Szymon Kowalski

Szymon Kowalski

Inżynier, QA, SQA - zapewnienie jakości
Mława, mazowieckie

Umiejętności

Baan ERP Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word SAP ERP Obsługa klienta 8D / 5Why / Ishikava / Problem Solving Elektronika Powe Point

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jabil Circuit Poland Sp.z o.o.
Inżynier Jakości Produktu
- Definiowanie i wdrażanie akcji poprawy jakości produktów i procesów
- Dostarczanie dokładnej i regularnej informacji zwrotnej o jakości produktów
- Stały kontakt z przedstawicielami zagranicznych Klientów oraz Dostawców
- Współpraca z innymi działami(Inżynierii Testu, Procesu) w celu zapewnienia jakości produktu
- Rozpatrywanie reklamacji jakościowych od Klienta
- Definiowanie punktów kontroli produktów w procesie produkcyjnym (FMEA, Control Plan)
- Nadzorowanie i zarządzanie dokumentacją kontrolno-pomiarową
- Przeprowadzanie audytów wyrobu, procesu i systemu jakości
- Ewaluacja, walidacja oraz wdrażanie nowych produktów do masowej produkcji
- Pro aktywne działania w celu zapewnienia jakości procesu i produktu
- Przestrzeganie zasad 5S, działania zgodnie z metodologię Lean
Flextronics Int. Poland
Inżynier ds. zapewnienia jakości dostawców
- Współpraca z Inspekcją Wejściową i innymi działami w zakresie zarządzanej grupy materiałowej
- Przygotowywanie i obsługa reklamacji materiałów niezgodnych z winy dostawcy
- Uczestnictwo w procesie odzyskiwania kosztów dodatkowych związanych z materiałem niezgodnym z winy dostawcy
- Przygotowywanie i analiza raportów niezgodności (8D)
- Analiza materiału niezgodnego odrzuconego przez dział produkcji
- Współpraca z przedstawicielami krajowych i zagranicznych klientów/dostawców celem poprawy produktu
- Prowadzenie PDCA z dostawcami (prowadzenie ciągłego procesu poprawy jakości dostaw materiałów)
- Przygotowywanie dokumentacji jakościowej (Control Plan)
- Zatwierdzanie/zwalnianie materiału do produkcji (FAI)
Logo
Inżynier ds. Jakościu (OQA Part)
Heesung Electronics LTD.
- Wsparcie jakościowe procesu produkcyjnego LCM (moduły LCD)
- Zapewnienie standardów jakości w obszarze produkcji
- Przygotowywanie i nadzorowanie procedur i instrukcji jakościowych
- Analiza wewnętrznych i zewnętrznych problemów przy użyciu narzędzi jakościowych, takich jak: Pareto, 5Why, Ishikawa
Stały kontakt w sprawach jakościowych i produkcyjnych z Klientem
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klienta z użyciem metodologii 8D
- Udział w audytach jakościowych Klienta
- Audyty jakościowe procesu produkcji LCM (modułów LCD)
- Wsparcie jakościowe w procesie re-inspekcji i naprawy
- Codzienne monitorowanie wskaźników jakościowych KPI (Klienta, wewnętrznych)
Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
Asystent QA
- Wspieranie kierownika działu w bieżących sprawach jakościowych
- Współpraca z innymi działami firmy w tym produkcji, zaopatrzenia
- Analiza, rozpatrywanie i zatwierdzanie wewnętrznych i zewnętrznych reklamacji za pomocą narzędzi jakościowych (8D, 5Why, 4M)
- Bieżąca współpraca z klientem w sprawach jakościowych
- Przygotowywanie bieżących, tygodniowych, miesięcznych raportów jakościowych (w tym KPI, koszty jakości)
- Kontrola procesu produkcji, wewnętrzne audyty jakości
- Przygotowywanie jakościowych standardów pracy, instrukcji stanowiskowych
- Przygotowywanie szkoleń i szkolenia pracowników kontroli jakości
- Tworzenie dokumentacji PPAP

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Menedżera Jakości
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego systemu zarządzania jakością ISO 14001:2015
- Certyfikat Auditora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwa i higieną pracy
- P-FMEA, Kontrol Plany (TUV SUD Polska)

Edukacja

Logo
Standardy ISO i zarządzanie przez jakość (TQM), studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, inżynierskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.