie (średnio 25 sklepów), zatrudniającymi łącznie 500-600 osób
• Rekrutacja, szkolenia, motywacja i coaching kadry menadżerskiej w podległym regionie
• Szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych Regionalnych Kierowników
• Maksymalizacja obrotów i realizacja planów sprzedażowych
• Monitorowanie budżetów, wyników KPI oraz optymalizacja wskaźników sprzedażowych i produktywności w podległych salonach
• Kontrola merchandisingu i optymalizacja alokacji towaru do podległych salonów
• Monitorowanie działań konkurencji
• Zarządzanie i wdrażanie wszystkich wewnętrznych standardów i procesów dotyczących funkcjonowania salonów
• Współudział w rozwoju sieci poprzez koordynację otwarć nowych salonów Reserved, Mohito i Tallinder
w takich centrach handlowych jak: City Center, Posnania, Malta, Pomorska, Zielone Arkady, Kaskada, Molo, Ferio, Karuzela, Solna, Nova Park
• Zarządzanie salonami w regionie (średnio 25 sklepów), zatrudniającymi łącznie 500-600 osób
• Rekrutacja, szkolenia, motywacja i coaching kadry menadżerskiej w podległym regionie
• Szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych Regionalnych Kierowników
• Maksymalizacja obrotów i realizacja planów sprzedażowych
• Monitorowanie budżetów, wyników KPI oraz optymalizacja wskaźników sprzedażowych i produktywności w podległych salonach
• Kontrola merchandisingu i optymalizacja alokacji towaru do podległych salonów
• Monitorowanie działań konkurencji
• Zarządzanie i wdrażanie wszystkich wewnętrznych standardów i procesów dotyczących funkcjonowania salonów
Kierownik salonu Reserved, Poznań Plaza
• Zarządzanie salonem szkoleniowym dla personelu nowo otwartych placówek
• Rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników
• Zarządzanie kluczowym salonem w regionie
• Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
• Delegowanie i kontrola zadań
• Motywowanie, coaching i ocena pracowników
• Organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
• Kontrola zatowarowania, merchandisingu i wskaźników sprzedażowych
• Rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników
• Zarządzanie kluczowym salonem w regionie
• Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
• Delegowanie i kontrola zadań
• Motywowanie, coaching i ocena pracowników
• Organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
• Kontrola zatowarowania, merchandisingu i wskaźników sprzedażowych
Szkolenia i kursy
- "Zarządzanie strategiczne w warunkach konkurencyjnych" - szkolenie Grupa ODiTK
- "Obsługa Klienta - Daymaker Mystery Shopping" - szkolenie
- "7 Nawyków Skutecznego działania" - szkolenie zgodnie z Franklin Covey
- "Zarządzanie i narzędzia efektywnego managera" - szkolenie HR LPP S.A.
- "Zarządzanie projektem i efektywny feedback" - szkolenie HR LPP S.A.
- "Obsługa Klienta - Daymaker Mystery Shopping" - szkolenie
- "7 Nawyków Skutecznego działania" - szkolenie zgodnie z Franklin Covey
- "Zarządzanie i narzędzia efektywnego managera" - szkolenie HR LPP S.A.
- "Zarządzanie projektem i efektywny feedback" - szkolenie HR LPP S.A.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Piłka nożna, boks, moda (aktualne trendy i konkurencja między markami sieciowymi), aktualności motoryzacyjne