Umiejętności
Marketing
Microsoft Word
SQL
Visual Basic
Windows Movie Maker
Microsoft PowerPoint
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie operacyjne
Systemy CMS
VBA Excel
Licencja Maklera Papierów Wartościowych
Inwestowanie na GPW
Oprogramowanie Cognos
Doświadczenie zawodowe
Naczelnik Wydziału Wsparcia Sprzedaży
Główne zadania Wydziału, którym kieruje :
Analizy wyników i KPI Sieci Sprzedaży;
Opracowywanie planu finansowego Banku w zakresie wolumenów, marż i prowizji Sieci Sprzedaży
Monitoring działań sprzedażowych wraz z analizą aktywności Doradców;
Monitoruję obieg wniosków we FLOW kredytowym wraz z kontrolą jakość danych oraz SLA procedowania;
Nadzór i koordynowanie pracy CallCenter
Monitorowanie jakości standardów obsługi
W pracy korzystam z baz danych Oracle oraz oprogramowania IBM Cognos.
Ostatni prowadzony projekt - Automatyzacja monitoringu terminowej obsługi kredytów połączony z outsourcingiem miękkiej windykacji.
Analizy wyników i KPI Sieci Sprzedaży;
Opracowywanie planu finansowego Banku w zakresie wolumenów, marż i prowizji Sieci Sprzedaży
Monitoring działań sprzedażowych wraz z analizą aktywności Doradców;
Monitoruję obieg wniosków we FLOW kredytowym wraz z kontrolą jakość danych oraz SLA procedowania;
Nadzór i koordynowanie pracy CallCenter
Monitorowanie jakości standardów obsługi
W pracy korzystam z baz danych Oracle oraz oprogramowania IBM Cognos.
Ostatni prowadzony projekt - Automatyzacja monitoringu terminowej obsługi kredytów połączony z outsourcingiem miękkiej windykacji.
Dyrektor Biura Sprzedaży i Marketingu
> opracowywanie założeń serwisu internetowego oraz koordynowanie jego budowy;
> wykorzystanie narzędzi Marketing Automation do monitoringu ruchu i kontaktów na stronie internetowej oraz aktywnej sprzedaży w szczególności kampanii promocyjnych (e-mail i sms marketing);
> opracowanie studium wykonalności rozwoju działalności o pośrednictwo na Giełdzie Energii
> prowadzenie projektów rozwijających cross-selling;
> opracowywanie i wdrażanie księgi standardów placówek;
> opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi;
> zarządzenie Siecią Placówek (otwieranie, zamykanie, reorganizacja)
> opracowywanie i koordynowanie organizacji „eventów” w tym debiutów Emitentów na GPW;
> wykorzystanie narzędzi Marketing Automation do monitoringu ruchu i kontaktów na stronie internetowej oraz aktywnej sprzedaży w szczególności kampanii promocyjnych (e-mail i sms marketing);
> opracowanie studium wykonalności rozwoju działalności o pośrednictwo na Giełdzie Energii
> prowadzenie projektów rozwijających cross-selling;
> opracowywanie i wdrażanie księgi standardów placówek;
> opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi;
> zarządzenie Siecią Placówek (otwieranie, zamykanie, reorganizacja)
> opracowywanie i koordynowanie organizacji „eventów” w tym debiutów Emitentów na GPW;
Kierownik Działu Analiz i Zarzadzania Informacją Operacyjną
Kierowany przeze mnie Dział wykonywał analizy otoczenia zewnętrznego oraz kontrolował efektywność własnych działań marketingowych Spółki. Wprowadzał standardy rachunkowości zarządczej i kontrolingu operacyjnego. Stworzone przez nas narzędzia oceny działań marketingowych oraz ich kosztów i wymogów operacyjnych dawały ABP możliwość sprawnego dostosowania strategii i działań marketingowych do zachowań rynku.
Najważniejsze zrealizowane projekty to:
> przygotowywanie budżetu i harmonogramu, a następnie monitoring inwestycji ;
> sporządzanie Feasibility Studies – studium wykonalności – nowych punktów, w szczególności restauracji T.G.I Friday’s zgodnie z wymogami międzynarodowej franczyzy Carlson Restaurants Worldwide Inc.
> optymalizacja usług zgodnie z zasadą Pareto;
> wyznaczenie progów rentowności ( break even point) każdej z restauracji;
> opracowanie i wdrożenie programu motywacyjnego dla pracowników i managerów restauracji - skutkującego wzrostem sprzedaży oraz redukcją bezpośrednich kosztów zmiennych
> opracowanie i wdrożenie strony internetowej warszawskiej restauracji oraz zarządzałem jej kontentem przez moduł CMS;
> wdrożenia w 5 restauracjach systemu operacyjnego firmy HS Partner Pro-Test.
Najważniejsze zrealizowane projekty to:
> przygotowywanie budżetu i harmonogramu, a następnie monitoring inwestycji ;
> sporządzanie Feasibility Studies – studium wykonalności – nowych punktów, w szczególności restauracji T.G.I Friday’s zgodnie z wymogami międzynarodowej franczyzy Carlson Restaurants Worldwide Inc.
> optymalizacja usług zgodnie z zasadą Pareto;
> wyznaczenie progów rentowności ( break even point) każdej z restauracji;
> opracowanie i wdrożenie programu motywacyjnego dla pracowników i managerów restauracji - skutkującego wzrostem sprzedaży oraz redukcją bezpośrednich kosztów zmiennych
> opracowanie i wdrożenie strony internetowej warszawskiej restauracji oraz zarządzałem jej kontentem przez moduł CMS;
> wdrożenia w 5 restauracjach systemu operacyjnego firmy HS Partner Pro-Test.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)