Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Sprzedaż
Obsługa klienta
Bazy danych
praca w zespole
Doradca Klienta
zarządzanie korespondencją
specjalista ds. sprzedaży
pozyskiwanie klientów
Sekretariat
dokumenty magazynowe (WZ
dokumenty sprzedaży
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
-Logistyczna obsługa klienta strategicznego
-Tworzenie ofert
-Negocjacje
-Realizacja planu sprzedaży
-Budowanie i utrzymanie relacji z klientami
-Bieżąca analiza i nadzór nad realizacją zamówień klienta oraz informowanie klientów o stanie zaawansowania ich zamówień
-Obsługa systemów, w tym wprowadzanie i aktualizację: kartotek klientów, KTS-ów, WZ, Awiz, ZT, zamówień wewnętrznych i zewnętrznych
-Planowanie dostaw
-Wysyłanie atestów, weryfikacja ich poprawności
-Weryfikacja złożonych zamówień z prognozami klienta oraz pod kątem wykonalności
-Obsługa posprzedażowa
-Windykacja
-Tworzenie ofert
-Negocjacje
-Realizacja planu sprzedaży
-Budowanie i utrzymanie relacji z klientami
-Bieżąca analiza i nadzór nad realizacją zamówień klienta oraz informowanie klientów o stanie zaawansowania ich zamówień
-Obsługa systemów, w tym wprowadzanie i aktualizację: kartotek klientów, KTS-ów, WZ, Awiz, ZT, zamówień wewnętrznych i zewnętrznych
-Planowanie dostaw
-Wysyłanie atestów, weryfikacja ich poprawności
-Weryfikacja złożonych zamówień z prognozami klienta oraz pod kątem wykonalności
-Obsługa posprzedażowa
-Windykacja
Specjalista ds. sprzedaży
Books
logistyczna obsługa klienta strategicznego: tworzenie ofert, negocjacje, terminowe dostawy, fakturowanie, windykacja, obsługa oprogramowania CRM OPTIMA, sporadyczne zastępstwo na sekretariacie: ewidencja poczty, odbieranie połączeń przychodzących, obsługa gości kadry zarządzającej.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne