Umiejętności
IFS
Microsoft Office
Subiekt GT,
ALA mała księgowość (KPiR)
CarLo
EKSMOoN
Podstawowa znajomość programu Lotus Notes oraz programu Enova
LODIS
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pomoc administracyjna
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Bielsku-Białej
Wydawanie i przyjmowanie wniosków o wydanie:
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
- orzeczenia o niepełnosprawności,
- legitymacji i karty parkingowej osoby niepełnosprawnej,
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności o stopniu niepełnosprawności oraz kart parkingowych i legitymacji,
Prowadzenie rejestrów komputerowych,
Pomoc przy obsłudze administracyjnej, rejestracja pism w dzienniku korespondencyjnym, segregowanie dokumentów, przygotowywanie poczty do wysłania,
Obsługa klienta indywidualnego,
Redagowanie pism urzędowych,
Archiwizacja dokumentacji orzeczniczej,
Obsługa systemu EKSMOON
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
- orzeczenia o niepełnosprawności,
- legitymacji i karty parkingowej osoby niepełnosprawnej,
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności o stopniu niepełnosprawności oraz kart parkingowych i legitymacji,
Prowadzenie rejestrów komputerowych,
Pomoc przy obsłudze administracyjnej, rejestracja pism w dzienniku korespondencyjnym, segregowanie dokumentów, przygotowywanie poczty do wysłania,
Obsługa klienta indywidualnego,
Redagowanie pism urzędowych,
Archiwizacja dokumentacji orzeczniczej,
Obsługa systemu EKSMOON
Pracownik Biurowy
- Specyfika pracy CRiW w zakresie dochodzenia należności trudnych Banku,
- Bieżąca praca w sprawach prowadzonych przez CRiW,
- Struktura organizacyjna CRiW,
- Obsługa klienta indywidualnego, w tym tzw. Klient trudny pod kątem różnego rodzaju wierzytelności dochodzonych przez PKO BP S.A., a wynikających z produktów przez bank oferowanych oraz restrukturyzacją i windykacją
- Bieżąca praca w sprawach prowadzonych przez CRiW,
- Struktura organizacyjna CRiW,
- Obsługa klienta indywidualnego, w tym tzw. Klient trudny pod kątem różnego rodzaju wierzytelności dochodzonych przez PKO BP S.A., a wynikających z produktów przez bank oferowanych oraz restrukturyzacją i windykacją
Pracownik Biurowy
Praktyka zawodowa w firmie symulacyjnej F.H.U.P. „BESKIDY” Sp. z o.o.
- Zakładanie fikcyjnej firmy jak również zachodzące przy tej czynności wszystkie zadania od zdobycia potrzebnych dokumentów poprzez wpisanie tejże firmy do programu komputerowego jakim jest INSERT,
- Wprowadzanie danych do komputera związanych z założeniem fikcyjnej firmy oraz fakturowanie oraz sporządzanie rachunku zysków i strat,
- Bieżąca obsługa urządzeń biurowych,
- Pisanie różnego rodzaju pism i ofert handlowych
- Wprowadzanie danych do komputera związanych z założeniem fikcyjnej firmy oraz fakturowanie oraz sporządzanie rachunku zysków i strat,
- Bieżąca obsługa urządzeń biurowych,
- Pisanie różnego rodzaju pism i ofert handlowych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Inne
• Uzyskanie tytułu wyższego – magister
• Uzyskanie kwalifikacji zawodowych- Dyplom technika ekonomisty
• Pozytywna „Opinia z odbytego stażu” z PZON,
• Pozytywna „Opinia o praktykancie” z PKO BP S.A.
• Pozytywne „Referencje” z ATH w Bielsku-Białej
• Certyfikat nabycia umiejętności praktycznych z wynikiem celującym
• Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w ramach projektu START,
„Kształtowanie podstaw przedsiębiorczych”
• Prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód
• Uzyskanie kwalifikacji zawodowych- Dyplom technika ekonomisty
• Pozytywna „Opinia z odbytego stażu” z PZON,
• Pozytywna „Opinia o praktykancie” z PKO BP S.A.
• Pozytywne „Referencje” z ATH w Bielsku-Białej
• Certyfikat nabycia umiejętności praktycznych z wynikiem celującym
• Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w ramach projektu START,
„Kształtowanie podstaw przedsiębiorczych”
• Prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód