Umiejętności
Komunikatywność
organizacja czasu pracy
Obsługa pakietu MS Office
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Coaching i motywacja
punktualność i odpowiedzialność za powierzone mi zadania
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Supervisor d/s Telemarketingu w BOK
• budowanie od podstaw działu po sprzedażowej obsługi klienta
• współodpowiedzialny za tworzenie Punktu Obsługi Klienta
• zarządzanie zespołem konsultantów
• sporządzanie skryptów rozmów
• szkolenie Konsultantów z zakresu obsługi klienta
• wdrażanie oraz kontrola przestrzegania nowych procedur mających na celu uzyskiwanie wyższych efektów
• kontrola jakości pracy pod względem wiedzy merytorycznej dotyczącej realizowanych projektów, znajomości obowiązujących procedur, jakości obsługi klienta, znajomości obsługi aplikacji, systemów,
• raportowanie
• współpraca z firmami zewnętrznymi
• współodpowiedzialny za tworzenie Punktu Obsługi Klienta
• zarządzanie zespołem konsultantów
• sporządzanie skryptów rozmów
• szkolenie Konsultantów z zakresu obsługi klienta
• wdrażanie oraz kontrola przestrzegania nowych procedur mających na celu uzyskiwanie wyższych efektów
• kontrola jakości pracy pod względem wiedzy merytorycznej dotyczącej realizowanych projektów, znajomości obowiązujących procedur, jakości obsługi klienta, znajomości obsługi aplikacji, systemów,
• raportowanie
• współpraca z firmami zewnętrznymi
Supervisor d/s Telemarketingu w BOK
• zarządzanie podległym zespołem,
• dbanie o realizację celów sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych grupy,
• sporządzanie skryptów rozmów, szablonów e-maili,
• szkolenie Konsultantów z zakresu obsługi klienta,
• przeprowadzanie coachingów,
• wsparcie merytoryczne Konsultantów podczas pracy na infolinii,
• przygotowywanie raportów operacyjnych
• współpraca z innymi firmami
• dbanie o realizację celów sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych grupy,
• sporządzanie skryptów rozmów, szablonów e-maili,
• szkolenie Konsultantów z zakresu obsługi klienta,
• przeprowadzanie coachingów,
• wsparcie merytoryczne Konsultantów podczas pracy na infolinii,
• przygotowywanie raportów operacyjnych
• współpraca z innymi firmami
Specjalista d/s Telemarketingu w BOK
• obsługa po sprzedażowa klienta B2B i B2C
• udzielanie informacji w zakresie oferowanych przez firmę produktów
• nawiązywanie kontaktów z klientami;
• realizacja planów sprzedaży;
• wysyłka aneksów przedłużających umowy sprzedaży klientów B2B i B2C
• rozwiązywanie, zgłaszanych telefonicznie problemów związanych TT
• dokonywanie zmian na kontach klientów
• dbałość o terminowe regulowanie należności od klientów
• aktywna współpraca z pracownikami innych działów w obrębie firmy
• obsługa danych abonentów
• udzielanie informacji w zakresie oferowanych przez firmę produktów
• nawiązywanie kontaktów z klientami;
• realizacja planów sprzedaży;
• wysyłka aneksów przedłużających umowy sprzedaży klientów B2B i B2C
• rozwiązywanie, zgłaszanych telefonicznie problemów związanych TT
• dokonywanie zmian na kontach klientów
• dbałość o terminowe regulowanie należności od klientów
• aktywna współpraca z pracownikami innych działów w obrębie firmy
• obsługa danych abonentów
Szkolenia i kursy
lipiec 2012 - Certyfikat ukończenia szkolenia "Coaching"
marzec 2015 - Certyfikat ukończenia szkolenia "Mała Akademia Zarządzania"
marzec 2015 - Certyfikat ukończenia szkolenia "Mała Akademia Zarządzania"
Edukacja
Zarządzanie w hotelarstwie i gastronomi, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna Almamer
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia