Tomasz Kolasiński

Tener sprzedaży: szkolę z aktywnej sprzedaży, social sellingu i negocjacji handlowych.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Prezentacje dla Klienta Sprzedaż bezpośrednia Prawo jazdy Zarządzanie Marketing Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje handlowe Przywództwo sytuacyjne negocjacje, praca z grupą, kierowanie grupą, zarządzanie projektami, zarządzanie firmą Coaching managerski Coaching sprzedażowy perswazja i wywieranie wpływu w procesie sprzedaży; moderowanie warsztatów

Doświadczenie zawodowe

Certes Sp. z o.o.
Trener
Specjalizacja - prowadzenie szkoleń z zakresu:
- przywództwa
- negocjacji handlowych
- aktywnej sprzedaży
- zarządzania zespołem handlowym
- autoprezentacji
- zarządzania zmianą w organizacji
- telemarketingu
- wprowadzania standardów obsługi klienta
- zarządzania sobą w czasie
Logo
właściciel / trener
OMERTA
Szkolenia z zakresu:
- aktywna sprzedaż w kanałach B2B, B2C
- social selling
- negocjacje handlowe
Agnieszka Olszak
Agnieszka Olszak · współpracownik
wystawiono
Osoba merytoryczna z którą współpraca przebiega lekko i przyjemnie.
EL-PUK Sp. z o.o.
dyrektor handlowy
Ustalanie strategii rozwoju organizacji,
Tworzenie planów sprzedażowych,
Koordynowanie polityki sprzedażowo - marketingowej firmy,
Koordynowanie pracy zespołu handlowców, działu sprzedaży i działu ofert,
Negocjowanie umów ze strategicznymi dostawcami oraz klientami,
Nadzorowanie kampanii marketingowych,
Tworzenie i realizacja kampanii rozwoju kompetencji zawodowych dedykowanych pracownikom,
Nadzorowanie strategii ofertowania w firmie.
NT Group Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
trener współpracujący
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla firmy LSI Software z zakresu: negocjacji handlowych, prezentacji handlowej, efektywnej sprzedaży B2B, zarządzania zespołem handlowców oraz przywództwa w organizacji.
Magdalena Pluta
Magdalena Pluta · klient
wystawiono
Bardzo dobry trener szkoleń sprzedażowych. Zawsze zaangażowany, energicznie podchodzący do grupy na szkoleniu, co odzwierciedla się w efektywności szkolenia. Polecam!
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
trener telemarketingu
Projektowanie i prowadzanie szkoleń dla telemarketerów i kierowników grup.
Opracowanie skryptów sprzedażowych.
Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
Mazowieckie Centrum Szkoleń
trener (aktywna sprzedaż, negocjacje handlowe, obsługa klienta, zarządzanie zespołem)
Prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnej sprzedaży, telemarketingu, negocjacji handlowych, strategii handlowych, zarządzania zespołem, budowania efektywnych zespołów sprzedażowych, motywowania pracowników, efektywnej komunikacji, przywództwa.
Ilona W.
Ilona W. · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność (i mam nadzieję, że nadal będę) współpracować z Tomkiem przy realizacji szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych. Z czystym sumieniem mogę polecić Tomka, jako trenera z potencjałem, który zna się na tym co robi, a świadczy o tym przede wszystkim zadowolenie uczestników szkoleń. Praca z Tomkiem to sama przyjemność.
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
trener, konsultant telesprzedaży
• Przygotowywanie wytycznych merytorycznych i komunikacyjnych dla kampanii telefonicznych (rozmowy wychodzące).
• Projektowanie i prowadzanie szkoleń dla telemarketerów i kierowników grup.
• Opracowanie skryptów sprzedażowych.
• Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
• Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
• Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe generowane podczas kampanii telefonicznych.
W ramach współpracy z łódzkim oddziałem firmy Cardif przeszkoliłem ponad 180 telemarketerów (wraz z opieką coachingową) oraz zaprojektowałem narzędzia do oceny kompetencji sprzedażowych telemarketera. Przygotowałem i przeprowadziłem cykl szkoleń dla kierowników grup telemarketingowych dotyczących zarządzania zespołem pracowników.
Dorota P.
Dorota P. · współpracownik
wystawiono
PEŁEN PROFESJONALIZM, KONKRET I EFEKTYWNE DZIAŁANIE.
POLECAM TOMKA :)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Tomasz jest świetnym coachem, potrafi popchnąć do rozwoju, pozytywnie nastawić i pomóc w realizacji podnoszenia kwalifikacji!
media saturn holding
trener sprzedaży
Nadzorowanie rekrutacji pracowników do działów handlowych. Wdrażanie nowych pracowników do firmy oraz szkolenie ich w zakresie technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Kierowanie zawodowym rozwojem pracowników Media Markt Polska. Projektowanie i nadzorowanie badań Mystery Shopper oraz współpraca z firmami trenerskimi.

