Sylwia Ćwirko

Project Manager, Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Project Management Samodzielność komunikatywność dobra organizacja pracy orientacja na cel Pakiet Ms Offiice Praca zespołowa i współpraca Zarządzanie Customer Experience

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik Projektu Customer Experience
Realizacja projektów strategicznych w obszarze budowania doświadczeń klientów
Współtworzenie i monitorowanie strategii doświadczeń z klientami
Orange Polska S.A.
Konsultant /Starszy Konsultant, Departament Koordynacji Projektów i Konsultingu Wewnętrznego
Definiowanie zakresu projektów lub zarządzanie projektami w obszarach transformacji, strategii, procesów biznesowych oraz zarządzanie zmianą
Nadzorowanie wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych
Wsparcie klientów wewnętrznych w definiowaniu zakresu projektów doradczych

Szkolenia i kursy

10/2017 Zarządzanie interesariuszami i komunikacją w projekcie
10/2010 Negocjacje partnerskie w organizacji
06/2010 Efektywne komunikowanie zmian
10/2008 Lider inicjatyw w organizacji, sztuka przekonywania
10/2007 Managing Projects, Aligning Project Management with Corporate Strategy, The George Washington University School of Business
10/2005 Risk Management, The George Washington University School of Business

Edukacja

Logo
Zarządzanie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Politologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Projektowanie ogrodów - z pasją projektuję i pielęgnuję swój ogród
Książki dla dzieci - prowadzę blog
Podróże - każdy nowy kierunek to dla mnie wspaniała przygoda

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie