Tomasz Najman

specjalista ds. promocji i sprzedaży

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Unilever Foodsolutions
Specjalista ds. Rozwoju Kategorii Herbaty
Unilever Foodsolutions
- Rozwój marki Lipton na terenie Dolnego Śląska.
- Koordynacja działań dystrybucyjnych w kanale HORECA.
- Czynna współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi.
- Pozyskiwanie nowych odbiorców, podpisywanie umów współpracy.
Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
- Bieżąca współpraca z klientami na terenie Dolnego Śląska
- Zawieranie i renegocjacje umów handlowych
- Doradztwo techniczne w zakresie wyposażenia lokali gastronomicznych
- Sprzedaż bezpośrednia
- Przygotowywanie indywidualnych planów sprzedażowych
Carlsberg Polska
St. Specjalista ds. Promocji
- Współtworzenie strategii promocyjnej marki.
- Aktywna współpraca z partnerami handlowymi przygotowywanie indywidualnych programów wspierających sprzedaż.
- Event Marketing
- Budowanie wizerunku marki w punktach sprzedaży.
- Współpraca z agencjami graficznymi, reklamowymi i koncertowymi.
- Planowanie, koordynacja i rozliczanie wsparcia logistycznego akcji promocyjno-sprzedażowych.
- Zarządzanie budżetem przeznaczonym na poszczególne akcje.
Logo
Kierownik Działu Imprez
Browary Dolnośląskie PIAST SA
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki w oparciu
o akcje plenerowe i różnego rodzaju działania czynnie wspierające sprzedaż na terenie całego kraju.
- Nadzór nad realizacją, kontrola, raportowanie.
Współorganizowanie wysoko budżetowych projektów, m.in.: Dni Miast Dolnego Śląska, Muzyczna Scena Na Wrocławskim Rynku, Piast Party Patrol, Konwój Piasta.
- Zarządzanie zespołami promocyjno-sprzedażowymi Part Time.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje koncertowe i reklamowe).
- Koordynacja działań logistycznych, Zarządzanie podległym magazynem.
Logo
Samodzielny Referent
Browary Dolnośląskie PIAST SA
- koordynacja działań promocyjnych na terenie całego kraju
- promocje w punktach detalicznych, sieciach lokalnych i międzynarodowych.
- współtworzenie zespołów promocyjno-sprzedażowych Part Time
- organizacja sprzedaży bezpośredniej na imprezach plenerowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkołą Zarządzania i Finansów we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Karate Kyokushinkai
Karate Kyokushinkai
"Harmonia jest podstawą karate. Miłość do rodziców, szacunek do nauczycieli, zaufanie w stosunku do przyjaciół oraz skromność wydają się być korzeniami Budo-Karate Kyokushin. Myślę że je
NIERUCHOMOSCI WROCLAW
NIERUCHOMOSCI WROCLAW
Grupa zrzeszajaca osoby ,ktorych interesuje zakup lub sprzedaz nieruchomosci , na terenie calej Polski
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Siłownia
Siłownia
Budujemy nasze ciała. Kulturystyka, fitness, sport i zdrowie.
Symbian OS
Symbian OS
Wszystko co dotyczy systemu operacyjnego Symbian