Umiejętności
Zarządzanie klientami
E-commerce
English language skills
French
HR Project Management
Interpretation
Italian languages
Analiza rynku
Strategie mediowe
Nauczanie języka angielskiego
Tłumaczenia techniczne
Obsługa klienta
język francuski - biegle
Język włoski (znajomość bardzo dobra)
SAMIC
Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
Europejskie Centrum Tłumaczeń / Prywatna Szkoła Języka Francuskiego PSJF
- Zarządzanie organizacją zleceń tłumaczeniowych / koordynacja procesu realizacji tłumaczeń od momentu złożenia zlecenia przez klienta do czasu ukończenia tłumaczenia,
- Tłumaczenia zwykłe, techniczne i przysięgłe (branże: IT, przemysł, budownictwo, instruktaże do maszyn produkcyjnych, prawo i ekonomia),
- Nauczanie języka francuskiego na wszystkich poziomach zaawansowania (A1-C2),
- Kierowanie grupą tłumaczy współpracujących z Biurem i Szkołą.
- Tłumaczenia zwykłe, techniczne i przysięgłe (branże: IT, przemysł, budownictwo, instruktaże do maszyn produkcyjnych, prawo i ekonomia),
- Nauczanie języka francuskiego na wszystkich poziomach zaawansowania (A1-C2),
- Kierowanie grupą tłumaczy współpracujących z Biurem i Szkołą.
IT analyst with french
- Management of incoming and outgoing calls,
- Monitoring incidents queue,
- Creating and closing tickets,
- Reporting more sophisticated cases to the L2 team and monitoring the troubleshoting proces,
- Updating existing tickets into the database system on the basis of customers' calls and emails,
- 1st line technical support
- Monitoring incidents queue,
- Creating and closing tickets,
- Reporting more sophisticated cases to the L2 team and monitoring the troubleshoting proces,
- Updating existing tickets into the database system on the basis of customers' calls and emails,
- 1st line technical support
IT analyst with french
- first line troubleshoting regarding problems with connection to the server, network issues, databases, passwords and accounts,
- working as an IT analyst for such projects as: Delhaize (french markets customer suport) and Shell,
- registering multiple cases in CRM database (incidents and requests),
- reporting more sophisticated cases to the 2nd line,
- reporting escalations from the customer's side to the teamleader.
- working as an IT analyst for such projects as: Delhaize (french markets customer suport) and Shell,
- registering multiple cases in CRM database (incidents and requests),
- reporting more sophisticated cases to the 2nd line,
- reporting escalations from the customer's side to the teamleader.
Associate with french
Main responsabilities:
- checking the incoming invoices for errors,
- reporting errors on collected invoices to the second line management,
- fast recovery of the unpaid invoices' amounts from the end users (monitoring on the base of calls, reminders sent to the users by mail, escalating serious cases to the responsible managers, updating and monitoring payments in the system),
- collaboration with the AR department in order to check and match the declarations of users for the paid amounts of invoices
- checking the incoming invoices for errors,
- reporting errors on collected invoices to the second line management,
- fast recovery of the unpaid invoices' amounts from the end users (monitoring on the base of calls, reminders sent to the users by mail, escalating serious cases to the responsible managers, updating and monitoring payments in the system),
- collaboration with the AR department in order to check and match the declarations of users for the paid amounts of invoices
IT analyst / customer service agent with french and italian
Main responsabilities:
- IT problems troubleshoting and reporting them if necessary to the second line suport,
- collecting problems related to the key applications and to the Unix system from the end users,
- updating the processing of the reported problems in the Remedy data base,
- creating tickets (incidents or requests) on the base of reported problems,
- immediate problems management, proposition of solutions and various tests in order of eliminating as soon as possible the reported issues.
- IT problems troubleshoting and reporting them if necessary to the second line suport,
- collecting problems related to the key applications and to the Unix system from the end users,
- updating the processing of the reported problems in the Remedy data base,
- creating tickets (incidents or requests) on the base of reported problems,
- immediate problems management, proposition of solutions and various tests in order of eliminating as soon as possible the reported issues.
IT analyst
- Maintaining phone and email contact with french and italian users regarding:
software and hardware providing, AD administration, SAP administration, Network problems troubleshooting and repairing, direct help to all users having pb with some kind of applications like MS Office standard applications, Cisco applications, Citrix platform applications (Corhus, Remedy, PIA).
- Managing compliances from users, detecting new compliances and redirecting them to the responsible technical department.
software and hardware providing, AD administration, SAP administration, Network problems troubleshooting and repairing, direct help to all users having pb with some kind of applications like MS Office standard applications, Cisco applications, Citrix platform applications (Corhus, Remedy, PIA).
- Managing compliances from users, detecting new compliances and redirecting them to the responsible technical department.
Szkolenia i kursy
03.2018 r. - Certyfikat Tłumacza Przysięgłego Języka Francuskiego
1999r - Dyplom Języka Francuskiego DELF
1999r - Dyplom Języka Francuskiego DELF
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Analiza rynku z punktu widzenia inwestycji giełdowych, pływanie, jazda na rowerze, piesze wycieczki
Inne
Od 03.2018 r. - Ustanowienie tłumaczem przysięgłym j. francuskiego przez Ministra Sprawiedliwości i wpisanie na listę tłumaczy przysięgłych pod nr TP 33/18.
Grupy
CZARNA LISTA PRACODAWCÓW
Forum przeznaczone dla każdego, kto chce wyrazić opinię o swoim obecnym lub byłym pracodawcy
Miłośnicy języków romańskich
Jeżeli chcesz uczyć się języka francuskiego lub włoskiego, pasjonuje Cię kultura krajów frankofońskich, chcesz poszerzyć swoje horyzonty językowe i stać się bardziej konkurencyjnym na rynku, to ta str