Tomasz Matusiak

Inspektor ds. Kontroli Serwisów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Indesit Company Polska
Inspektor ds. Kontroli Serwisów
• Koordynacja pracy serwisów autoryzowanych w Polsce – odpowiedzialność za parametry jakościowe oraz za realizacje założeń budżetowych serwisu.
• Zarządzanie oraz koordynacja pracy personelu oraz techników.
• Nawiązywanie współpracy z nowymi oraz zamykanie starych punktów.
• Raportowanie wyników oraz analizowanie pracy podległych jednostek.
• Wizytacja serwisów autoryzowanych.
• Dbałość o wygląd serwisów zgodny ze standardami firmy.
• Kontrola kart napraw, części i faktur oraz terminowości rozliczeń.
• Kontrola kosztów serwisowych, czasu realizacji naprawy oraz płatności za części zamienne.
• Koordynacja oraz wdrażanie programów rozliczeniowych i Call Center.
• Egzekwowanie planów sprzedażowych na części zamienne, akcesoria oraz przedłużone gwarancje.
• Obsługa procesu wymian oraz sprzedaży sprzętu uszkodzonego w systemie SAP
Indesit Company Polska
Specjalista ds. Serwisu
• Obsługa i nadzór nad procesem wymian dla klientów i sklepów.
• Sprzedaż i weryfikacja zwrotów serwisowych.
• Bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem.
• Rozpatrywanie reklamacji klientowskich oraz przedsprzedażnych.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
P.H.P.U EKKO s.c. ;Łódź, ul. Obywatelska 128/152
• Nacisk na wykorzystywanie narzędzi marketingu w celu zwiększenia sprzedaży oraz rozpoznawalności firmy na rynku materiałów opakowaniowych.
• Obsługa dotychczasowych klientów
• Wysyłanie zapytań ofertowych, przygotowywanie promocji cenowych, reklama
Logo
Handlowiec
P.H.P.U EKKO s.c. ;Łódź, ul. Obywatelska 128/152
• Obsługa dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów dla firmy
• Obsługa dostaw towaru w magazynie
• Przyjmowanie towaru na stan magazynowy, fakturowanie.

Szkolenia i kursy

2006-2007 Akademia Doradców Klienta w branży IT (techniki sprzedaży, negocjacje, zarządzanie czasem) – GSI-SI Group Poland

2006 Certyfikat ”Code of Business Ethics” – LINK Learning & Knowledge in Indesit Company

2005 Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy – „Akademia Bezpiecznej Jazdy”

2002 Współpraca w obliczu nowych wyzwań „Skarb synergii- Piołun” – Specialist & Friends

2001 Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji – PAM Center

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Muzyka jazzowa, jazda na nartach, nowinki ze świata elektroniki.

Inne

Prawo jazdy kat. B od 1993 r.

Znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook,), system SAP.

Grupy

WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker