Umiejętności
CRM Program Management
E-commerce
PMP
Program Management
Project Management
Zarządzanie zespołem
Ubezpieczenia
Zarządzanie programami i projektami
Telekomunikacja
Zarządzanie dostawcami
Zarządzanie kontraktami
Negocjowanie umów
Contract Managment
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Zarządzania IT, Departament Zarządzania Procesami/CRM
Program kompleksowej transformacji firmy w oparciu o strategię GreenField:
• Zarządzanie kontraktami programu. Koordynacja przygotowania i negocjowania umów z dostawcami (także w modelu „as a service”)
• Zarządzanie budżetem programu (rzędu kilkuset milionów złotych)
• Zarządzanie kontraktami programu. Koordynacja przygotowania i negocjowania umów z dostawcami (także w modelu „as a service”)
• Zarządzanie budżetem programu (rzędu kilkuset milionów złotych)
Ekspert, Dział Zarządzania Projektami
• Koordynowanie portfolio projektów IT zgłaszanych do realizacji przez Pion Techniczny
• Kierowanie kluczowymi projektami organizacji w obszarach Revenue Assurance i zarządzania systemem prowizyjnym (budżety rzędu kilkunastu milionów złotych)
• Zarządzanie współpracą klienta biznesowego, zespołu projektowego, IT i dostawcy w ramach programu CRM (ponad 100 zaangażowanych osób)
• Doświadczenie w zarządzaniu projektami realizowanymi przez wielonarodowy i wielokulturowy zespół
• Udział we wprowadzaniu procesu Release Management do organizacji
• Kierowanie kluczowymi projektami organizacji w obszarach Revenue Assurance i zarządzania systemem prowizyjnym (budżety rzędu kilkunastu milionów złotych)
• Zarządzanie współpracą klienta biznesowego, zespołu projektowego, IT i dostawcy w ramach programu CRM (ponad 100 zaangażowanych osób)
• Doświadczenie w zarządzaniu projektami realizowanymi przez wielonarodowy i wielokulturowy zespół
• Udział we wprowadzaniu procesu Release Management do organizacji
Ekspert, Zastępca Kierownika Działu Systemów Wspomagania Sieci
• Doświadczenie w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu pracami działu (20 osób)
• Tworzenie budżetu działu
• Nadzorowanie realizowanych w dziale projektów w obszarach: OSS, Inventory, Fault Management, Workflow, Customer Experience Management
• Bezpośrednie wsparcie metodyczne, merytoryczne i architektoniczne dla realizowanych w dziale projektów
• Kierowanie kluczowymi projektami (w tym raportowanymi bezpośrednio do Zarządu) w obszarach: e-Commerce, Order Management i Business Intelligence
• Odpowiedzialność za całościowe prowadzenie postępowań przetargowych ze strony IT, włączając w to zarówno opracowywanie zapytań ofertowych, jak i przygotowanie i negocjowanie umów (dotyczących rozwoju i utrzymania realizowanych w dziale systemów)
• Tworzenie budżetu działu
• Nadzorowanie realizowanych w dziale projektów w obszarach: OSS, Inventory, Fault Management, Workflow, Customer Experience Management
• Bezpośrednie wsparcie metodyczne, merytoryczne i architektoniczne dla realizowanych w dziale projektów
• Kierowanie kluczowymi projektami (w tym raportowanymi bezpośrednio do Zarządu) w obszarach: e-Commerce, Order Management i Business Intelligence
• Odpowiedzialność za całościowe prowadzenie postępowań przetargowych ze strony IT, włączając w to zarówno opracowywanie zapytań ofertowych, jak i przygotowanie i negocjowanie umów (dotyczących rozwoju i utrzymania realizowanych w dziale systemów)
Zastępca Kierownika Działu Systemów Wspomagania Sieci, Kierownik Sekcji Rozwoju Systemów Wspomagania
• Odpowiedzialność za rozwój systemów wspierających planowanie, budowę i utrzymywanie sieci PTC
• Usprawnianie procesów rozwoju i wsparcia opracowywanych systemów
• Kierowanie kluczowymi projektami w obszarze wspierania planowania i budowy sieci
• Usprawnianie procesów planowania i budowy sieci
• Opracowywanie i zarządzanie budżetem sekcji
• Kierowanie pracą podległej sekcji (10 osób)
• Usprawnianie procesów rozwoju i wsparcia opracowywanych systemów
• Kierowanie kluczowymi projektami w obszarze wspierania planowania i budowy sieci
• Usprawnianie procesów planowania i budowy sieci
• Opracowywanie i zarządzanie budżetem sekcji
• Kierowanie pracą podległej sekcji (10 osób)
Szkolenia i kursy
• Certyfikat Professional Scrum Master (2014)
• Scrum Master (CT Partners 2014)
• Rapid Assesment and Recovery of Troubled Projects (MTDC 2012)
• Prawne aspekty umów IT (Maruta i Wspólnicy 2012)
• Self Management (IPSI 2011)
• TI Way: Negotiations (Jet 2011)
• Contracting for Project Managers (MTDC 2010)
• LTE/EPS Technology (Leliwa 2010)
• Negotiations Skills for Project Manager (MTDC 2008)
• Certyfikat Project Management Professional (PMI 2005)
• PMP Preparation Course (MTDC 2005)
• Scheduling and Cost Control (MTDC 2003)
• Project Leadership, Management and Communications (MTDC 2002)
• Zarządzanie ludźmi (Dynargie 2001/2002)
• Administrowanie i strojenie baz danych (ORACLE 1998)
• Modelowanie systemów i danych (ORACLE 1998)
• Object Oriented Analysis and Design Using Select Enterprise (Prokom 1997)
• Scrum Master (CT Partners 2014)
• Rapid Assesment and Recovery of Troubled Projects (MTDC 2012)
• Prawne aspekty umów IT (Maruta i Wspólnicy 2012)
• Self Management (IPSI 2011)
• TI Way: Negotiations (Jet 2011)
• Contracting for Project Managers (MTDC 2010)
• LTE/EPS Technology (Leliwa 2010)
• Negotiations Skills for Project Manager (MTDC 2008)
• Certyfikat Project Management Professional (PMI 2005)
• PMP Preparation Course (MTDC 2005)
• Scheduling and Cost Control (MTDC 2003)
• Project Leadership, Management and Communications (MTDC 2002)
• Zarządzanie ludźmi (Dynargie 2001/2002)
• Administrowanie i strojenie baz danych (ORACLE 1998)
• Modelowanie systemów i danych (ORACLE 1998)
• Object Oriented Analysis and Design Using Select Enterprise (Prokom 1997)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Inne
• Wysokie zdolności społeczne i interpersonalne
• Asertywność, empatia, komunikatywność
• Umiejętność delegowania i egzekwowania wykonania zadań
• Rozwinięte zdolności analityczne
• Umiejętność zarządzania konfliktem
• Wysokie poczucie odpowiedzialności
• Wysoki poziom samomotywacji
• Umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych
• Znajomość architektury sieci mobilnych GSM/UMTS
• Znajomość zagadnień związanych z OSS
• Znajomość standardów: eTom, NGOSS, ITIL, SOA, SID
• Znajomość podstaw rachunkowości
• Asertywność, empatia, komunikatywność
• Umiejętność delegowania i egzekwowania wykonania zadań
• Rozwinięte zdolności analityczne
• Umiejętność zarządzania konfliktem
• Wysokie poczucie odpowiedzialności
• Wysoki poziom samomotywacji
• Umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych
• Znajomość architektury sieci mobilnych GSM/UMTS
• Znajomość zagadnień związanych z OSS
• Znajomość standardów: eTom, NGOSS, ITIL, SOA, SID
• Znajomość podstaw rachunkowości
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.