Umiejętności
Marketing
Technologia
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Business Solutions Manager/ Główny Specjalista ds. Sprzedaży Produktów ICT
Operate on wholesale market (utill December 2013 also enterprise market);
Seek out, identify, develop and close business opportunities in following areas: leased lines (microwave, fiber, DWDM), infrastructure leasing, colocation, fixed voice, corporate broadband fixed internet access, IP Transit, MPLS, L2/L3 VPNs, VoIP;
Complete sales targets;
Collect and analyze marketing information;
Enhance carrier relationship;
Produce and deliver formal proposals, agreements and presentations;
Identify carrier requirements and coordinate with presales, product marketing, controlling and technical departments in order to fulfill the requirement;
Take first responsibility for cash collection and technical issues;
Seek out, identify, develop and close business opportunities in following areas: leased lines (microwave, fiber, DWDM), infrastructure leasing, colocation, fixed voice, corporate broadband fixed internet access, IP Transit, MPLS, L2/L3 VPNs, VoIP;
Complete sales targets;
Collect and analyze marketing information;
Enhance carrier relationship;
Produce and deliver formal proposals, agreements and presentations;
Identify carrier requirements and coordinate with presales, product marketing, controlling and technical departments in order to fulfill the requirement;
Take first responsibility for cash collection and technical issues;
Specjalista ds. Nowych Technologii
Techniczne wsparcie sił sprzedaży w zakresie usług dodanych dla Klientów Korporacyjnych, m.in. SMSC-DA, łącza bezpośrednie, telefonia konwergentna, rozwiązania telemetryczne, prywatne APNy, BlackBerry, Blueconnect, usługi lokalizacyjne etc.
M.in. prowadzenie prezentacji usług u Klienta, wsparcie procesu negocjacyjnego w zakresie parametrów technicznych, budowanie ofert, prowadzenie projektów sprzedażowych, szkolenie handlowców.
M.in. prowadzenie prezentacji usług u Klienta, wsparcie procesu negocjacyjnego w zakresie parametrów technicznych, budowanie ofert, prowadzenie projektów sprzedażowych, szkolenie handlowców.
Starszy Specjalista Wsparcia Technicznego Sprzedaży
Techniczne wsparcie sił sprzedaży w zakresie usług dodanych dla Klientów Korporacyjnych, m.in. SMSC-DA, łącza bezpośrednie, telefonia konwergentna, rozwiązania telemetryczne, prywatne APNy, BlackBerry, Blueconnect, usługi lokalizacyjne etc.
M.in. prowadzenie prezentacji usług u Klienta, wsparcie procesu negocjacyjnego w zakresie parametrów technicznych, budowanie ofert, prowadzenie projektów sprzedażowych, szkolenie handlowców.
M.in. prowadzenie prezentacji usług u Klienta, wsparcie procesu negocjacyjnego w zakresie parametrów technicznych, budowanie ofert, prowadzenie projektów sprzedażowych, szkolenie handlowców.
Specjalista Wsparcia Technicznego
Polkomtel S.A. Departament Rynku Biznesowego
Pomagam najważniejszym Klientom (segmentów VIP, Platinum i Kluczowym) rozwiązywać problemy związane z transmisją danych, czyli połączeniami z Internetem, intranetami korporacyjnymi, pocztą @, GPRS, UMTS, Video Call, WAP, MMS etc. oraz obsługą terminali mobilnych (telefonów, palmtopów, modemów etc.).
Konsultant
Polkomtel S.A. Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Wsparcie e-mailowe i telefoniczne dla Klientów segmentu Rynku Masowego w zakresie transmisji danych, usług iPlus, GPRS, UMTS, Video Call, WAP, MMS etc.
Opracowanie materiałów używanych przez pracowników Call Center z powyższego zakresu: manuale, prezentacje, opracowania etc.
Opracowanie materiałów używanych przez pracowników Call Center z powyższego zakresu: manuale, prezentacje, opracowania etc.
Młodszy Konsultant
Polkomtel S.A. Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Obsługa posprzedażna Klientów segmentu Rynku Masowego w Call Center. Sprzedaż usług dodatkowych, obsługa procesów utrzymania Klienta, wprowadzanie zmian na kontach numerów, informacje o usługach świadczonych przez Polkomtel, informacje z zakresu obsługi terminali mobilnych (telefonów, palmtopów, modemów etc.).
Konsultant czasowy (Adecco)
Polkomtel S.A. Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Obsługa posprzedażna Klientów segmentu Rynku Masowego w Call Center. Sprzedaż usług dodatkowych, obsługa procesów utrzymania Klienta, wprowadzanie zmian na kontach numerów, informacje o usługach świadczonych przez Polkomtel, informacje z zakresu obsługi terminali mobilnych (telefonów, palmtopów, modemów etc.).
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Grodzisk Mazowiecki
Dla aktualnych, byłych i przyszłych mieszkańców, bywalców i sympatyków tego uroczego miasteczka
Number One!
Jesteś SuperFachowcem w swojej dziedzinie? Drugie, trzecie miejsce na podium Cię nie interesuje?
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;