Tomasz Głowacki
Specjalista ds. e-merchandisingu, Leroy Merlin Polska
Umiejętności
Content Marketing
Google Adwords
Google Analytics
Microsoft Excel
Microsoft Word
osCommerce
Powe Point
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. e-merchandisingu
Publikacja produktów na stronie leroymerlin.pl.
Dostosowywanie nawigacji do potrzeb klientów serwisu.
Wdrożenie omnikanałowej prezentacji produktów.
Współtworzenie aktualnej oferty produktowej.
Wspieranie działań SEO poprzez zmianę filtrów, nazw i opisów w podległym asortymencie.
Tworzenie opisów marketingowych do produktów.
Obróbka zdjęć produktów.
Dostosowywanie nawigacji do potrzeb klientów serwisu.
Wdrożenie omnikanałowej prezentacji produktów.
Współtworzenie aktualnej oferty produktowej.
Wspieranie działań SEO poprzez zmianę filtrów, nazw i opisów w podległym asortymencie.
Tworzenie opisów marketingowych do produktów.
Obróbka zdjęć produktów.
Specjalista ds. sprzedaży
Do moich obowiązków należała hurtowa i detaliczna sprzedąż za pośrednictwem sklepu internetowego oraz portalu allegro.
Raportowanie sprzedaży oraz aktualnych stanów magazynowych.
Tworzenie i aktualizacja oferowanego asortymentu.
Raportowanie sprzedaży oraz aktualnych stanów magazynowych.
Tworzenie i aktualizacja oferowanego asortymentu.
Specjalista d/s sprzedaży i obsługi kleinta
zoologiczny.sklep.pl
W ramach pełnionych obowiązków w sklepie internetowym j byłem odpowiedzialny za aktualizację bieżącej oferty, a także dodawanie
nowych produktów na stronie sklepu.
Do moich zadań należała również telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów.
W ramach wsparcia promocji sklepu zajmowałem się przygotowywaniem unikalnych opisów produktów oraz pisaniem artykułów publikowanych w serwisach internetowych. Z mojej inicjatywy powstała sieć blogów tematycznych. Pełniły one zadanie zaplecza SEO. Jako administrator zaplecza
byłek również odpowiedzialny za jego promocję przy użyciu dozwolonych metod – White Hat SEO.
nowych produktów na stronie sklepu.
Do moich zadań należała również telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów.
W ramach wsparcia promocji sklepu zajmowałem się przygotowywaniem unikalnych opisów produktów oraz pisaniem artykułów publikowanych w serwisach internetowych. Z mojej inicjatywy powstała sieć blogów tematycznych. Pełniły one zadanie zaplecza SEO. Jako administrator zaplecza
byłek również odpowiedzialny za jego promocję przy użyciu dozwolonych metod – White Hat SEO.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.