Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Media Planner/Buyer
- Odpowiedzialność za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii mediowej dla marek Knorr i Amino zgodnie z KPIs marek;
- Aktywny udział w rozwoju strategii marketingowych (spotkania
z Kierownikami Marek, prezentowanie ekspertyzy mediowej
i rekomendacji);
- Bieżąca analiza i raportowanie otoczenia konkurencyjnego;
- Definiowanie i rekomendacja mediowych grup docelowych;
- Prowadzenie szkoleń mediowych dla Kierowników Marek;
- Koordynacja współpracy w ramach regionalnych (CEE) struktur PHD (m.in. uczestnictwo w warsztatach w Londynie w celu ulepszenia modelu komunikacyjnego dla marki Knorr);
- Pełna odpowiedzialność za zarządzenie budżetem mediowym.
- Aktywny udział w rozwoju strategii marketingowych (spotkania
z Kierownikami Marek, prezentowanie ekspertyzy mediowej
i rekomendacji);
- Bieżąca analiza i raportowanie otoczenia konkurencyjnego;
- Definiowanie i rekomendacja mediowych grup docelowych;
- Prowadzenie szkoleń mediowych dla Kierowników Marek;
- Koordynacja współpracy w ramach regionalnych (CEE) struktur PHD (m.in. uczestnictwo w warsztatach w Londynie w celu ulepszenia modelu komunikacyjnego dla marki Knorr);
- Pełna odpowiedzialność za zarządzenie budżetem mediowym.
Media Planner/Buyer
- Planowanie i realizacja kampanii mediowych 360o (TV, Radio, Prasa, Kino, Internet, OOH, Ambient);Współtworzenie strategii mediowej dla marki Knorr;
- Wsparcie bezpośredniego zakupu reklam w TV dla wszystkich marek Unilevera;
- Przygotowywanie raportów otoczenia konkurencyjnego;
- Współtworzenie strategii mediowych dla marki Knorr.
- Wsparcie bezpośredniego zakupu reklam w TV dla wszystkich marek Unilevera;
- Przygotowywanie raportów otoczenia konkurencyjnego;
- Współtworzenie strategii mediowych dla marki Knorr.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Stosunki międzynarodowe, architektura, windsurfing, narciarstwo, tennis, podróże
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
PHD Lama Squad
Ekskluzywna grupa byłych i obecnych pracowników PHD Sp z o. o. oraz wielbicieli lam ;)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie