Tomasz Jankowski
Specjaslista ds.systemów biznesowych, Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o.
Płock,
mazowieckie
Umiejętności
Ethernet
FileNet
IP
MS Office
ITIL Foundation Certificate
WEBCON BPS
Administracja sieci
Architektura Sieci
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds.systemów biznesowych
- Administrowanie systemami w GK Energa opartymi na platformie IBM Filenet P8 ( wsparcie
użytkowników w zakresie procesów biznesowych )
- Zapewnie ciągłości działania usług zgodnie z opracowanymi procedurami.
- Realizacja zmian rozwojowych w zakresie utrzymywanych systemów
- Szkolenia dla pracowników Grupy Energa
- Udział w projektach Grupy Energa
-Utrzymanie workflow opartych o platformę WEBCON BPS
użytkowników w zakresie procesów biznesowych )
- Zapewnie ciągłości działania usług zgodnie z opracowanymi procedurami.
- Realizacja zmian rozwojowych w zakresie utrzymywanych systemów
- Szkolenia dla pracowników Grupy Energa
- Udział w projektach Grupy Energa
-Utrzymanie workflow opartych o platformę WEBCON BPS
konsultant IT
Praca w CallCenter PKN ORLEN SA w strukturze Biura Informatyki
na stanowisku Specjalista IT - charakter pracy związany z :
• Obsługą pracowników PKN ORLEN , Spółek Grupy Kapitałowej ,
Stacji paliw oraz Terminali Paliw we wszystkich lokalizacjach.
• Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń IT w systemie HP Openview ServiceDesk 4,5
• Realizacja zadań Helpdesk w obrębie I grupy wsparcia i przekazywanie zleceń do innych grup wsparcia
• Obsługa awarii według opublikowanych procedur.
• Raportowanie w systemie Flota i SAP BIP
• Tworzenie i aktualizacja parametrów aplikacji terminali Verifone działających na
stanowisku sprzedaży Stacji Paliw, aktualizacja wersji aplikacji pinpadów Verifone
• Monitoring Serwerowni w aplikacji RiwatchIT w lokalizacjach Płock, Warszawa
na stanowisku Specjalista IT - charakter pracy związany z :
• Obsługą pracowników PKN ORLEN , Spółek Grupy Kapitałowej ,
Stacji paliw oraz Terminali Paliw we wszystkich lokalizacjach.
• Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń IT w systemie HP Openview ServiceDesk 4,5
• Realizacja zadań Helpdesk w obrębie I grupy wsparcia i przekazywanie zleceń do innych grup wsparcia
• Obsługa awarii według opublikowanych procedur.
• Raportowanie w systemie Flota i SAP BIP
• Tworzenie i aktualizacja parametrów aplikacji terminali Verifone działających na
stanowisku sprzedaży Stacji Paliw, aktualizacja wersji aplikacji pinpadów Verifone
• Monitoring Serwerowni w aplikacji RiwatchIT w lokalizacjach Płock, Warszawa
Projekty
Szkolenia i kursy
Windows Server 2008
Active Directory
Active Directory
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami