Umiejętności
Budowanie relacji
Budowanie wydajnych zespołów
Rekrutacja
Selekcja CV
Sellers
Otwieranie sklepów
Telekomunikacja
Team leader
Sprzedaż
prasa
Category Management
organizacja czasu pracy
praca pod presją czasu
otwieranie nowych sklepow
znajdowanie właściwych rozwiązań w skomplikowanych sytuacjach
Team Managment
tytoń
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Sprzedaży
Zarządzanie pracą Kierowników Rejonu Sprzedaży (7 KRS)
Odpowiedzialność za wyniki sklepów formatu Żabka oraz Freshmarket zlokalizowanych na terenie 4 województw.
Ustalanie oraz nadzór nad wskaźnikami liczbowymi ( plan obrotu, obroty LFL, limity towarowe, rotacja zapasu, sytuacje finansowe sklepów, koszty personalne, itp.) - bardzo wysoki wskaźnik realizacji planu obrotu, udziału sprzedaży ATL/Promo, dostępności produktowej oraz ocen Audytu wewnętrznego sklepów regionu w skali całego kraju
Zatwierdzanie kandydatów rekomendowanych na Franczyzobiorców Sklepów
Kontrola oraz analiza zobowiązań sklepów
Opiniowanie lokalizacji przeznaczonych pod nowe inwestycje
Opiniowanie i zatwierdzanie technologii sklepów
Odpowiedzialność za wyniki sklepów formatu Żabka oraz Freshmarket zlokalizowanych na terenie 4 województw.
Ustalanie oraz nadzór nad wskaźnikami liczbowymi ( plan obrotu, obroty LFL, limity towarowe, rotacja zapasu, sytuacje finansowe sklepów, koszty personalne, itp.) - bardzo wysoki wskaźnik realizacji planu obrotu, udziału sprzedaży ATL/Promo, dostępności produktowej oraz ocen Audytu wewnętrznego sklepów regionu w skali całego kraju
Zatwierdzanie kandydatów rekomendowanych na Franczyzobiorców Sklepów
Kontrola oraz analiza zobowiązań sklepów
Opiniowanie lokalizacji przeznaczonych pod nowe inwestycje
Opiniowanie i zatwierdzanie technologii sklepów
Partner ds. Sprzedaży (Kierownik Rejonu)
- nadzór nad prawidłowym działaniem sklepów Żabka oraz FRESHMARKET w rejonie
- budowanie zespołu sprzedażowego – rekrutacja, rozwój Ajentów, szkolenia, coaching
- dążenie do uzyskania przez sklepy właściwych parametrów handlowych i finansowych
- przygotowywanie nowych lokalizacji do otwarcia – ustalanie harmonogramu, towarowanie, nadzór nad pracami, formalności urzędowe.
- współpraca z regionalnymi partnerami handlowymi firmy
- odpowiedzialność za standardy obowiązujące w sieci
- wsparcie w zakresie pojawiających się problemów w sposób zgodny z ustalonymi standardami
- sporządzanie analiz i raportów
- budowanie zespołu sprzedażowego – rekrutacja, rozwój Ajentów, szkolenia, coaching
- dążenie do uzyskania przez sklepy właściwych parametrów handlowych i finansowych
- przygotowywanie nowych lokalizacji do otwarcia – ustalanie harmonogramu, towarowanie, nadzór nad pracami, formalności urzędowe.
- współpraca z regionalnymi partnerami handlowymi firmy
- odpowiedzialność za standardy obowiązujące w sieci
- wsparcie w zakresie pojawiających się problemów w sposób zgodny z ustalonymi standardami
- sporządzanie analiz i raportów
Kierownik Regionu
Świat Prasy
- otwieranie nowych sklepów
- koordynowanie prawidłowego funkcjonowania podległych placówek handlowych
- realizacja planów budżetowych oraz zadań operacyjnych w regionie
- monitorowanie oraz maksymalizacja planów sprzedażowych i standardów marchandisingowych
- prowadzenie rekrutacji oraz budowanie zmotywowanego zespołu o wysokim poziomie satysfakcji
- budowanie strategii regionalnej w oparciu o strategie centralną
- współpraca ze strategicznymi partnerami handlowymi firmy
- odpowiedzialność za standardy obowiązujące w sieci
- koordynowanie prawidłowego funkcjonowania podległych placówek handlowych
- realizacja planów budżetowych oraz zadań operacyjnych w regionie
- monitorowanie oraz maksymalizacja planów sprzedażowych i standardów marchandisingowych
- prowadzenie rekrutacji oraz budowanie zmotywowanego zespołu o wysokim poziomie satysfakcji
- budowanie strategii regionalnej w oparciu o strategie centralną
- współpraca ze strategicznymi partnerami handlowymi firmy
- odpowiedzialność za standardy obowiązujące w sieci
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Agencyjnej Orange Polska
- realizowanie przychodów poprzez sprzedaż ilościową oraz realizację KPI jakościowych na podległym terenie w Alternatywnych Kanałach Agencyjnych
- zarządzanie siecią sprzedaży salonów agencyjnych na terenie 1/8 kraju
- zarządzanie punktami sprzedaży na podległym terenie u kluczowych Partnerów:
Media Saturn, Neonet, Media Expert, Komputronik, Vobis,
- zarządzanie sprzedażą na w oparciu o struktury terenowe Partnerów, współpraca na poziomie Dyrektorów, Kierowników, Regionalnych Opiekunów Partnerów niezależnych
- budowanie zmotywowanego zespołu o wysokim poziomie satysfakcji
- realizacja i egzekucja umów agencyjnych poprzez zarządzanie punktami sprzedaży
i strukturami sprzedaży Agentów
-Współpraca z zespołem Key Account Manager’ów:
• Realizacja strategii centralnej kanału w synergii ze strategią sprzedaży u każdego Agenta
• Budowanie strategii regionalnej w oparciu o strategie centralną
• Zarządzanie lokalne subagentami
• Realizacja programów naprawczych
- zarządzanie siecią sprzedaży salonów agencyjnych na terenie 1/8 kraju
- zarządzanie punktami sprzedaży na podległym terenie u kluczowych Partnerów:
Media Saturn, Neonet, Media Expert, Komputronik, Vobis,
- zarządzanie sprzedażą na w oparciu o struktury terenowe Partnerów, współpraca na poziomie Dyrektorów, Kierowników, Regionalnych Opiekunów Partnerów niezależnych
- budowanie zmotywowanego zespołu o wysokim poziomie satysfakcji
- realizacja i egzekucja umów agencyjnych poprzez zarządzanie punktami sprzedaży
i strukturami sprzedaży Agentów
-Współpraca z zespołem Key Account Manager’ów:
• Realizacja strategii centralnej kanału w synergii ze strategią sprzedaży u każdego Agenta
• Budowanie strategii regionalnej w oparciu o strategie centralną
• Zarządzanie lokalne subagentami
• Realizacja programów naprawczych
Manager ds. Sieci Handlowych
- zarządzanie/obsługa podległym terenem
- obsługa dużych sieci handowych,
- negocjacje,
- implementacja Category Managementu
- organizacja promocji, konkursów,
- kontrola zgodności standardów BTL
- rozliczenia hal handlowych,
- tworzenie i analizowanie raportów,
- współpraca z działem Trade Marketingu
- opracowywanie programów motywacyjnych dla przedstawicieli handlowych
- kontrola punktów sprzedaży
- branża FMCG
- obsługa dużych sieci handowych,
- negocjacje,
- implementacja Category Managementu
- organizacja promocji, konkursów,
- kontrola zgodności standardów BTL
- rozliczenia hal handlowych,
- tworzenie i analizowanie raportów,
- współpraca z działem Trade Marketingu
- opracowywanie programów motywacyjnych dla przedstawicieli handlowych
- kontrola punktów sprzedaży
- branża FMCG
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
- od 06.2008
- prowadzenie szkoleń (doradcy mobilni)
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
- produkty SBB
- prowadzenie szkoleń (doradcy mobilni)
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
- produkty SBB
wystawiono
Szymon Szelągowski awansował ze stanowiska Doradcy Bankowego na Starszego Doradcę m.in. dlatego, iż wykazał się ponadprzeciętnymi umiejętnościami sprzedażowymi, organizacyjnymi oraz aktywnie pomagał w tworzeniu mojego zespołu. Był motorem działań zespołu, można rzec: jego rdzeniem. Pełne zaangażowanie, wysoka identyfikacja z marką, orientacja na cel oraz na wysoką jakość obsługi klienta.
Dariusz Wabik - Regionalny Kierownik Sprzedaży (przełożony)
Dariusz Wabik - Regionalny Kierownik Sprzedaży (przełożony)
Szkolenia i kursy
Wywieranie wpływu
Organizator: Kontrakt OSH
Data: 12/2014
Dodatkowe informacje:
Pojęcie wywierania wpływu może być rozumiane bardzo szeroko. Ktoś może pomyśleć o skutecznej perswazji, inny o manipulacji czy wręcz „magicznym” podporządkowaniu sobie drugiego człowieka. Potęga słowa "NIE", typologia klientów
SPIN Technika efektywnej sprzedaży
Organizator: Doradca Consultants LTD Sp. z o.o.
Data: 10/2013
Dodatkowe informacje: Model SPIN® uczy jak odkrywać i rozwijać potrzeby klienta. Jest oparty na technice sekwencyjnego zadawania 4 rodzajów pytań i dopasowaniu rozwiązania do potrzeb klienta.Gdy klient pod wpływem pytań sam określi swoje potrzeby, można sformułować rozwiązania. W ten sposób budowane są korzyści – poprzez pokazanie naszych usług ściśle pod kątem potrzeb wyrażonych w formie chęci lub zamiarów.Pozwala to na bardzo dobre dopasowanie rozwiązań do potrzeb klienta, co zapewnia maksymalny efekt przekonywania
Szkolenie Zarządzanie Kategorią
Organizator: PTK Cettertel
Data: 05/2011
zarządzanie Category Managementem oraz Space Managmentem
Sprzedaż Parterska oraz budowanie relacji z Klientami Sieciowymi
Organizator: Otawa Group
Data: 6/2010
Dodatkowe informacje:
Sprzedaż Partnerska nie skupia się na samym kliencie i jego potrzebach - dochodzą do tego relacje firmy z dostawcami, pośrednikami oraz relacje wewnątrz firmy. Aby dobrze zrozumieć koncepcje działań partnerskich należy przyjrzeć się rozwojowi marketingu i zmianom, jakim ulegał rynek.
- świadectwo przeszkolenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- świadectwo przeszkolenia w zakresie indywidualnych technik ratunkowych
- znajomość obsługi komputera (MS Office, Microsoft Windows, Lexpolonica, Lex Omega)
- kurs pierwszej pomocy
Organizator: Kontrakt OSH
Data: 12/2014
Dodatkowe informacje:
Pojęcie wywierania wpływu może być rozumiane bardzo szeroko. Ktoś może pomyśleć o skutecznej perswazji, inny o manipulacji czy wręcz „magicznym” podporządkowaniu sobie drugiego człowieka. Potęga słowa "NIE", typologia klientów
SPIN Technika efektywnej sprzedaży
Organizator: Doradca Consultants LTD Sp. z o.o.
Data: 10/2013
Dodatkowe informacje: Model SPIN® uczy jak odkrywać i rozwijać potrzeby klienta. Jest oparty na technice sekwencyjnego zadawania 4 rodzajów pytań i dopasowaniu rozwiązania do potrzeb klienta.Gdy klient pod wpływem pytań sam określi swoje potrzeby, można sformułować rozwiązania. W ten sposób budowane są korzyści – poprzez pokazanie naszych usług ściśle pod kątem potrzeb wyrażonych w formie chęci lub zamiarów.Pozwala to na bardzo dobre dopasowanie rozwiązań do potrzeb klienta, co zapewnia maksymalny efekt przekonywania
Szkolenie Zarządzanie Kategorią
Organizator: PTK Cettertel
Data: 05/2011
zarządzanie Category Managementem oraz Space Managmentem
Sprzedaż Parterska oraz budowanie relacji z Klientami Sieciowymi
Organizator: Otawa Group
Data: 6/2010
Dodatkowe informacje:
Sprzedaż Partnerska nie skupia się na samym kliencie i jego potrzebach - dochodzą do tego relacje firmy z dostawcami, pośrednikami oraz relacje wewnątrz firmy. Aby dobrze zrozumieć koncepcje działań partnerskich należy przyjrzeć się rozwojowi marketingu i zmianom, jakim ulegał rynek.
- świadectwo przeszkolenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- świadectwo przeszkolenia w zakresie indywidualnych technik ratunkowych
- znajomość obsługi komputera (MS Office, Microsoft Windows, Lexpolonica, Lex Omega)
- kurs pierwszej pomocy
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- motoryzacja
- podróże
- podróże
Organizacje
– Project Management „Zarządzanie Projektami w Praktyce” Uniwersytet Gdański
Inne
-telefon kontaktowy 660745223
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Lyoness
Lyoness pozwala na płacenie mniej przy zakupach w wielu krajach Europy i na otrzymaniu premii, jeśli zakupy robią polecone przez Ciebie osoby.
Lyoness Trójmiasto
Grupa ludzi skupiających członków Lyoness w Trójmieście. Spotkania, szkolenia, pytania i odpowiedzi
Strefa VIP
Celem tej grupy jest zebranie i stworzenie sieci znajomości na terenie całego kraju, pomocnej w dążeniu do celu, kariery jak i rozwoju biznesu.
Terminale karty płatnicze doładowania GSM
Grupa skupiająca ludzi wokół terminali POS i usług z tym związanych.