• Opracowywanie koncepcji działań szkoleniowych.
• Przygotowywanie i prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń dla sprzedawców w zakresie: standardów obsługi klienta, technik aktywnej sprzedaży, komunikacji i negocjacji handlowych.
• Coaching bezpośredni z zespołem handlowców.
• Wspieranie kierowników sprzedaży.
• Raportowanie wyników pracy.

Wybrane osiągnięcia:
• Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi klienta dla sprzedawców marketów Media Markt na terenie Polski (wypracowane ponad 300 dni szkoleniowych).
• Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu budowania i prowadzenia zespołu handlowego dla kierowników handlowych marketów Media Markt i Saturn Planet (motywowanie pracowników, negocjacje handlowe, zarządzanie przez cele, rozwiązywanie konfliktów w zespole, oceny pracownicze, coaching podwładnych).
• Opracowanie i wdrożenie systemu ocen kierowniczych 360 stopni w łódzkich marketach.
• Przygotowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko kierownika handlowego oraz sprzedawcy w łódzkich marketach Media Markt.
• Opracowanie broszury ze standardami obsługi klienta dla sprzedawców sieci Media Markt, która funkcjonuje w marketach na terenie Polski.
• Zaprojektowanie badania „Tajemniczego klienta” (narzędzia badawczego wraz z procedurami przeprowadzania badania) i realizacja tego badania w sieci Media Markt.
Paweł Góra
Paweł Góra · klient
wystawiono
Tomasz posiada ogromną wiedzę, ale co ważniejsze jest jedną z nielicznych osób, które potrafią ją przekazać. Jego wykładów słucha się z ogromną ciekawością... 6 godzin zajęć mija jak 5 minut. Wiedza i umiejętności, które zyskałem dzięki Tomkowi przydają się nie tylko podczas pracy, ale i w życiu codziennym. Dzięki serdeczne za wszystko czego mnie nauczyłeś!
Kamil Wielgusiak
Kamil Wielgusiak · współpracownik
wystawiono
Gdyby Tomasz był trenerem reprezentacji Polski byłbym spokojny o wyniki. Świetny Fachowiec z pozytywnym nastawieniem, które udziela się pracownikom po szkoleniach z Nim.
Łukasz W.
Łukasz W. · współpracownik
wystawiono
Dzień dobry Drogi Czytelniku,
W latach 2008-2013 pracowałem dla firmy Media Saturn Holding Polska na stanowisku doradca klienta RTV i przez ten bardzo bogaty w doświadczenia czas, z dnia na dzień sukcesywnie przybierałem w silniejszą efektywność oraz mocniejsze kompetencje sprzedażowe. Dziś rozpoczynam pracę jako Specjalista ds. Jakości Sieci RTV/AGD i po wielu wyrzeczeniach, sumiennej pracy oraz wysokich osiągnięciach w sprzedaży mogę, chyląc głowę ku podłodze, napisać prostym językiem ale z ogromną wdzięcznością: Dziękuję Ci Tomku. Bardzo polecam, to rewelacyjny Fachowiec. W razie potrzeby kontaktu podaję numer 515 66 88 26
Logo
wykładowca
Wydział Zarządzania UŁ oraz AHE w Łodzi
Prowadzenie ćwiczeń oraz spotkań warsztatowych dla studentów studiów podyplomowych oraz zaocznych z następujących przedmiotów:
• Podstawy Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• Rozwiązywanie problemów w ZZL
• Budowanie zespołu pracowniczego
• Motywowanie pracowników
• Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa
• Kompetencje menedżerskie
Logo
kierownik
Media Markt Polska Sp. z o.o. - Łódź II Spółka Komandytowa
Realizacja planów sprzedażowych. Negocjowanie warunków dostaw i zakupu towarów. Planowanie i koordynowanie pracy 6 pracowników. Motywowanie i podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Tworzenie środowiska pracy zgodnego z kulturą organizacyjną Media Markt.
Logo
doradca handlowy
Media Markt Łódź II
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru, merchardising.
Logo
kierownik salonu fotograficznego
M&J Photo - Video
Realizacja planów sprzedażowych. Negocjowanie warunków dostaw i zakupu towarów. Planowanie i koordynowanie pracy sprzedawców. Motywowanie i podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Dbanie o poziom zatowarowania salonu oraz tworzenie i realizacja akcji marketingowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, doktoranckie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Inżynieria Środowiska na Wydziale Budownictwa i Architektury, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Literatura
Kino
Fotografia

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
37 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Handlowca
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte Konferencje: darmowe, płatne Doradztwo: indywidualne, grupowe Rozwój osobisty handlowca
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BERNDSON theTRAINers
BERNDSON theTRAINers
BERNDSON theTRAINers - dla trenerów. Jesteś trenerem, firmą trenerską? Myślisz o współpracy? Chcesz wiedzieć co oferujemy trenerom? Chcesz wiedzieć pierwszy o możliwościach i nowościach? Zapraszamy
Biznes Łódź
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Dobre szkolenia
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Dobry wizerunek
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.