Sylwia Stepnowska

Export Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Word Microsoft PowerPoint Obsługa klienta Symfonia Handel Planowanie i organizacja pracy praca pod presją czasu, odporność na stres Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji klient - firma, Prezentacje PREZI Praca z Klientami

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Owner/ Manager
Modern FMCG
Fargotex sp. z o.o.
Export Manager
- przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
- realizacja planu sprzedażowego
- aktywne pozyskiwanie klientów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- raportowanie bieżących działań
- dopasowywanie oferty do potrzeb klienta
Logo
Export Manager
Sino Investment Polska Spółka z o.o
- aktywne pozyskiwanie klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
- przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej
- prowadzenie aktywnej sprzedaży
- dopasowywanie oferty do potrzeb klienta
- obsługa procesu sprzedaży
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- serwis posprzedażowy (obsługa reklamacji, nadzorowanie płatności)
- realizacja planu sprzedażowego
- raportowanie bieżących działań
Polmlek
Export Manager
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami Międzynarodowymi - m.in. Bliski Wschód, Azja, Ameryka Południowa oraz z klientami w obszarze Unii Europejskiej;
- utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych udział w targach branżowych SIAL Paryż 2018; PLMA Amsterdam 2019; Anuga Niemcy 2019
- bieżąca kontrola zgodności dokumentów sprzedaży z ustaleniami opartymi na zapisach umownych i kontraktowych zwłaszcza pod kątem cen i terminu płatności
- zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zleceń klientów
- weryfikacja dostępności produktów
- przyjmowanie reklamacji
- kontrola płatności klientów powiązana z ewentualną windykacją
- aktywne pozyskiwanie klientów
- przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej
Polmlek
Junior Export Manager
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami Międzynarodowymi - m.in. Bliski Wschód, Azja, Ameryka Południowa oraz z klientami w obszarze Unii Europejskiej;
- utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych udział w targach branżowych SIAL Paryż 2018; PLMA Amsterdam 2019; Anuga Niemcy 2019
- bieżąca kontrola zgodności dokumentów sprzedaży z ustaleniami opartymi na zapisach umownych i kontraktowych zwłaszcza pod kątem cen i terminu płatności
- zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zleceń klientów
weryfikacja dostępności produktów
- przyjmowanie reklamacji
- kontrola płatności klientów powiązana z ewentualną windykacją
- aktywne pozyskiwanie klientów
- przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej prowadzenie aktywnej sprzedaży
- dopasowywanie oferty do potrzeb klienta
- nadzór nad terminową realizacją dostaw; koordynacja procesów transportowych i rozliczeń, w tym organizacja transportu do klienta docelowego drogą morską lub lądową
Polmlek
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Klientów Rynku Nowoczesnego
W ramach obowiązków prowadzenie wszystkich spraw związanych z bieżącą obsługą Klientów, w tym:
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- wprowadzanie zamówień do systemu i nadzór nad ich realizacją, ustalanie zasad i warunków dostawy towaru zgodnie z przyjętym harmonogramem wysyłek, awizacją dostaw
- rozwiązywanie zaistniałych problemow związanych z: brakiem zamówień, niezgodnością poziomu zamówień z ustaleniami handlowymi, niezadowoleniem Klienta, zaleganiem towaru, itd.
- bieżąca kontrola zgodności dokumentów sprzedaży z ustaleniami opartymi na zapisach umownych i kontraktowych zwłaszcza pod kątem cen i terminu płatności
- weryfikacja dostępności produktów
- koordynacja procesów transportowych i rozliczeń
- informowanie klientów o promocjach i akcjach specjalnych
- przyjmowanie reklamacji, kontrola płatności klientów
Polmlek
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
- wprowadzanie zamówień do systemu i nadzór nad ich realizacją
- weryfikacja dostępności produktów
- koordynacja procesów transportowych i rozliczeń
- informowanie klientów o promocjach i akcjach specjalnych
- przyjmowanie reklamacji, kontrola płatności klientów
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
Polmlek
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
- wprowadzanie zamówień do systemu i nadzór nad ich realizacją
- weryfikacja dostępności produktów
- koordynacja procesów transportowych i rozliczeń
- informowanie klientów o promocjach i akcjach specjalnych
- przyjmowanie reklamacji, kontrola płatności klientów
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
Logo
Stażystka
Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim
- archiwizowanie dokumentacji biurowej
- redagowanie pism
- obsługa maszyn biurowych
- pomoc przy kompletowaniu bieżącej dokumentacji
- wprowadzanie danych do systemu

Szkolenia i kursy

- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Nowoczesne techniki sprzedaży
- Profesjonalna Obsługa Klienta
- Pracownik Działu Windykacji
- Customer Support Agent
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
- Skuteczny sprzedawca
- Profesjonalny Coaching
- Excel Podstawowy 2016

Edukacja

Logo
bezpieczeństwo wewnętrzne, magisterskie
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Logo
bezpieczeństwo wewnętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Decoupage; zdrowe gotowanie; rękodzieło