Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Public Relations
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż
Transport
Logistyka
Komunikacja
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie transportem
Finanse
Administracja biura
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków współpracy, utrzymywanie kontaktów handlowych z grupą klientów kluczowych, planowanie, projektowanie i nadzór nad procesami logistycznymi dla klientów strategicznych, zdawanie sprawozdań z realizacji budżetu do Zarządu firmy, prowadzenie analiz opłacalności świadczonych usług
Kierownik sprzedaży
koordynowanie pracy działu handlowego, aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów handlowych, rekrutacja, szkolenia pracowników z zakresu sprzedaży usług jak i programu excel, opracowywanie i kontrola budżetu, prowadzenie analiz opłacalności świadczonych usług,
Kierownik sprzedaży
WGL Poland Sp. z o.o.
kontrola finansowa, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie klientów logistycznych ( transport drogowy, morski, lotniczy) utrzymywanie kontaktów handlowych z grupą klientów kluczowych, negocjowanie i opiniowanie umów, sporządzanie budżetu sprzedaży, zdawanie sprawozdań z realizacji budżetu do Zarządu firmy, prowadzenie analiz opłacalności świadczonych usług
Kierownik sprzedaży
kierowanie zespołem przedstawicieli handlowych z całego kraju, organizowanie pracy działu, opracowywanie procedur i instrukcji obowiązujących w dziale, opracowywanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, kontrola finansowa, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie klientów logistycznych, utrzymywanie kontaktów handlowych z grupą klientów kluczowych, negocjowanie i opiniowanie umów, sporządzanie budżetu sprzedaży, zdawanie sprawozdań z realizacji budżetu do Zarządu firmy, prowadzenie analiz opłacalności świadczonych usług, kierowanie działem marketingu/PR
Regionalny Reprezentant Sprzedaży
budowanie sieci Klientów w regionie Polski Zachodniej, Zachodnio – Pomorskiej, pozyskiwanie nowego businessu, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych specjalnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów, negocjowanie umów, sporządzanie raportów,
Szkolenia i kursy
• Auditor Wewnętrzny – ISO 9001:2008
• Szkolenie z zakresu: Zarządzanie zespołem pracowniczym - Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
• Szkolenie z zakresu: Planowanie i organizacja Pracy – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Excel – stopień zaawansowany – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Skuteczne negocjacje z klientem – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Telemarketingu - Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
• Szkolenie z zakresu: pozyskiwania klientów, przedstawiania oferty, negocjacji handlowych – CTS Sikorski Warszawa
• Szkolenie z zakresu: Zarządzanie zespołem pracowniczym - Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
• Szkolenie z zakresu: Planowanie i organizacja Pracy – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Excel – stopień zaawansowany – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Skuteczne negocjacje z klientem – Centrum edukacji Logistycznej,
• Szkolenie z zakresu: Telemarketingu - Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
• Szkolenie z zakresu: pozyskiwania klientów, przedstawiania oferty, negocjacji handlowych – CTS Sikorski Warszawa
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
Wędkarstwo, muzyka, Excel, motoryzacja
Inne
• zaawansowana znajomość programu Excel
• znakomite zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• umiejętności zarządzania dużym zespołem pracowników
• samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
• umiejętność dostosowywania się do zmian
• znajomość technik sprzedaży
• umiejętności negocjacyjne
• zdolności organizacyjne
• odpowiedzialność za wykonywane zadania
• umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
• odporność na stres i wytrwałość
• umiejętność dyplomatycznego rozwiązywania problemów
• Prawo jazdy kat. B
• znakomite zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• umiejętności zarządzania dużym zespołem pracowników
• samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
• umiejętność dostosowywania się do zmian
• znajomość technik sprzedaży
• umiejętności negocjacyjne
• zdolności organizacyjne
• odpowiedzialność za wykonywane zadania
• umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
• odporność na stres i wytrwałość
• umiejętność dyplomatycznego rozwiązywania problemów
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy