Tomasz Lis

Sprzedaż i Marketing w różnych konfiguracjach
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Microsoft Word SQL Visual Basic Windows Movie Maker Microsoft PowerPoint Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Zarządzanie operacyjne Systemy CMS VBA Excel Licencja Maklera Papierów Wartościowych Inwestowanie na GPW Oprogramowanie Cognos

Doświadczenie zawodowe

Bank BPS S.A.
Naczelnik Wydziału Wsparcia Sprzedaży
Główne zadania Wydziału, którym kieruje :
Analizy wyników i KPI Sieci Sprzedaży;
Opracowywanie planu finansowego Banku w zakresie wolumenów, marż i prowizji Sieci Sprzedaży
Monitoring działań sprzedażowych wraz z analizą aktywności Doradców;
Monitoruję obieg wniosków we FLOW kredytowym wraz z kontrolą jakość danych oraz SLA procedowania;
Nadzór i koordynowanie pracy CallCenter
Monitorowanie jakości standardów obsługi
W pracy korzystam z baz danych Oracle oraz oprogramowania IBM Cognos.
Ostatni prowadzony projekt - Automatyzacja monitoringu terminowej obsługi kredytów połączony z outsourcingiem miękkiej windykacji.
Dom Maklerski Banku BPS S.A.
Dyrektor Biura Sprzedaży i Marketingu
> opracowywanie założeń serwisu internetowego oraz koordynowanie jego budowy;
> wykorzystanie narzędzi Marketing Automation do monitoringu ruchu i kontaktów na stronie internetowej oraz aktywnej sprzedaży w szczególności kampanii promocyjnych (e-mail i sms marketing);
> opracowanie studium wykonalności rozwoju działalności o pośrednictwo na Giełdzie Energii
> prowadzenie projektów rozwijających cross-selling;
> opracowywanie i wdrażanie księgi standardów placówek;
> opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi;
> zarządzenie Siecią Placówek (otwieranie, zamykanie, reorganizacja)
> opracowywanie i koordynowanie organizacji „eventów” w tym debiutów Emitentów na GPW;
american bistro poland sp. z o.o.
Kierownik Działu Analiz i Zarzadzania Informacją Operacyjną
Kierowany przeze mnie Dział wykonywał analizy otoczenia zewnętrznego oraz kontrolował efektywność własnych działań marketingowych Spółki. Wprowadzał standardy rachunkowości zarządczej i kontrolingu operacyjnego. Stworzone przez nas narzędzia oceny działań marketingowych oraz ich kosztów i wymogów operacyjnych dawały ABP możliwość sprawnego dostosowania strategii i działań marketingowych do zachowań rynku.

Najważniejsze zrealizowane projekty to:
> przygotowywanie budżetu i harmonogramu, a następnie monitoring inwestycji ;
> sporządzanie Feasibility Studies – studium wykonalności – nowych punktów, w szczególności restauracji T.G.I Friday’s zgodnie z wymogami międzynarodowej franczyzy Carlson Restaurants Worldwide Inc.
> optymalizacja usług zgodnie z zasadą Pareto;
> wyznaczenie progów rentowności ( break even point) każdej z restauracji;
> opracowanie i wdrożenie programu motywacyjnego dla pracowników i managerów restauracji - skutkującego wzrostem sprzedaży oraz redukcją bezpośrednich kosztów zmiennych
> opracowanie i wdrożenie strony internetowej warszawskiej restauracji oraz zarządzałem jej kontentem przez moduł CMS;
> wdrożenia w 5 restauracjach systemu operacyjnego firmy HS Partner Pro-Test.
mBank S.A.
Naczelnik Wydziału Klientów Zamożnych - Klubu Aquarius
Logo
Dyrektor Obszaru Detalicznego
Dom Maklerski PBK SA
Logo
Kierownik Zespołu Operacji Giełdowych
Biuro Maklerskie Powszechny Bank Gospodarczy SA

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Politechnika Łódzka
Logo
Studium Prawa Finansowego i Gospodarczego, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Chemia Ogólna - Technologia radiacyjna i jądrowa, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CMS
CMS
Grupa zrzeszająca związanych z CMSami
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Żeglarstwo imprezy
Żeglarstwo imprezy
Koordynacja imprez żeglarskich organizowanych przez społeczność GoldenLine.