Sylwia Stuglik

Sylwia Stuglik

Claim Manager, Project Manager Assistant
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o.
Claim Manager, Project Manager Assistant-projekt II Linii Metra w Warszawie
•Tworzenie i wdrażanie procedur związanych z ewidencjonowaniem
zmian/ prac dodatkowych (Vartiation Notice/Propozycja zmiany) oraz roszczeniami finansowymi i czasowymi przy współpracy z działem
prawnym.
•Uzgadnianie i zbieranie informacji od projektantów odnośnie zakresu
dodatkowych prac, dodatkowych kosztów oraz ich wpływu na zmianę
harmonogramu prac pod kątem przygotowywanych roszczeń i Variation Notice w ramach kontraktu z Wykonawcą
•Przygotowywanie roszczeń i Variation Notice przy współpracy z
działem prawnym ILF oraz współpracującą Kancelaria Prawną.
•Monitorowanie status roszczeń i Variation Notice oraz prowadzenie
rejestru tych dokumentów i raportowanie do Zarządu firmy i współpracującej Kancelarii Prawnej.
•Uzgadnianie w imieniu Project Managera bieżących kwestii technicznych kwestii w celu przygotowywania oficjalnych pism oraz raportów z postępów prac do Klienta.
•Monitorowanie postępu prac Projektantów i kontrola bieżącej korespondencji dotyczącej aspektów technicznych z Klientem.
MACE POLSKA Sp. z o.o.
Project Manager, Project Manager Assistant-Modernizacja instalacji sanitarnych i elektryczny w budyn
•Organizowanie przetargów i końcowych negocjacji z potencjalnymi Wykonawcami
•Przygotowywanie sprawozdań z przetargów i rekomendowanie potencjalnego Wykonawcy do Klienta
•Monitorowanie spływu ofert od potencjalnych Wykonawców i ich weryfikacja
•Uzgodnienie ostatecznego kosztów robót z nominowanym Wykonawcą
•Ostateczny Wybór Wykonawcy w imieniu Klienta
•Przygotowywanie kontraktów z nominowanym wykonawcą zgodnie ze standardami FIDIC
•Prowadzenie i organizowanie spotkań zespołu budowy i raportowanie do Klienta
•Utrzymanie aktualnego zestawu wszystkich rysunków i dokumentów i zarządzanie przepływem informacji pomiędzy stronami
•Kontrola zgodności wykonanych przez Wykonawcę prac ze specyfikacją techniczną
•Nadzorowanie i monitorowanie postępu prac Wykonawcy w oparciu o zatwierdzony harmonogram prac oraz budżet
•Przygotowywanie dla Klienta raportów z postępu prac
•Ustalanie i zatwierdzanie kosztów prac dodatkowych na podstawie zaaprobowanych zmian do projektu
•Zatwierdzanie przedstawionych przez Wykonawcę wniosków o płatność i przygotowywanie stosownych rekomendacji dla Klienta
•Wybór Inspektorów Nadzoru w celu pełnej kontroli jakości wykonywanych prac
MACE POLSKA Sp. z o.o.
Mace Polska Sp z o.o.- Koordynator Zespołu Projektowego przy renowacji kamienic Lipinski i Spanish
•Organizacja przetargów w celu wyłonienia zespołu projektowego w imieniu Klienta
•Nadzorowanie wszystkich faz procesu projektowego od koncepcji poprzez projekt wykonawczy do etapu dokumentacji powykonawczej
•Prowadzenie spotkań z grupą projektową w celu monitorowania postępu prac projektowych
•Negocjowanie warunków współpracy z projektantami
•Przygotowywanie umów z projektantami w imieniu Klienta
•Przygotowanie miesięcznych raportów dla Klienta z postępu prac projektowych
MACE POLSKA Sp. z o.o.
Mace Polska Sp z o.o.- Koordynator Najemców- kompleks handlowy Złote Tarasy– wartość projektu EUR m
•Nadzór z ramienia Inwestora nad 35 najemcami, również Najemcami o powierzchni powyżej 1000m2 np. Hard Rock Cafe, H&M
•Pomoc w przygotowaniu Podręcznika Najemcy i Specyfikacji Technicznej
•Przygotowywanie aneksów do umów z najemcami pod kątem technicznym
•Zbieranie i weryfikacja dokumentacji projektowej przekazywanej przez Najemców
• Odbiór lokali od Generalnego Wykonawcy i ich przekazywania Najemcom pod prace wykończeniowe
•Kontrola postępu prac wykończeniowych w lokalach Najemców ich zgodności ze standardami projektowymi i technicznymi Centrum
•Raportowanie do Klienta o postępach prac
•Nadzór nad terminowym ukończeniem prac w lokalach Najemców
Logo
Asystent Project Managera / Administrator Projektu- rozbudowa i adaptacja Fabryki DVD Technicolor Fa
WS Atkinsk Polska
•Współpraca z Lokalnymi Władzami przy uzyskiwaniu różnych zezwoleń
•Współpraca z Wykonawcą i Podwykonawcami w imieniu Project Managera
•Współpraca z Kosztorysantem przy przygotowywaniu zestawień ilościowych
•Przygotowywanie tłumaczeń kontraktów zgodnie ze standardami FIDIC, specyfikacji technicznych oraz protokołów ze spotkań
•Nadzór i prowadzenie rejestru dokumentacji oraz rysunków
•Przygotowywanie dokumentów stosowanych podczas procesu budowlanego np. Instrukcje dla Wykonawcy (Site Instructions) , formularzy „Zamówienia Zmian” (Change orders ), itp.
Logo
Asystent Project Managera / Administrator Projektu, $72m Budowa Centrum Handlowo- Usługowego Wola Pa
Hanscomb Sp z o o.
Ogólne obowiązki asystenckie
Logo
Sekretarka / Asystentka
AYH Homola Construction and Property Consultants
•Ogólne obowiązki –sekretarsko- asystenckie min. projekt Holiday Inn w Krakowie oraz Szpital Onkologiczny w Warszawie