Tomasz Głowacki

Tomasz Głowacki

Specjalista ds. e-merchandisingu, Leroy Merlin Polska

Umiejętności

Content Marketing Google Adwords Google Analytics Microsoft Excel Microsoft Word osCommerce Powe Point

Doświadczenie zawodowe

Leroy Merlin  Polska
Specjalista ds. e-merchandisingu
Publikacja produktów na stronie leroymerlin.pl.
Dostosowywanie nawigacji do potrzeb klientów serwisu.
Wdrożenie omnikanałowej prezentacji produktów.
Współtworzenie aktualnej oferty produktowej.
Wspieranie działań SEO poprzez zmianę filtrów, nazw i opisów w podległym asortymencie.
Tworzenie opisów marketingowych do produktów.
Obróbka zdjęć produktów.
Kompass Poland sp. z o.o
Asystent działu sprzedaży
STEMPLARIUSZ Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Do moich obowiązków należała hurtowa i detaliczna sprzedąż za pośrednictwem sklepu internetowego oraz portalu allegro.
Raportowanie sprzedaży oraz aktualnych stanów magazynowych.
Tworzenie i aktualizacja oferowanego asortymentu.
Logo
Specjalista d/s sprzedaży i obsługi kleinta
zoologiczny.sklep.pl
W ramach pełnionych obowiązków w sklepie internetowym j byłem odpowiedzialny za aktualizację bieżącej oferty, a także dodawanie
nowych produktów na stronie sklepu.
Do moich zadań należała również telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów.
W ramach wsparcia promocji sklepu zajmowałem się przygotowywaniem unikalnych opisów produktów oraz pisaniem artykułów publikowanych w serwisach internetowych. Z mojej inicjatywy powstała sieć blogów tematycznych. Pełniły one zadanie zaplecza SEO. Jako administrator zaplecza
byłek również odpowiedzialny za jego promocję przy użyciu dozwolonych metod – White Hat SEO.

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.