Umiejętności
B2B
Content Marketing
Digital Marketing
Marketing wewnętrzny
Marketing
Merchandising
Project Management
Public Relations
Trade Marketing
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Analiza rynku
Segmentacja
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie marketingiem
marketing produktu
Sales Promotions
Strategie rozwoju rynku
rozwój rynku
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager EMEA
NORMA Group
1. Zakres odpowiedzialności EMEA - rozwój rynków (segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie), planowanie i realizacja działań marketingowych na rynkach: samochodowych części zamiennych, elektrycznym, rolniczym oraz irygacyjnym w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
2. Regionalny zakres odpowiedzialności - planowanie i realizacja działań marketingowych w regionach: Europa Środkowo-Wschodnia i Rosja, Europa Północna (kraje Nordyckie), Bliski Wschód, Afryka.
3. Zakres odpowiedzialności produktowej - planowanie i realizacja działań z zakresu trade marketingu dla 15 nowo wprowadzanych produktów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
2. Regionalny zakres odpowiedzialności - planowanie i realizacja działań marketingowych w regionach: Europa Środkowo-Wschodnia i Rosja, Europa Północna (kraje Nordyckie), Bliski Wschód, Afryka.
3. Zakres odpowiedzialności produktowej - planowanie i realizacja działań z zakresu trade marketingu dla 15 nowo wprowadzanych produktów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Marketing Coordinator EMEA
Norma Group
1. Regionalny zakres odpowiedzialności - planowanie i realizacja działań marketingowych w regionach: Europa Środkowo-Wschodnia i Rosja, Europa Północna (kraje Nordyckie), Bliski Wschód, Afryka.
2. Zakres odpowiedzialności EMEA - planowanie i realizacja działań marketingowych na rynkach elektrycznym, rolniczym i jachtowym w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
3. Zakres odpowiedzialności produktowej - planowanie i realizacja działań z zakresu trade marketingu dla 15 nowo wprowadzanych produktów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
2. Zakres odpowiedzialności EMEA - planowanie i realizacja działań marketingowych na rynkach elektrycznym, rolniczym i jachtowym w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
3. Zakres odpowiedzialności produktowej - planowanie i realizacja działań z zakresu trade marketingu dla 15 nowo wprowadzanych produktów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Marketing Coordinator Eastern Europe & Russia
Norma Group
Działania na 27 rynkach EEU i Rosji:
- Rebranding
- Trade Marketing
- Digital Marketing
- Kampanie Produktowe (nowe i istniejące produkty)
- Badanie rynku: DIY, Auto Aftermarket, Industrial Consumables
- Sponsoring
Cel: wzrost sprzedaży o 10% w skali roku
- Rebranding
- Trade Marketing
- Digital Marketing
- Kampanie Produktowe (nowe i istniejące produkty)
- Badanie rynku: DIY, Auto Aftermarket, Industrial Consumables
- Sponsoring
Cel: wzrost sprzedaży o 10% w skali roku
Marketing Coordinator
I. Zakres odpowiedzialności globalnej - zarządzanie 3 projektami dla 25 rynków europejskich
1. Materiały promocyjne: 18 rodzajów materiałów/gadżetów
- analiza potrzeb rynku
- selekcja materiałów
- nadzór koncepcyjny i merytoryczny nad pracami DTP
- selekcja ofert
- negocjowanie warunków i wybór dostawców
- koordynacja pracy magazynu oraz logistyki
2. Materiały do punktów sprzedaży: 13 rodzajów materiałów
- rebranding materiałów na rynku
- koordynacja wymiany materiałów w krajach
- wybór koncepcji materiałów oraz nadzór na pracami DTP
- koordynacja procesu wersjonowania
- zarządzanie terminarzem oraz procesami logistycznymi
3. Promocje sprzedaży:
- analiza rynku i potrzeb
- układanie planów promocyjnych z liderami biznesu oraz menedżerami marketingu w krajach
- weryfikacja zasadności biznesowej planów promocyjnych
- koordynacja procesów: planowania produkcji, opakowania, składania zestawów promocyjnych, magazynowanie i logistyka
- monitorowanie rezultatów i raportowanie do Członków Zarządu
II. Zakres odpowiedzialności lokalnej: zarządzanie marketingiem w Polsce oraz krajach bałtyckich
- prowadzenie procesu rebrandingu w Polsce i krajach bałtyckich: planowanie i koordynacja komunikacji marketingowej oraz wymiana wszystkich elementów
- rozwój świadomości nowej marki w regionie
- adaptacja i realizacja globalnej polityki marketingowej z uwzględnieniem specyfikacji lokalnych rynków
- wsparcie Planów Sprzedażowych
- edycja strony www oraz tworzenie newsletterów
- koordynacja procesu wymiany i aktualizacji materiałów technicznych i sprzedażowych
- wprowadzanie kampanii strategicznych oraz produktowych na rynki
- prowadzenie projektów związanych z wystawami i targami
- koordynacja i planowanie działań PR i e-PR
- analiza rynku i zachowań klientów
- wsparcie zarządzania relacjami z klientami - NPS
- zarządzanie budżetem
1. Materiały promocyjne: 18 rodzajów materiałów/gadżetów
- analiza potrzeb rynku
- selekcja materiałów
- nadzór koncepcyjny i merytoryczny nad pracami DTP
- selekcja ofert
- negocjowanie warunków i wybór dostawców
- koordynacja pracy magazynu oraz logistyki
2. Materiały do punktów sprzedaży: 13 rodzajów materiałów
- rebranding materiałów na rynku
- koordynacja wymiany materiałów w krajach
- wybór koncepcji materiałów oraz nadzór na pracami DTP
- koordynacja procesu wersjonowania
- zarządzanie terminarzem oraz procesami logistycznymi
3. Promocje sprzedaży:
- analiza rynku i potrzeb
- układanie planów promocyjnych z liderami biznesu oraz menedżerami marketingu w krajach
- weryfikacja zasadności biznesowej planów promocyjnych
- koordynacja procesów: planowania produkcji, opakowania, składania zestawów promocyjnych, magazynowanie i logistyka
- monitorowanie rezultatów i raportowanie do Członków Zarządu
II. Zakres odpowiedzialności lokalnej: zarządzanie marketingiem w Polsce oraz krajach bałtyckich
- prowadzenie procesu rebrandingu w Polsce i krajach bałtyckich: planowanie i koordynacja komunikacji marketingowej oraz wymiana wszystkich elementów
- rozwój świadomości nowej marki w regionie
- adaptacja i realizacja globalnej polityki marketingowej z uwzględnieniem specyfikacji lokalnych rynków
- wsparcie Planów Sprzedażowych
- edycja strony www oraz tworzenie newsletterów
- koordynacja procesu wymiany i aktualizacji materiałów technicznych i sprzedażowych
- wprowadzanie kampanii strategicznych oraz produktowych na rynki
- prowadzenie projektów związanych z wystawami i targami
- koordynacja i planowanie działań PR i e-PR
- analiza rynku i zachowań klientów
- wsparcie zarządzania relacjami z klientami - NPS
- zarządzanie budżetem
Account Executive
- analiza rynku klienta
- projektowanie strategii komunikacyjnych
- negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi oraz agencjami i właścicielami kanałów komunikacji ATL i BTL;
- copywriting
- media relations
- monitoring mediów
- ocena i raportowanie realizacji celów
- projektowanie strategii komunikacyjnych
- negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi oraz agencjami i właścicielami kanałów komunikacji ATL i BTL;
- copywriting
- media relations
- monitoring mediów
- ocena i raportowanie realizacji celów
Account & Marketing Manager
Taxi Media
- pozyskiwanie i obsługa klientów
- stworzenie i zarządzanie samodzielnym projektem: sieć ekranów LCD w taksówkach: wyszukiwanie partnerów, negocjowanie warunków współpracy z klientami indywidualnymi, sieciowymi i agencyjnymi
- ustalanie i realizacja planów sprzedażowych
- zarządzanie strategią marketingową
- projektowanie materiałów promocyjnych
- współtworzenie strategii rozwoju firmy
- stworzenie i zarządzanie samodzielnym projektem: sieć ekranów LCD w taksówkach: wyszukiwanie partnerów, negocjowanie warunków współpracy z klientami indywidualnymi, sieciowymi i agencyjnymi
- ustalanie i realizacja planów sprzedażowych
- zarządzanie strategią marketingową
- projektowanie materiałów promocyjnych
- współtworzenie strategii rozwoju firmy
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Digital Outdoor Sp. z o.o.
- budowanie baz danych
- pozyskiwanie klientów
- dostosowywanie strategii kampanii reklamowej do potrzeb klienta
- prowadzenie negocjacji handlowych
- obsługa posprzedażowa
- utrzymywanie relacji biznesowych z klientem
- zarządzanie promocjami klientowskimi oraz programami lojalnościowymi
- projektowanie materiałów promocyjnych
- pozyskiwanie klientów
- dostosowywanie strategii kampanii reklamowej do potrzeb klienta
- prowadzenie negocjacji handlowych
- obsługa posprzedażowa
- utrzymywanie relacji biznesowych z klientem
- zarządzanie promocjami klientowskimi oraz programami lojalnościowymi
- projektowanie materiałów promocyjnych
Szkolenia i kursy
04.2017 - szkolenie "Google AdWords", MaxROY
04.2017 - szkolenie "Google Analytics", MaxROY
10.2016 - szkolenie "SEO: Positioning and Link Building", MaxROY
10.2016 - szkolenie "Optimised Content Marketing", MaxROY
07.2015 - szkolenie "Internetowe Rewolucje", Google
04.2007 - "Akademia Doradztwa Audytowego", PriceWaterhouseCoopers
03.2007 - "Zarządzanie Projektem" w ramach Kompanii Inicjatyw, Kompania Piwowarska S.A.
10-11.2006 - szkolenia z zakresu rynku finansowego oraz prowadzenia negocjacji, firma Novision
02-09.2004 - szkolenia z zakresu rynku finansowego oraz prowadzenia rozmów handlowych, firma AWD
PROJEKTY:
- 05.2007 - organizacja "III Międzynarodowej Konferencji Naukowej", Akademia Ekonomiczna w Krakowie
- 12.2006 - projekt we współpracy z Muenster Fachhochschule dla firmy Melitta: „Analiza wejścia sektora wody pitnej w Niemczech”; realizowany w Muenster
- 05.2006 - projekt we współpracy z Muenster Fachhochschule: „Doskonalenie bezpośrednich kanałów dystrybucji przedsiębiorstwa AHOLD”; realizowany w Krakowie
- 04-06.2006 - projekt we współpracy ze stanowym uniwersytetem w Grand Valley: „Wprowadzenie amerykańskiej firmy usługowej na rynek polski”; realizowany w Krakowie
- 03-05.2006 - przeprowadzenie audytów zewnętrznych dla oddziału Kredyt Banku w Krakowie (audyt misji, struktury organizacyjnej, kultury organizacyjnej, stylów zarządzania, strategii) oraz firmy Dentist(audyt stanowisk pracy, audyt wynagrodzeń)
04.2017 - szkolenie "Google Analytics", MaxROY
10.2016 - szkolenie "SEO: Positioning and Link Building", MaxROY
10.2016 - szkolenie "Optimised Content Marketing", MaxROY
07.2015 - szkolenie "Internetowe Rewolucje", Google
04.2007 - "Akademia Doradztwa Audytowego", PriceWaterhouseCoopers
03.2007 - "Zarządzanie Projektem" w ramach Kompanii Inicjatyw, Kompania Piwowarska S.A.
10-11.2006 - szkolenia z zakresu rynku finansowego oraz prowadzenia negocjacji, firma Novision
02-09.2004 - szkolenia z zakresu rynku finansowego oraz prowadzenia rozmów handlowych, firma AWD
PROJEKTY:
- 05.2007 - organizacja "III Międzynarodowej Konferencji Naukowej", Akademia Ekonomiczna w Krakowie
- 12.2006 - projekt we współpracy z Muenster Fachhochschule dla firmy Melitta: „Analiza wejścia sektora wody pitnej w Niemczech”; realizowany w Muenster
- 05.2006 - projekt we współpracy z Muenster Fachhochschule: „Doskonalenie bezpośrednich kanałów dystrybucji przedsiębiorstwa AHOLD”; realizowany w Krakowie
- 04-06.2006 - projekt we współpracy ze stanowym uniwersytetem w Grand Valley: „Wprowadzenie amerykańskiej firmy usługowej na rynek polski”; realizowany w Krakowie
- 03-05.2006 - przeprowadzenie audytów zewnętrznych dla oddziału Kredyt Banku w Krakowie (audyt misji, struktury organizacyjnej, kultury organizacyjnej, stylów zarządzania, strategii) oraz firmy Dentist(audyt stanowisk pracy, audyt wynagrodzeń)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
- muzyka
- sport
- teoria marketingu, marketing strategiczny i strategie rozwoju przedsiębiorstw
- film
- książki
- sport
- teoria marketingu, marketing strategiczny i strategie rozwoju przedsiębiorstw
- film
- książki
Organizacje
01.2007 - 04.2008 - Ad Meritum – stowarzyszenie studenckie;
Członek stowarzyszenia; realizacja projektów dla Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Członek stowarzyszenia; realizacja projektów dla Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.