Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Klienta Korporacyjnego
1. Realizacja zadań i celów sprzedażowych w zakresie przydzielonego portfela (ok. 1000 przedsiębiorstw) oraz pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych (ubezpieczenia grupowe: życiowe, medyczne, inwestycyjne);
2. Analiza efektywności prowadzonych działań związanych z utrzymaniem Klientów, zarządzanie rentownością;
3. Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami sprzedaży (brokerzy, multiagencje, pośrednicy);
4. Negocjowanie oraz zawieranie umów ubezpieczenia;
5. Monitorowanie prawidłowości obsługi technicznej ubezpieczeń;
6. Prezentacje ofertowe i produktowe;
7. Szkolenia produktowe i obsługowe pośredników ubezpieczeniowych;
8. Koordynacja pracy zespołu sprzedażowego.
2. Analiza efektywności prowadzonych działań związanych z utrzymaniem Klientów, zarządzanie rentownością;
3. Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami sprzedaży (brokerzy, multiagencje, pośrednicy);
4. Negocjowanie oraz zawieranie umów ubezpieczenia;
5. Monitorowanie prawidłowości obsługi technicznej ubezpieczeń;
6. Prezentacje ofertowe i produktowe;
7. Szkolenia produktowe i obsługowe pośredników ubezpieczeniowych;
8. Koordynacja pracy zespołu sprzedażowego.
Dyrektor Oddziału
1. Zarządzanie operacyjne oddziałem;
2. Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych oraz strategii rozwoju sieci;
3. Współpraca przy tworzeniu strategii, planowanie wynikających z niej działań oraz zarządzanie realizacją planu sprzedaży;
4. Organizacja i kontrola działań marketingowych i promocyjnych;
5. Rekrutacja oraz coaching zespołu (6 osób);
6. Planowanie i zarządzanie budżetem;
7. Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
2. Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych oraz strategii rozwoju sieci;
3. Współpraca przy tworzeniu strategii, planowanie wynikających z niej działań oraz zarządzanie realizacją planu sprzedaży;
4. Organizacja i kontrola działań marketingowych i promocyjnych;
5. Rekrutacja oraz coaching zespołu (6 osób);
6. Planowanie i zarządzanie budżetem;
7. Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
Kierownik Działu Nadruków
1. Planowanie i organizacja procesów produkcyjnych;
2. Zarządzanie podległymi magazynami;
3. Odpowiedzialność za zakupy surowców i materiałów do produkcji;
4. Rekrutacja oraz coaching zespołu (60 osób);
5. Tworzenie budżetu działu oraz bieżące monitorowanie kosztów;
6. Utrzymywanie i doskonalenie jakości produkowanych wyrobów.
7. Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
2. Zarządzanie podległymi magazynami;
3. Odpowiedzialność za zakupy surowców i materiałów do produkcji;
4. Rekrutacja oraz coaching zespołu (60 osób);
5. Tworzenie budżetu działu oraz bieżące monitorowanie kosztów;
6. Utrzymywanie i doskonalenie jakości produkowanych wyrobów.
7. Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
1. Obsługa sprzedażowa klientów biznesowych i detalicznych;
2. Przygotowywanie i kalkulacja ofert handlowych;
3. Definiowanie rynku docelowego i analiza działań konkurencji;
4. Udział przy planowaniu i wdrażaniu polityki handlowej firmy oraz dbanie o jej wizerunek.
2. Przygotowywanie i kalkulacja ofert handlowych;
3. Definiowanie rynku docelowego i analiza działań konkurencji;
4. Udział przy planowaniu i wdrażaniu polityki handlowej firmy oraz dbanie o jej wizerunek.
Szkolenia i kursy
Zaawansowane umiejętności sprzedażowe – GB Resources Polska
Doskonalenie umiejętności handlowych – Grupa Kontrakt OSH.
Wartości i przekonania w realizacji nowej sprzedaży – Szkoła Inspiracji.
Praktyka sprzedaży ubezpieczeń grupowych – Grupa Doradcza PWB.
Umiejętności sprzedażowe – Librent HR.
Wdrażanie i Dokumentowanie Systemów Jakości wg Norm Serii 9000 - Izba Rzemieślnicza Pomorza Środkowego.
Zarządzanie jakością w perspektywie integracji z Unią Europejską - Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Jak skutecznie windykować należności w firmie - Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Praktyczne Negocjacje Handlowe - Centrum Kreowania Liderów.
Doskonalenie umiejętności handlowych – Grupa Kontrakt OSH.
Wartości i przekonania w realizacji nowej sprzedaży – Szkoła Inspiracji.
Praktyka sprzedaży ubezpieczeń grupowych – Grupa Doradcza PWB.
Umiejętności sprzedażowe – Librent HR.
Wdrażanie i Dokumentowanie Systemów Jakości wg Norm Serii 9000 - Izba Rzemieślnicza Pomorza Środkowego.
Zarządzanie jakością w perspektywie integracji z Unią Europejską - Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Jak skutecznie windykować należności w firmie - Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Praktyczne Negocjacje Handlowe - Centrum Kreowania Liderów.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Literatura podróżnicza, podróże;
Bieganie, aktywne formy wypoczynku;
Nowe technologie: informatyka, telekomunikacja;
Motocykle, motoryzacja.
Bieganie, aktywne formy wypoczynku;
Nowe technologie: informatyka, telekomunikacja;
Motocykle, motoryzacja.
Grupy
Podróże360
Podróże 360 stopni, czyli tu i tam, i dookoła świata - forum dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć w jednym miejscu.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.