Umiejętności
Komunikatywność
Service Desk
budowanie relacji z zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami
Pozyskiwanie nowych klientów
Kierowanie projektami
Radzenie sobie w zmieniających się sytuacjach
Kreatywność i inicjatywa w działaniu
organizacja pracy własnej i podległych pracowników
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Budowy
Przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy;
Przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową;
Przygotowanie harmonogramu prac;
Kierowanie realizacją budowy i nadzór nad jakością robót zgodnie z harmonogramem;
Wypełnianie obowiązków wynikających z prawidłowej realizacji inwestycji;
Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie;
Ścisła współpraca z kierownikiem kontraktu;
Zakończenie budowy, oddanie do eksploatacji, przygotowanie dokumentacji powykonawczej
Przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową;
Przygotowanie harmonogramu prac;
Kierowanie realizacją budowy i nadzór nad jakością robót zgodnie z harmonogramem;
Wypełnianie obowiązków wynikających z prawidłowej realizacji inwestycji;
Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie;
Ścisła współpraca z kierownikiem kontraktu;
Zakończenie budowy, oddanie do eksploatacji, przygotowanie dokumentacji powykonawczej
Kierownik Projektu
Stworzenie zespołu do sprzedaży telemarketingowej dla nowego projektu Platforma zakupowa b2b24.pl
Nadzór i rozwój działań marketingowych i sprzedażowych.
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami kluczowymi dla firmy. Przygotowywanie, prezentacja ofert niestandardowych, a także koordynacja procesu sprzedażowego. Raportowane wyników oraz przedstawienie analiz i statystyk rozwoju projektu.
Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami B2B
Pozyskiwanie nowych klientów z branży ciepłowniczej.
Analiza ,przygotowanie oferty i wygrywanie przetargów publicznych i niepublicznych .
Realizacja wycen i kosztorysowanie materiałów.
Obsługa internetowego sklepu . Realizacja procesów sprzedażowych .
Nadzór i rozwój działań marketingowych i sprzedażowych.
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami kluczowymi dla firmy. Przygotowywanie, prezentacja ofert niestandardowych, a także koordynacja procesu sprzedażowego. Raportowane wyników oraz przedstawienie analiz i statystyk rozwoju projektu.
Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami B2B
Pozyskiwanie nowych klientów z branży ciepłowniczej.
Analiza ,przygotowanie oferty i wygrywanie przetargów publicznych i niepublicznych .
Realizacja wycen i kosztorysowanie materiałów.
Obsługa internetowego sklepu . Realizacja procesów sprzedażowych .
Gł. Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Realizacja planów sprzedażowych, realizacja pilotażowych kampanii sprzedażowych związanych z nowymi produktami, Współpraca z alternatywnymi kanałami sprzedaży celem realizacji celów sprzedażowych nowych produktów i usług, zarządzanie wyspecjalizowanym zespołem sprzedażowym, realizacja celów kwartalnych, raportowanie sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży, nadzorowanie spraw administracyjnych w lokalizacji. Odpowiedzialność za powierzony majątek oraz realizacja budżetu.
Kierownik Działu ds. Telesprzedaży
Tworzenie systemów motywacyjnych ,realizacja celów sprzedażowych do Klientów biznesowych TP z segmentu SME i SOHO, aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym realizacja przychodowego planu sprzedaży, zarządzanie zespołami sprzedaży telefonicznej (2 kierowników sprzedaży, 30 telemarketerów), motywowanie kierowników i prowadzenie kompleksowych działań stymulujących wzrost sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Planowanie rozwoju Biblioteki
Skuteczne zarządzanie zmianą
Zwiększenie jakości i efektywności pracy działu
Skuteczny Manager
Marketing perswazyjny - jak wpływać na emocje i procesy decyzyjne innych ludzi
Sztuka Przekonywania w Telemarketingu
Techniki Sprzedaży
Skuteczne zarządzanie zmianą
Zwiększenie jakości i efektywności pracy działu
Skuteczny Manager
Marketing perswazyjny - jak wpływać na emocje i procesy decyzyjne innych ludzi
Sztuka Przekonywania w Telemarketingu
Techniki Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Komputery, gotowanie , turystyka
Organizacje
Przyjaciel Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu
Inne
Informatyk w GBP Hażlach
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o