Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
St. Specjalista ds. Promocji
- Współtworzenie strategii promocyjnej marki.
- Aktywna współpraca z partnerami handlowymi przygotowywanie indywidualnych programów wspierających sprzedaż.
- Event Marketing
- Budowanie wizerunku marki w punktach sprzedaży.
- Współpraca z agencjami graficznymi, reklamowymi i koncertowymi.
- Planowanie, koordynacja i rozliczanie wsparcia logistycznego akcji promocyjno-sprzedażowych.
- Zarządzanie budżetem przeznaczonym na poszczególne akcje.
- Aktywna współpraca z partnerami handlowymi przygotowywanie indywidualnych programów wspierających sprzedaż.
- Event Marketing
- Budowanie wizerunku marki w punktach sprzedaży.
- Współpraca z agencjami graficznymi, reklamowymi i koncertowymi.
- Planowanie, koordynacja i rozliczanie wsparcia logistycznego akcji promocyjno-sprzedażowych.
- Zarządzanie budżetem przeznaczonym na poszczególne akcje.
Kierownik Działu Imprez
Browary Dolnośląskie PIAST SA
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki w oparciu
o akcje plenerowe i różnego rodzaju działania czynnie wspierające sprzedaż na terenie całego kraju.
- Nadzór nad realizacją, kontrola, raportowanie.
Współorganizowanie wysoko budżetowych projektów, m.in.: Dni Miast Dolnego Śląska, Muzyczna Scena Na Wrocławskim Rynku, Piast Party Patrol, Konwój Piasta.
- Zarządzanie zespołami promocyjno-sprzedażowymi Part Time.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje koncertowe i reklamowe).
- Koordynacja działań logistycznych, Zarządzanie podległym magazynem.
o akcje plenerowe i różnego rodzaju działania czynnie wspierające sprzedaż na terenie całego kraju.
- Nadzór nad realizacją, kontrola, raportowanie.
Współorganizowanie wysoko budżetowych projektów, m.in.: Dni Miast Dolnego Śląska, Muzyczna Scena Na Wrocławskim Rynku, Piast Party Patrol, Konwój Piasta.
- Zarządzanie zespołami promocyjno-sprzedażowymi Part Time.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje koncertowe i reklamowe).
- Koordynacja działań logistycznych, Zarządzanie podległym magazynem.
Samodzielny Referent
Browary Dolnośląskie PIAST SA
- koordynacja działań promocyjnych na terenie całego kraju
- promocje w punktach detalicznych, sieciach lokalnych i międzynarodowych.
- współtworzenie zespołów promocyjno-sprzedażowych Part Time
- organizacja sprzedaży bezpośredniej na imprezach plenerowych.
- promocje w punktach detalicznych, sieciach lokalnych i międzynarodowych.
- współtworzenie zespołów promocyjno-sprzedażowych Part Time
- organizacja sprzedaży bezpośredniej na imprezach plenerowych.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Karate Kyokushinkai
"Harmonia jest podstawą karate.
Miłość do rodziców, szacunek do nauczycieli,
zaufanie w stosunku do przyjaciół oraz skromność
wydają się być korzeniami Budo-Karate Kyokushin.
Myślę że je
NIERUCHOMOSCI WROCLAW
Grupa zrzeszajaca osoby ,ktorych interesuje zakup lub sprzedaz nieruchomosci , na terenie calej Polski