Tomasz Galas

Magister Zarządzania
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Odporność na stres Umiejętności interpersonalne praca pod presją czasu dobra znajomość języka angielskiego Prawo jazdy kat B umiejętność szybkiego uczenia się umiejętność rozwiązywania konfliktów umiejętność słuchania Umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne Dobra znajomość Microsoft Office umiejętności organizatorskie Innowacyjne podejście umiejętności decyzyjne Umiejętności diagnostyczne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CUKIERNIA SOWA
Pomoc cukiernika
Praca przy produkcji wyrobów cukierniczych. Posada, którą piastuje w chwili obecnej nie pokrywa się z moimi zainteresowaniami i nie czerpie z niej satysfakcji. Praca na obecnym stanowisku podyktowana jest jedynie względami finansowymi.
Logo
Praktyki Menedżerskie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Remigiusz Hofman
Menedżerskie praktyki magisterskie realizowałem pod opieką właściciela firmy. Firma zajmuje się przede wszystkim handlem internetowym (e-commerce) oraz zarządzaniem (hostingiem) stron internetowych. W czasie odbywania praktyk wykonywałem czynności związane z nadzorowaniem i koordynowaniem procesów, dotyczących dystrybucji produktów i usług za pośrednictwem narzędzi e-commerce.
GLOBAL TRADE INDUSTRY
Praktyki Menedżerskie
Menedżerskie praktyki licencjackie odbyłem pod okiem właściciela firmy w przedsiębiorstwie Global Trade Industry, specjalizującym się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla firm w sektorze usług budowlanych. W okresie sprawowania omawianych czynności spółka realizowała ostatnie punkty projektu budowy parku handlowego Vendo Park Milanówek. W tym czasie brałem udział w działaniach finalizujących wykonanie projektu: monitorowania i kontroli ukończonego przedsięwzięcia oraz zamknięcia operacji biznesowej, której ostatnim elementem było oddanie wybudowanej zgodnie z założeniami projektu placówki do użytku.
Centrum Obsługi Biznesu
Kontroler jakości
Na stanowisku Kontrolera Jakości w Centrum Obsługi Biznesu byłem odpowiedzialny za wykonywanie takich zadań jak m.in.: kontrolowanie procesu sprzedaży w firmie, ocenianie poziomu realizacji zadań powierzonych poszczególnym pracownikom, raportowanie wyników, planowanie i konstruowanie ofert promocyjnych proponowanych konsumentom, nadzór nad prawidłowym przebiegiem współpracy z korporacją kurierską.
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Indywidualnego
Telefoniczna obsługa abonentów firmy.

Edukacja

Logo
Podyplomowe studia menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Zarządzanie Firmą, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Zarządzanie Firmą, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Zainteresowania

Muzyka, sporty motorowe, powieści kryminalne, dziennikarstwo sportowe.