Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inspektor ds. Kontroli Serwisów
• Koordynacja pracy serwisów autoryzowanych w Polsce – odpowiedzialność za parametry jakościowe oraz za realizacje założeń budżetowych serwisu.
• Zarządzanie oraz koordynacja pracy personelu oraz techników.
• Nawiązywanie współpracy z nowymi oraz zamykanie starych punktów.
• Raportowanie wyników oraz analizowanie pracy podległych jednostek.
• Wizytacja serwisów autoryzowanych.
• Dbałość o wygląd serwisów zgodny ze standardami firmy.
• Kontrola kart napraw, części i faktur oraz terminowości rozliczeń.
• Kontrola kosztów serwisowych, czasu realizacji naprawy oraz płatności za części zamienne.
• Koordynacja oraz wdrażanie programów rozliczeniowych i Call Center.
• Egzekwowanie planów sprzedażowych na części zamienne, akcesoria oraz przedłużone gwarancje.
• Obsługa procesu wymian oraz sprzedaży sprzętu uszkodzonego w systemie SAP
• Zarządzanie oraz koordynacja pracy personelu oraz techników.
• Nawiązywanie współpracy z nowymi oraz zamykanie starych punktów.
• Raportowanie wyników oraz analizowanie pracy podległych jednostek.
• Wizytacja serwisów autoryzowanych.
• Dbałość o wygląd serwisów zgodny ze standardami firmy.
• Kontrola kart napraw, części i faktur oraz terminowości rozliczeń.
• Kontrola kosztów serwisowych, czasu realizacji naprawy oraz płatności za części zamienne.
• Koordynacja oraz wdrażanie programów rozliczeniowych i Call Center.
• Egzekwowanie planów sprzedażowych na części zamienne, akcesoria oraz przedłużone gwarancje.
• Obsługa procesu wymian oraz sprzedaży sprzętu uszkodzonego w systemie SAP
Specjalista ds. Marketingu
P.H.P.U EKKO s.c. ;Łódź, ul. Obywatelska 128/152
• Nacisk na wykorzystywanie narzędzi marketingu w celu zwiększenia sprzedaży oraz rozpoznawalności firmy na rynku materiałów opakowaniowych.
• Obsługa dotychczasowych klientów
• Wysyłanie zapytań ofertowych, przygotowywanie promocji cenowych, reklama
• Obsługa dotychczasowych klientów
• Wysyłanie zapytań ofertowych, przygotowywanie promocji cenowych, reklama
Szkolenia i kursy
2006-2007 Akademia Doradców Klienta w branży IT (techniki sprzedaży, negocjacje, zarządzanie czasem) – GSI-SI Group Poland
2006 Certyfikat ”Code of Business Ethics” – LINK Learning & Knowledge in Indesit Company
2005 Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy – „Akademia Bezpiecznej Jazdy”
2002 Współpraca w obliczu nowych wyzwań „Skarb synergii- Piołun” – Specialist & Friends
2001 Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji – PAM Center
2006 Certyfikat ”Code of Business Ethics” – LINK Learning & Knowledge in Indesit Company
2005 Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy – „Akademia Bezpiecznej Jazdy”
2002 Współpraca w obliczu nowych wyzwań „Skarb synergii- Piołun” – Specialist & Friends
2001 Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji – PAM Center
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Muzyka jazzowa, jazda na nartach, nowinki ze świata elektroniki.
Inne
Prawo jazdy kat. B od 1993 r.
Znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook,), system SAP.
Znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook,), system SAP.
Grupy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker