Umiejętności
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje
Zarządzanie operacyjne
Planowanie projektów
Optymalizacja kosztów
Optymalizacja procesów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Oddziału Bankowego
Zarządzałam 5-osobowym zespołem Bankierów w Oddziale Alior Banku w Krakowie. Realizowałam cele sprzedażowe w zakresie produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych. Szkoliłam podległych pracowników jak prowadzić skuteczną sprzedaż przez telefon oraz jak efektywnie wykorzystywać zasoby CRM Oddziału oraz ruch kasowy w sprzedaży produktów.
Menadżer ds. Sprzedaży
Zarządzałam sprzedażą w 50 osobowym zespole outbound. Koordynowałam proces rekrutacji konsultantów i Liderów Zespołów. Współpracowałam z departamentem CRM w obszarze projektowania kampanii powitalnych, aktywizacyjnych i sprzedażowych oraz zarządzałam bazami klientów do telefonicznej sprzedaży produktów kredytowych, tworzyłam proces sprzedaży z baz algorytmowych, baz „first call” oraz leadów sprzedażowych. Ustalałam cele sprzedażowe. Szkoliłam pracowników. Raportowałam sprzedaż z poszczególnych kampanii do innych jednostek. Projektowałam system premiowy dla podległego zespołu.
Menedżer ds. Produktów Kredytowych
Zarządzałam 13 osobowym zespołem sprzedażowym ukierunkowanym na sprzedaż produktów kredytowych dla klienta indywidualnego oraz firm. Realizowałam cele sprzedażowe na poziomie średnio 114%. Rekrutowałam i szkoliłam nowych pracowników.
Brałam udział w trzech projektach dla Zespołu Obsługi Zdalnej; Identyfikacja klienta w procesie zdalnym poprzez przelew, opracowałam procedury i instrukcje; wdrożenie „wirtualnego szkiełka” w procesie sprzedaży zespołów obsługi zdalnej oraz opracowałam założenia biznesowe dla nowej aplikacji bankowej służącej do obsługi procesu sprzedaży i raportowania.
Brałam udział w trzech projektach dla Zespołu Obsługi Zdalnej; Identyfikacja klienta w procesie zdalnym poprzez przelew, opracowałam procedury i instrukcje; wdrożenie „wirtualnego szkiełka” w procesie sprzedaży zespołów obsługi zdalnej oraz opracowałam założenia biznesowe dla nowej aplikacji bankowej służącej do obsługi procesu sprzedaży i raportowania.
Branch Manager
Zarządzałam dziewięcioosobowym zespołem Doradców ds. Obsługi Klienta . Planowałam i monitorowałam realizację budżetu sprzedaży produktów finansowych. Osiągałam założone cele na poziomie min. 100%. Rekrutowałam oraz utrzymywałam stan osobowy w placówce. Przedstawiałam realizację planów i harmonogram działań okresowych.
Doradca d.s. obsługi klienta
realizowałam cele sprzedażowe na poziomie min. 100% , koordynowałam działania zmierzających do utrzymywania współpracy z dotychczasowymi klientami na wysokim poziomie,
pozyskiwałam klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank, promowałam markę Banku, sprzedawałam produkty kredytowe.
pozyskiwałam klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank, promowałam markę Banku, sprzedawałam produkty kredytowe.
p.o. kierownika zespołu
budowałam i utrzymywałam stan osobowy w zespole zgodnie z założonymi planami rekrutacyjnymi, brałam udział w procesie rekrutacji, zbudowałam silnie zmotywowany, zorientowany na osiąganie wysokich wyników sprzedażowych zespół, wyznaczałam zadania i na bieżąco kontrolowałam ich realizację przez podległych pracowników.
Edukacja
, magisterskie
Cracow University of Economics
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center