Umiejętności
Facebook
Facebook Fan Page Strategies
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Marketing internetowy
PPC
SEO Audits
Social Media
Social Media Marketing
e-PR
Branding
E-mail marketing
Brand24
SoTrender
Photoshop (podstawy)
Facebook - menedżer reklam
Organizowanie eventów
Facebook Ads Optimization
Power Editor
SentiOne
Strategie biznesowe
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Social Media, Lider Działu Social Media, Trener Social Media
>opracowywanie strategii obecności i komunikacji marek w social media
>wdrażanie i prowadzenie akcji marketingowych w social media – przygotowanie, moderacja i monitoring treści, realizacja konkursów, aplikacji oraz niestandardowych akcji promocyjnych
>tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych i zasięgowych, jak i efektywnościowych
>koordynowanie i nadzór nad pracami członków działu
>analiza i raportowanie działań zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych
>przygotowywanie ofert i pozyskiwanie klientów na działania social media
>opracowywanie planów i realizacja szkoleń z zakresu social media
>wdrażanie i prowadzenie akcji marketingowych w social media – przygotowanie, moderacja i monitoring treści, realizacja konkursów, aplikacji oraz niestandardowych akcji promocyjnych
>tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych i zasięgowych, jak i efektywnościowych
>koordynowanie i nadzór nad pracami członków działu
>analiza i raportowanie działań zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych
>przygotowywanie ofert i pozyskiwanie klientów na działania social media
>opracowywanie planów i realizacja szkoleń z zakresu social media
Kierownik projektów e-marketingowych
>pozyskiwanie klientów zainteresowanych współpracą w zakresie marketingu internetowego oraz e-commerce,
>przygotowanie i prezentacja wstępnej oferty,
>planowanie swojej pracy zmierzającej do wzrostu sprzedaży usług działu marketingu internetowego.
>budowanie długofalowych, efektywnych relacji z klientami działu marketingu internetowego,
analizowanie potrzeb klientów w celu dopasowania usługi,
>zarządzanie projektami emarketingowymi: tworzenie media planów, koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzonym projektem, zarządzanie budżetami, analizowanie efektów prowadzonych działań, raportowanie,
>kwestie formalne związane z prowadzonymi projektami (m.in. przygotowywanie umów, aneksów itp.),
>współpraca z innymi działami oraz agencjami w celu realizacji projektów.
>przygotowanie i prezentacja wstępnej oferty,
>planowanie swojej pracy zmierzającej do wzrostu sprzedaży usług działu marketingu internetowego.
>budowanie długofalowych, efektywnych relacji z klientami działu marketingu internetowego,
analizowanie potrzeb klientów w celu dopasowania usługi,
>zarządzanie projektami emarketingowymi: tworzenie media planów, koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzonym projektem, zarządzanie budżetami, analizowanie efektów prowadzonych działań, raportowanie,
>kwestie formalne związane z prowadzonymi projektami (m.in. przygotowywanie umów, aneksów itp.),
>współpraca z innymi działami oraz agencjami w celu realizacji projektów.
Specjalista ds. media relations
>koordynacja prac w ramach konkursu „Lekcja o Funduszach Europejskich”, organizowanym przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego
>planowanie działań kreatywnych oraz opracowywanie założeń kampanii,
> opracowywanie strategii komunikacyjnych, materiałów prasowych wraz z obsługą medialną,
>tworzenie bazy danych mediów wraz z ich bieżącą aktualizacją,.
>utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikarzami,
> realizacja strategii komunikacji na poziomie mediów ogólnopolskich, branżowych i lokalnych,
>przyjmowanie zgłoszeń oraz bieżący kontakt i obsługa podmiotów zainteresowanych udziałem w konkursie,
>nadzór nad wysyłką materiałów do podmiotów biorących udział w konkursie,
>monitoring działań przewidzianych w umowie, budżecie, harmonogramie konkursu,
>prowadzenie dokumentacji konkursowej,
>przygotowanie sprawozdań z realizacji prac oraz stały kontakt z przedstawicielami MRR
oraz realizacja bieżących zadań Spółki.
>planowanie działań kreatywnych oraz opracowywanie założeń kampanii,
> opracowywanie strategii komunikacyjnych, materiałów prasowych wraz z obsługą medialną,
>tworzenie bazy danych mediów wraz z ich bieżącą aktualizacją,.
>utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikarzami,
> realizacja strategii komunikacji na poziomie mediów ogólnopolskich, branżowych i lokalnych,
>przyjmowanie zgłoszeń oraz bieżący kontakt i obsługa podmiotów zainteresowanych udziałem w konkursie,
>nadzór nad wysyłką materiałów do podmiotów biorących udział w konkursie,
>monitoring działań przewidzianych w umowie, budżecie, harmonogramie konkursu,
>prowadzenie dokumentacji konkursowej,
>przygotowanie sprawozdań z realizacji prac oraz stały kontakt z przedstawicielami MRR
oraz realizacja bieżących zadań Spółki.
Specjalista ds. szkoleń i monitoringu
>współpraca z Koordynatorem projektu w zakresie zarządzania projektem oraz organizacji biura projektu
>realizacja zadań zgodnych z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
>wykonywanie zadań związanych z promocją oraz rekrutacją do projektu,
>media relations - opracowywanie informacji prasowych, oraz ich dystrybucja, aktualizacja strony internetowej projektu,
>przeprowadzanie rekrutacji do projektu,
>kontakt z BO oraz trenerami,
>odpowiedzialność za prawidłową organizację szkoleń,
>rozwiązywanie problemów napotkanych przez uczestników szkoleń,
>monitorowanie obecności oraz postępów uczestników szkoleń,
>ewaluacja oraz rozliczanie projektu,
>archiwizacja dokumentacji projektowej
>realizacja zadań zgodnych z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
>wykonywanie zadań związanych z promocją oraz rekrutacją do projektu,
>media relations - opracowywanie informacji prasowych, oraz ich dystrybucja, aktualizacja strony internetowej projektu,
>przeprowadzanie rekrutacji do projektu,
>kontakt z BO oraz trenerami,
>odpowiedzialność za prawidłową organizację szkoleń,
>rozwiązywanie problemów napotkanych przez uczestników szkoleń,
>monitorowanie obecności oraz postępów uczestników szkoleń,
>ewaluacja oraz rozliczanie projektu,
>archiwizacja dokumentacji projektowej
Koordynator projektu badawczego
>koordynacja projektu „Badanie wizerunku ZETO-Rzeszów wśród klientów instytucjonalnych”,
>tworzenie baz danych klientów instytucjonalnych ZETO-Rzeszów ,
>planowanie i nadzorowanie pracy ankieterów
>utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami firm objętych procesem badawczym
>tworzenie baz danych klientów instytucjonalnych ZETO-Rzeszów ,
>planowanie i nadzorowanie pracy ankieterów
>utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami firm objętych procesem badawczym
Szkolenia i kursy
"Fotografia cyfrowa"
AP Edukacja
AP Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
kino skandynawskie i bliskowschodnie,
turystyka w teorii i praktyce,
projektowanie i dekoracja wnętrz,
psychologia pracy i społeczna odpowiedzialność biznesu.
turystyka w teorii i praktyce,
projektowanie i dekoracja wnętrz,
psychologia pracy i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Inne
Prawo jazdy kat. B