Tomasz Legut

Kierownik salonu, BMW Bawaria Motors Sp. z o.o.
Katowice, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Lexus Katowice Sp. z o.o.
Doradca ds. sprzedaży
Kreowanie wizerunku marki LEXUS oraz wdrażanie oferowanych produktów na rynek. Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży, utrzymywanie relacji z Klientami oraz dbanie o odpowiedni poziom ich satysfakcji.
Logo
Doradca ds. sprzedaży
Peugeot AUTOCAN Katowice Sp. z o.o.
Pozyskiwanie Klientów,prezentacja oferowanych produktów, prowadzenie negocjacji handlowych.

Szkolenia i kursy

Certyfikaty przebytych szkoleń zarówno handlowych jak i produktowych:
- Techniki zamykania negocjacji handlowych
- Produkt a kompleksowość oferty
- Oferta globalna
- Techniki skutecznej prezentacji
- Życie marką
- Wizerunek pracownika stacji LEXUS
- Cykl szkoleń produktowych ( Peugeot, LEXUS )

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Logo
GEOGRAFIA, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Inne

Całe moje dotychczasowe życie to dążenie do samorealizacji w życiu zawodowym podporządkowane systematycznej pracy nad sobą. Szukam ciągle nowych wyzwań i nie boję się podejmować zadań o których inni mówią iż są nierealne do zrealizowania. Marzę aby móc uczestniczyć w kreowaniu wizerunku nowej marki i wdrażaniu jej produktów - na skalę ogólnopolską - sprzedaż flotowa, budowanie programów wspierających sprzedaż dla firm jak również budowanie programów lojalnościowych dla Klientów.

Grupy

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
LUKSUS      LUXUS
LUKSUS LUXUS
z najwyższej półki, najlepsze marki, godne polecenia...
Sprzedawcy samochodów
Sprzedawcy samochodów
Do grupy zapraszam wszytskie osoby , które zajmują się sprzedażą samochodów u Autoryzowanych Dealerów Samochodów.
Tylko sprzedaż
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.
wszystkie kanały w obsłudze klienta
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi