Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Prawo pracy
MS Ofiice
TETA Web
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rekrutacji - Trener
Dino Sp. z o.o.
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska:
- Kierownik, Z-ca kierownika marketu
- Kasjer - sprzedawca
Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych face to face, jak również telefonicznie
W czasie pandemii COVID-19 praca zdalna - pozyskiwanie kandydatów przy użyciu dostępnych kanałów online
Współpraca instytucjami takimi jak: UP, MOPS, GOPS, URZĘDY GMINY
Współpraca z Kierownikami Regionalnymi i Liderami Sprzedaży
Prowadzenie szkoleń z przebiegu Procesu Rekrutacji Pracowników w Dino Polska S.A dla Liderów Sprzedaży i Kierowników Regionalnych
- Kierownik, Z-ca kierownika marketu
- Kasjer - sprzedawca
Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych face to face, jak również telefonicznie
W czasie pandemii COVID-19 praca zdalna - pozyskiwanie kandydatów przy użyciu dostępnych kanałów online
Współpraca instytucjami takimi jak: UP, MOPS, GOPS, URZĘDY GMINY
Współpraca z Kierownikami Regionalnymi i Liderami Sprzedaży
Prowadzenie szkoleń z przebiegu Procesu Rekrutacji Pracowników w Dino Polska S.A dla Liderów Sprzedaży i Kierowników Regionalnych
Inspektor ds. Rekrutacji
Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska:
- Kwalifikowany Pracownik Ochrony Fizycznej
- Pracownik Ochrony Fizycznej
- Recepcjonistka
Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska liniowe
Współpraca z menagerami i inspektorami ochrony - ustalanie potrzeb rekrutacyjnych
Współpraca z uczelnianymi biurami karier
- Kwalifikowany Pracownik Ochrony Fizycznej
- Pracownik Ochrony Fizycznej
- Recepcjonistka
Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska liniowe
Współpraca z menagerami i inspektorami ochrony - ustalanie potrzeb rekrutacyjnych
Współpraca z uczelnianymi biurami karier
Staż z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Komunikacji Społecznej
VetCare Group Sp. z o.o. Klinika Weterynaryjna Dr n. wet. Dariusz Niedzielski
• Kontakt z kandydatami
• Selekcja i opiniowanie CV
• Udział w rozmowach rekrutacyjnych
• Organizacja międzynarodowej Konferencji Chirurgicznej oraz akcji „Dzień otwarty z Ośrodkiem Sportu i Rehabilitacji Zwierząt”
• Selekcja i opiniowanie CV
• Udział w rozmowach rekrutacyjnych
• Organizacja międzynarodowej Konferencji Chirurgicznej oraz akcji „Dzień otwarty z Ośrodkiem Sportu i Rehabilitacji Zwierząt”
Zastępca kierownika Sekcji Bezpieczeństwa
• Nadzór i kontrola pracowników sekcji
• Planowanie czasu pracy
• Kontrole wewnętrzne placówek sieci,
• Montaż telewizji przemysłowej i szkolenia pracowników w zakresie jej obsługi
• Jako Główny Kontroler - nadzór nad poprawnym przebiegiem inwentaryzacji okresowych w placówkach sieci,
• Planowanie czasu pracy
• Kontrole wewnętrzne placówek sieci,
• Montaż telewizji przemysłowej i szkolenia pracowników w zakresie jej obsługi
• Jako Główny Kontroler - nadzór nad poprawnym przebiegiem inwentaryzacji okresowych w placówkach sieci,
Projekty
Szkolenia i kursy
Kurs Kadrowo – Płacowy (2013), Centrum Edukacji i Biznesu PROMINET COLLEGE
• Charakterystyka prawa pracy
• Zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej
• Rodzaje umów o pracę i ich charakterystyka
• Rozliczanie czasu pracy
• Pojęcie wynagrodzeń i ich rodzaje
• Naliczanie wynagrodzeń-listy płac, wypełnianie deklaracji do ZUS i US
• Obsługa programu Płatnik
Profesjonalna Obsługa Klienta (2010)
• Zasady komunikacji z klientem
• Reagowanie w sytuacji odmowy, krytyki
• Odpowiadanie na obiekcje, sprzeciw, zarzuty
• Standaryzacja obsługi klienta w sklepach Rossmann
Kurs Działań Specjalnych I stopnia (2010), Fundacja Byłych Żołnierzy Jednostek Specjalnych „GROM”
• Lider w zespole – praktyka w terenie
• Zasady postępowania prewencyjnego
• Reagowanie w sytuacjach zagrożenia mienia
Bezpieczeństwo 360 (2008)
• Zasady profesjonalnej i skutecznej postawy pracowników sekcji bezpieczeństwa
• Asertywna postawa niewerbalna i werbalna
• Reagowanie w sytuacjach zagrożenia mienia i bezpieczeństwa pracowników oraz klientów
Po Pierwsze Ludzie (2007)
• Zasady jasnej i spójnej komunikacji
• Komunikowanie zmiany
• Efektywne rozwiązywanie problemów
• Charakterystyka prawa pracy
• Zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej
• Rodzaje umów o pracę i ich charakterystyka
• Rozliczanie czasu pracy
• Pojęcie wynagrodzeń i ich rodzaje
• Naliczanie wynagrodzeń-listy płac, wypełnianie deklaracji do ZUS i US
• Obsługa programu Płatnik
Profesjonalna Obsługa Klienta (2010)
• Zasady komunikacji z klientem
• Reagowanie w sytuacji odmowy, krytyki
• Odpowiadanie na obiekcje, sprzeciw, zarzuty
• Standaryzacja obsługi klienta w sklepach Rossmann
Kurs Działań Specjalnych I stopnia (2010), Fundacja Byłych Żołnierzy Jednostek Specjalnych „GROM”
• Lider w zespole – praktyka w terenie
• Zasady postępowania prewencyjnego
• Reagowanie w sytuacjach zagrożenia mienia
Bezpieczeństwo 360 (2008)
• Zasady profesjonalnej i skutecznej postawy pracowników sekcji bezpieczeństwa
• Asertywna postawa niewerbalna i werbalna
• Reagowanie w sytuacjach zagrożenia mienia i bezpieczeństwa pracowników oraz klientów
Po Pierwsze Ludzie (2007)
• Zasady jasnej i spójnej komunikacji
• Komunikowanie zmiany
• Efektywne rozwiązywanie problemów
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding