Tomasz Majewski

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Allegro Internet Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Social Media Telemarketing Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż subiekt GT Sklepy internetowe Obłsuga klienta Szybkie pisanie na klawiaturze (bezwzrokowe) Sage Symfonia Handel Aukcje Allegro OpenOffice - Open Office Wprowadzanie danych Asseco WAPRO-MAG

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Pracownik biurowy
A.O. "GLOK" Mirosław Małczyński
wysyłanie ofert handlowych drogą elektroniczną;
telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów (B2B);
sporządzanie wycen dla firm;
przygotowywanie i składanie dokumentacji przetargowej; pozyskiwanie listów referencyjnych i i innych dokumentów niezbędnych do oferty przetargowej;
kontrola stanów magazynowych;
rozbudowa bazy danych oraz archiwizacja dokumentów;
odbieranie i wysyłanie korespondencji firmowej;
prace biurowe.
Tosia.pl s.c.
Sprzedawca
bezpośrednia obsługa Klientów w sklepie;
obsługa systemu sprzedaży Subiekt GT (wystawianie paragonów, paragonów imiennych, faktur, korekt itp.);
kontrola stanów magazynowych;
telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów;
przyjmowanie reklamacji; realizacja wymiany towarów oraz zwrotów;
dbanie o ekspozycję;
montowanie fotelików w samochodach Klientów;
prace fizyczne / prace magazynowe;
dbanie o porządek w sklepie i magazynie.
Solid Security
Specjalista ds. obsługi klienta
rejestracja i weryfikacja dokumentów sporządzanych przez Dział Handlowy;
wprowadzanie do bazy umów, aneksów, pism od Klientów;
współpraca z Oddziałami firmy na terenie całego kraju;
wewnętrzna obsługa i weryfikacja bazy danych AD-INFO;
odpowiedzialność za dokumentację firmową oraz kontrola jej obiegu;
rozpatrywanie reklamacji Klientów;
współpraca z innymi działami firmy;
przeprowadzanie szkoleń dla nowych osób.
HighClass.pl
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych oraz biznesowych;
bieżąca realizacja i wysyłka zamówień internetowych;
obsługa programu handlowo-magazynowego Sage Symfonia (wystawianie faktur, paragonów, korekt, PZ, WZ itp.);
wprowadzanie faktur zakupu i kontrola stanów magazynowych;
sporządzanie wycen dla firm;
obsługa reklamacji oraz realizacja wymiany towarów i zwrotów;
przyjmowanie i kontrola dostaw towaru; kontakt z dostawcami;
wprowadzanie i aktualizacja produktów;
wystawianie oraz obsługa aukcji na Allegro.
Polskie Centrum Marketingowe
Konsultant telefoniczny
telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów (sprzedaż B2B oraz B2C);
telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów, Infolinia;
kontrola pracy konsultantów telefonicznych (Dział Kontroli Jakości);
wprowadzanie danych do systemu (Dział Wprowadzania Danych);
miękka windykacja dłużników (telefoniczna, mailowa, listowna);
przeprowadzanie szkoleń dla nowych osób.

Szkolenia i kursy

Certyfikat z przebytego szkolenia z technik sprzedaży oraz obsługi Klienta, wydany przez Polskie Centrum Marketingowe.

Edukacja

Logo
Profil ogólny, średnie
CXVIII Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Administracja biurowa
Inne
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Kasjerzy

Zainteresowania

Wolontariat, piłka nożna, polityka, muzyka, bieganie.

Organizacje

Wolontariusz w Fundacji Przyjaciel

Inne

Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, dokładność, szybkie przyswajanie wiedzy, uczciwość, punktualność.