Sylwia Sobolewska

Dyrektor Oddziału
Kraków, małopolskie

Umiejętności

zarządzanie zmianą rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje Zarządzanie operacyjne Planowanie projektów Optymalizacja kosztów Optymalizacja procesów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Plus Bank S.A
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
Alior Bank S.A.
Menadżer Oddziału Bankowego
Zarządzałam 5-osobowym zespołem Bankierów w Oddziale Alior Banku w Krakowie. Realizowałam cele sprzedażowe w zakresie produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych. Szkoliłam podległych pracowników jak prowadzić skuteczną sprzedaż przez telefon oraz jak efektywnie wykorzystywać zasoby CRM Oddziału oraz ruch kasowy w sprzedaży produktów.
Alior Bank Oddział T-Mobile
Menadżer ds. Sprzedaży
Zarządzałam sprzedażą w 50 osobowym zespole outbound. Koordynowałam proces rekrutacji konsultantów i Liderów Zespołów. Współpracowałam z departamentem CRM w obszarze projektowania kampanii powitalnych, aktywizacyjnych i sprzedażowych oraz zarządzałam bazami klientów do telefonicznej sprzedaży produktów kredytowych, tworzyłam proces sprzedaży z baz algorytmowych, baz „first call” oraz leadów sprzedażowych. Ustalałam cele sprzedażowe. Szkoliłam pracowników. Raportowałam sprzedaż z poszczególnych kampanii do innych jednostek. Projektowałam system premiowy dla podległego zespołu.
Alior Bank S.A.
Menedżer ds. Produktów Kredytowych
Zarządzałam 13 osobowym zespołem sprzedażowym ukierunkowanym na sprzedaż produktów kredytowych dla klienta indywidualnego oraz firm. Realizowałam cele sprzedażowe na poziomie średnio 114%. Rekrutowałam i szkoliłam nowych pracowników.
Brałam udział w trzech projektach dla Zespołu Obsługi Zdalnej; Identyfikacja klienta w procesie zdalnym poprzez przelew, opracowałam procedury i instrukcje; wdrożenie „wirtualnego szkiełka” w procesie sprzedaży zespołów obsługi zdalnej oraz opracowałam założenia biznesowe dla nowej aplikacji bankowej służącej do obsługi procesu sprzedaży i raportowania.
HSBC Bank Polska S.A.
Branch Manager
Zarządzałam dziewięcioosobowym zespołem Doradców ds. Obsługi Klienta . Planowałam i monitorowałam realizację budżetu sprzedaży produktów finansowych. Osiągałam założone cele na poziomie min. 100%. Rekrutowałam oraz utrzymywałam stan osobowy w placówce. Przedstawiałam realizację planów i harmonogram działań okresowych.
HSBC Bank Polska S.A.
Doradca d.s. obsługi klienta
realizowałam cele sprzedażowe na poziomie min. 100% , koordynowałam działania zmierzających do utrzymywania współpracy z dotychczasowymi klientami na wysokim poziomie,
pozyskiwałam klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank, promowałam markę Banku, sprzedawałam produkty kredytowe.
HSBC Bank Polska S.A.
p.o. kierownika zespołu
budowałam i utrzymywałam stan osobowy w zespole zgodnie z założonymi planami rekrutacyjnymi, brałam udział w procesie rekrutacji, zbudowałam silnie zmotywowany, zorientowany na osiąganie wysokich wyników sprzedażowych zespół, wyznaczałam zadania i na bieżąco kontrolowałam ich realizację przez podległych pracowników.
HSBC Bank Polska S.A.
doradca ds kredytów
aktywnie sprzedawałam kredyty ratalne oraz karty kredytowe, dbałam o jakość udzielonych kredytów, analizowałam działania konkurencji , sporządzałam raporty i analizy udzielonych.

Edukacja

Logo
, magisterskie
Cracow University of Economics

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center