Umiejętności
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Komunikacja
Wdrażanie projektów
Szkolenia produktowe
Organizowanie szkoleń
Wdrażanie produktu
Szkolenie z obsługi klienta
Warsztaty i szkolenia
Rekrutacja pracowników / szkolenia
budowanie relacji w zespołach
Budowanie relacji z klientem
wdrażanie systemów operacyjnych
Szkolenia Praktyczne
Doświadczenie zawodowe
Trener sprzedaży i obsługi Klienta
Na stanowisku Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta odpowiadam za:
• Prowadzenie projektów szkoleniowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Układanie agend szkoleniowych.
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
• Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji operacyjnych na wewnętrznej witrynie firmy.
• Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych
• Współpraca przy ustalaniu i potwierdzeniu procesów obsługi Klienta i sprzedaży
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care, Telesales oraz POS
• Prace na live w Telecentrach Customer Care, Telesales oraz w placówkach POS
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care, Telesales, POS, D2D oraz pracowników back office.
• Prowadzenie szkoleń we wszystkich departamentach sprzedaży, obsługi i dla zespołów back office :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowy
- ofertowych
- Train The Trainer
• Prowadzenie projektów szkoleniowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Układanie agend szkoleniowych.
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
• Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji operacyjnych na wewnętrznej witrynie firmy.
• Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych
• Współpraca przy ustalaniu i potwierdzeniu procesów obsługi Klienta i sprzedaży
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care, Telesales oraz POS
• Prace na live w Telecentrach Customer Care, Telesales oraz w placówkach POS
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care, Telesales, POS, D2D oraz pracowników back office.
• Prowadzenie szkoleń we wszystkich departamentach sprzedaży, obsługi i dla zespołów back office :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowy
- ofertowych
- Train The Trainer
Szkoleniowiec Sprzedaży i Obsługi Klienta
Szkolenia we współpracy z firmą Vulcan realizuję w oparciu o umowę zlecenie w cyklach tematycznych.
• Prowadzenie cyklu szkoleń z zakresu:
- sprzedaży i obsługi Klienta
- przekazywanie trudnych informacji
- podstawy komunikacji przez telefon
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników warsztatów
Współpracę z firmą Vulcan podejmuję zgodnie z zapotrzebowaniem na szkolenia realizując kolejne tematy warsztatów.
• Prowadzenie cyklu szkoleń z zakresu:
- sprzedaży i obsługi Klienta
- przekazywanie trudnych informacji
- podstawy komunikacji przez telefon
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników warsztatów
Współpracę z firmą Vulcan podejmuję zgodnie z zapotrzebowaniem na szkolenia realizując kolejne tematy warsztatów.
Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta
1. Na stanowisku Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta (Ponad 5300 godzin szkoleniowych) odpowiadam za:
• Prowadzenie projektów szkoleniowych
• Współpraca przy projektowaniu, ścieżki rozwoju zawodowego, pracowników Customer Care, POS oraz Telesales
• Opracowywanie planów szkoleniowych dla poszczególnych stopni awansu zawodowego.
• Układanie agend szkoleniowych.
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
• Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji operacyjnych na wewnętrznej witrynie firmy.
• Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Współpraca przy ustalaniu i potwierdzeniu procesów obsługi Klienta i sprzedaży
• Przygotowanie scenariuszy i materiałów do gier szkoleniowych na imprezy integracyjne
• Współprowadzenie gier szkoleniowych dla grup około 200 osobowych
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care, Telesales oraz POS
• Prace na live w Telecentrach Customer Care, Telesales oraz w placówkach POS
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care, Telesales, POS, D2D oraz pracowników back office.
• Prowadzenie szkoleń we wszystkich departamentach sprzedaży, obsługi i dla zespołów back office :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowy
- ofertowych
- Train The Trainer
2. W pierwszym etapie mojej pracy stanowisko: Szkoleniowiec Obsługi Klienta (2013.10-2016.10) na którym odpowiadałem za:
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care
• Prowadzenie szkoleń :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowych
- ofertowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care w trzech lokalizacjach
• Prace na live w Telecentrach Customer Care
• Prowadzenie projektów szkoleniowych
• Współpraca przy projektowaniu, ścieżki rozwoju zawodowego, pracowników Customer Care, POS oraz Telesales
• Opracowywanie planów szkoleniowych dla poszczególnych stopni awansu zawodowego.
• Układanie agend szkoleniowych.
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
• Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji operacyjnych na wewnętrznej witrynie firmy.
• Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Współpraca przy ustalaniu i potwierdzeniu procesów obsługi Klienta i sprzedaży
• Przygotowanie scenariuszy i materiałów do gier szkoleniowych na imprezy integracyjne
• Współprowadzenie gier szkoleniowych dla grup około 200 osobowych
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care, Telesales oraz POS
• Prace na live w Telecentrach Customer Care, Telesales oraz w placówkach POS
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care, Telesales, POS, D2D oraz pracowników back office.
