Sylwia Pawłowska

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Arche Hotel Poloneza
Skierniewice, łódzkie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Arche Hotel Poloneza
Logo
Kierownik ds Kluczowych Klientów
Arche Hotel Poloneza
Arche
Kierownik ds Kluczowych Klientów
Logo
Key Account Manager
Zamek Biskupi Janów Podlaski****
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi kontrahentami Hotelu
- budowanie długofalowych relacji biznesowych
- aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii sprzedażowych
- przygotowywanie dokumentów, umów i ofert zgodnie z przyjętymi procedurami
- budowanie pozytywnego wizerunku Hotelu
- planowanie i realizacja planów sprzedażowych
- raportowanie bezpośrednio do Kierownika Sprzedaży
- udział w szkoleniach, wyjazdach i wydarzeniach branżowych, targach turystycznych
- znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta w branży hotelarskiej
Logo
Senior Sales Manager
Hotel Czarny Potok**** Resort&SPA
- współtworzenie strategii biura sprzedaży
- realizacja założeń polityki cenowej i strategii sprzedażowych
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w segmencie korporacyjnym
- aktywna sprzedaż usług hotelarskich
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu korporacyjnego; MICE, monitorowanie działań konkurencji
- realizacja spotkań z klientami
- pozyskanie nowych danych kontaktowych do Kontrahentów oraz wykonanie do nich telefonów, podjęcie próby nawiązania kontaktów handlowych,
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o kontakt z Kontrahentem
- przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
- codzienna aktualizacja aktywności w systemie CRM / Fidelio
- tworzenie i aktualizowanie bazy firm
- kreowanie i przygotowywanie propozycji nowych działań sprzedażowych
- udział w targach turystycznych i wydarzeniach z branży MICE
- współpraca z działem Marketingu w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych i upominków dla klientów
Hotel Ossa Congress&Spa
Referent d/s sprzedaży
- sporządzanie ofert i kosztorysów dla Klientów
- sporządzanie umów handlowych na podstawie wzorów
- prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami
- prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami
- prowadzenie korespondencji z Klientami
- podejmowanie bieżących, standardowych decyzji wynikających z samodzielnego realizowania powierzonych zleceń
- przygotowanie zleceń dla hoteli na realizację imprez
- wprowadzanie oraz bieżąca aktualizacja rezerwacji w hotelowym systemie rezerwacyjnym
- kontakty pośrednie i bezpośrednie z Klientami hotelu (w tym oprowadzanie po obiekcie)
- rozliczanie imprez
- wystawianie faktur za zrealizowane usługi
- badanie satysfakcji Klientów
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (samodzielne wyszukiwanie grupy docelowej, umawianie się na spotkania, systematyczne podtrzymywanie kontaktów z Klientami)
- raportowanie wykonanych telefonów, spotkań i działań w oddzielnym systemie

Szkolenia i kursy

- Techniki sprzedaży usług hotelarskich i konferencyjnych
- Techniki sprzedaży na rynku turystycznym pt. „Jak sprzedać
Marzenia”
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością
- Certyfikat - szkolenie w zakresie Programu Hotelowego Amadeus Hotel Front Office

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie
Logo
Technik Hotelarstwa, średnie
Technikum Hotelarsko Gastronomiczne

Zainteresowania

Ogrodnictwo

Inne

- obsługa komputera: MS Office ( Word, Exel, Power Point)
- prawo jazdy kat. B
- dobra organizacja pracy

Grupy

Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc