Sylwia Wódz

koordynacja i realizacja projektów z zakresu CSR, PR i eventów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Komunikacja korporacyjna Komunikacja Marketingowa Koordynacja projektu Sektor publiczny CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu relacje biznesowe

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
Market Consultant
Koordynacja wdrażania stron internetowych dla 5 rynków BMW.
WWF Polska
Specjalista ds. relacji z biznesem
• Opracowywanie dla partnerów contentu merytorycznego z zakresu działań fundacji
• Budowanie i aktywne podtrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymi
• Samodzielne przygotowywanie ofert współpracy i ich prezentacja u potencjalnych partnerów
• Pozyskiwanie nowych partnerów
WWF Polska
Specjalista ds. komunikacji i projektów specjalnych
• Koordynowanie prac projektowych, w tym wynikających ze współpracy z partnerami biznesowymi
• Przygotowanie koncepcji i realizacja eventów
• Odpowiedzialność za ekspozycję logo fundacji i wszelkie materiały merytoryczne oraz wizerunkowe
• Działania z zakresu komunikacji wewnętrznej
• Rekrutacja stażystów, odpowiedzialność za wykonywane przez nich zadania
Radio Eska
Koordynator ds. PR
Koordynacja PR imprez muzycznych
Havas PR Warsaw
Account Executive
PR produktowy i korporacyjny
Partner of Promotion
Junior Account Executive
PR produktowy i korporacyjny

Edukacja

Logo
Kształcenie głosu i mowy, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Ludzie wiersze piszą...
Ludzie wiersze piszą...
Dla miłośników poezji i innych dziedzin artystycznych z nią związanych.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką