Tomasz Bajan

Z-ca Dyrektora Rynku ds Marketingu, Cyfrowy Polsat S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Działu Aplikacji i Usług Dodanych
Polkomtel Sp. z o. o.
Pełna odpowiedzialność za budżetowanie, realizację planu i dostarczenie przychodów z portfela usług dodanych. Budowa planów strategicznych i ich rekomendacja na poziomie decydentów dla rozwoju i wdrażania nowych produktów i nowych źródeł przychodów. Strategiczna koordynacja projektów pomiędzy spółkami Grupy Kapitałowej, reprezentacja spółki na projektowych grupach roboczych. Współpraca z dostawcami i podwykonawcami. Odpowiedzialność założenia biznesowe, terminy, budżet i zakres realizowanych przedsięwzięć. Zarządzanie zespołem.
Grupa Cyfrowy Polsat
Koordynator Projektów Strategicznych
Grupa Cyfrowy Polsat
Opracowywanie planów i rekomendacji dla Zarządu w zakresie rozwoju produktów i nowych źródeł przychodu. Koordynowanie realizacji projektów strategicznych pomiędzy departamentami w spółce i pomiędzy spółkami z grupy kapitałowej. Reprezentacja spółki na roboczych grupach projektowych i przy współpracy z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań. Pełna odpowiedzialność za terminy i budżety realizowanych przedsięwzięć.
Grupa Cyfrowy Polsat
Z-ca dyr Rynku ds Marketingu
Cyfrowy Polsat S.A.
Odpowiedzialność za realizację celów wartościowych i wolumenowych w zakresie usług telekomunikacyjnych dostarczanych przez Spółkę. Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych projektów i rozwiązań biznesowych. Opracowanie strategii produktowej i komunikacyjnej dla powierzonych grup produktowych, opracowanie modeli finansowych działalności telekomunikacyjnej wraz z rekomendacjami niezbędnych decyzji dla potrzeb Zarządu. Funkcjonalne uruchomienie projektu MVNO, projektu Internet i Oferty Zintegrowanej. Raportowanie do Zarządu Spółki. Zarządzanie zespołem.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Ofert Biznesowych, Biuro Marketingu Pionu Rynku Biznesowego
Zarządzania ofertą akwizycyjną mobilnych usług komunikacyjnych dla całego rynku biznesowego. Współtworzenie i realizacja strategii akwizycyjnej. Odpowiedzialność za realizację celów pozyskaniowych i przychodowych dla poszczególnych grup produktowych i segmentów rynkowych. Koordynacja i wprowadzanie na rynek nowych produktów i ofert dla podległego rynku.
Orange Polska S.A.
Manager ds. Klientów Korporacyjnych, Biuro Marketingu Pionu Rynku Biznesowego
Zarządzanie ofertą mobilnych usług komunikacyjnych dla segmentów Corpo i LME. Koordynacja strategii ofertowych z innymi segmentami rynku biznesowego. Realizacja strategii pozyskiwania klientów biznesowych w podległych segmentach, koordynacja założeń ofert w obrębie aktywnych kanałów sprzedaży, realizowanie celów przychodowych dla podległych segmentów rynku.
Orange Polska S.A.
Brand Manager, Biuro Rynku Biznesowego
Zarządzanie ofertą mobilnych usług komunikacyjnych dla klientów korporacyjnych i kluczowych. Konstruowanie i realizowanie rocznego planu marketingowego, opracowywanie oferty handlowej skierowanej do segmentu klientów korporacyjnych i kluczowych, rozwój i implementację rozwiązań „szytych na miarę” w zakresie specyficznych potrzeb klienta korporacyjnego, kontrolowanie budżetu marketingowego Biura Rynku Biznesowego

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Zachowań Rynkowych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie Marketingowe, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Quatra
Quatra
Grupa użytkowników systemu Quatra
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Chciałbym zaprosić do dyskusji wszystkich tych, którzy interesują się teorią i praktyka zarządzania, wszystkich których zachowania konsumenckie często zadziwiają i którzy zastanawiają się dlaczego poj