• Prowadzenie szkoleń we wszystkich departamentach sprzedaży, obsługi i dla zespołów back office :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowy
- ofertowych
- Train The Trainer
2. W pierwszym etapie mojej pracy stanowisko: Szkoleniowiec Obsługi Klienta (2013.10-2016.10) na którym odpowiadałem za:
• Wdrażanie nowych pracowników Customer Care
• Prowadzenie szkoleń :
- systemowych
- procesowych
- rozwojowych
- ofertowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Re-treningi dla Pracowników Customer Care w trzech lokalizacjach
• Prace na live w Telecentrach Customer Care
Pracownik Grupy Wsparcia
W trakcie pracy w spółce Polbita odpowiedzialny byłem m.inn. za :
• Udział w otwarciach kilkudziesięciu Sklepów
• Organizacja pracy w nowo otwartej placówce
• Zabezpieczenie zatowarowania
• Dbanie o lokalny marketing
• Współpraca z centralą firmy , monitorowanie postępu prac
• Szkolenia nowych pracowników w trakcie przygotowań do otwarcia sklepu
• Szkolenia pracowników na działających Sklepach z zakresu:
- sprzedaż i obsługa Klienta
- systemy operacyjne, kasa fiskalna
• Prowadzenie Sklepów w których pojawiały się problemy kadrowe
• Udział w otwarciach kilkudziesięciu Sklepów
• Organizacja pracy w nowo otwartej placówce
• Zabezpieczenie zatowarowania
• Dbanie o lokalny marketing
• Współpraca z centralą firmy , monitorowanie postępu prac
• Szkolenia nowych pracowników w trakcie przygotowań do otwarcia sklepu
• Szkolenia pracowników na działających Sklepach z zakresu:
- sprzedaż i obsługa Klienta
- systemy operacyjne, kasa fiskalna
• Prowadzenie Sklepów w których pojawiały się problemy kadrowe
Projekty
Migracja na sieć XXI wieku
*Zebranie i publikacja materiałów, związanych z migracją usług na sieć XXI wieku.
*Ułożenie cyklu szkoleń dla pracowników customer care z zakresu:
- instrukcji stanowiskowych- jak przeprowadzać migracje.
- motywacja do realizacji zleceń - dlaczego to ważne z perspektywy firmy, pracownika.
*Przeprowadzenie Train The Trainer dla menedżerów zespołów.
*Ułożenie cyklu szkoleń dla pracowników customer care z zakresu:
- instrukcji stanowiskowych- jak przeprowadzać migracje.
- motywacja do realizacji zleceń - dlaczego to ważne z perspektywy firmy, pracownika.
*Przeprowadzenie Train The Trainer dla menedżerów zespołów.
Hestia - nowa jakość szkoleń
*Współpraca przy projektowaniu, ścieżki rozwoju zawodowego, pracowników Customer Care.
*Opracowywanie planów szkoleniowych dla poszczególnych stopni awansu zawodowego.
*Układanie agend szkoleniowych.
*Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
*Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji stanowiskowych na wewnętrznej witrynie firmy.
*Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych.
*Badanie potrzeb szkoleniowych.
*Opracowywanie planów szkoleniowych dla poszczególnych stopni awansu zawodowego.
*Układanie agend szkoleniowych.
*Przygotowywanie materiałów szkoleniowych zarówno do prowadzenia jak i dla uczestników szkoleń.
*Przygotowanie prezentacji materiałów i instytucji stanowiskowych na wewnętrznej witrynie firmy.
*Opracowywanie i nagrywanie filmów e-learningowych.
*Badanie potrzeb szkoleniowych.
Procesy Obsługi Klienta w Salonach Sprzedaży
*Współpraca przy ustalaniu i potwierdzeniu procesów Obsługi Klienta w Salonach Sprzedaży.
*Przygotowanie instrukcji operacyjnych do potwierdzonych procesów.
*Zaplanowanie harmonogramu szkoleń wdrożenia procesów Obsługi w Salonach Sprzedaży.
*Szkolenia w kilkudziesięciu Salonach Sprzedaży.
*Przygotowanie instrukcji operacyjnych do potwierdzonych procesów.
*Zaplanowanie harmonogramu szkoleń wdrożenia procesów Obsługi w Salonach Sprzedaży.
*Szkolenia w kilkudziesięciu Salonach Sprzedaży.
Netia Local
*Przygotowanie procesów Sprzedaży i Obsługi Klienta dla zewnętrznych partnerów realizujących projekt.
*Opracowanie agend szkoleniowych.
*Przygotowywanie instrukcji operacyjnych dla pracowników partnerów zewnętrznych.
*Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
*Szkolenia praktyczne związane z realizacją założonych celów projektu.
*Opracowanie agend szkoleniowych.
*Przygotowywanie instrukcji operacyjnych dla pracowników partnerów zewnętrznych.
*Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
*Szkolenia praktyczne związane z realizacją założonych celów projektu.
Otwarcia nowych sklepów "Drogerie Natura"
*Udział w otwarciach kilkudziesięciu Sklepów
*Organizacja pracy w nowo otwartej placówce
*Zabezpieczenie zatowarowania
*Dbanie o lokalny marketing
*Współpraca z centralą firmy, monitorowanie postępu prac.
*Szkolenia nowych pracowników w trakcie przygotowań do otwarcia sklepu
*Szkolenia pracowników na działających Sklepach z zakresu:
- sprzedaż
- obsługa Klienta
- systemy operacyjne
- kasa fiskalna
*Organizacja pracy w nowo otwartej placówce
*Zabezpieczenie zatowarowania
*Dbanie o lokalny marketing
*Współpraca z centralą firmy, monitorowanie postępu prac.
*Szkolenia nowych pracowników w trakcie przygotowań do otwarcia sklepu
*Szkolenia pracowników na działających Sklepach z zakresu:
- sprzedaż
- obsługa Klienta
- systemy operacyjne
- kasa fiskalna
Szkolenia i kursy
• Jak szkolić, żeby wyszkolić
• Cykl szkoleń Pracowników Grupy Wsparcia
• Cykl szkoleń Pracowników Grupy Wsparcia
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
• Muzyka: Kolekcjonowanie płyt winylowych, CD oraz kaset magnetofonowych z polską muzyką rockową
• Malarstwo: Surrealizm Salvadore Dali
• Malarstwo: Surrealizm Salvadore Dali