Sylwia Chmielarz

Specjalista ds. Social Media, Lider Działu Social Media, Trener Social Media
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Facebook Facebook Fan Page Strategies Google Analytics Google Webmaster Tools Marketing internetowy PPC SEO Audits Social Media Social Media Marketing e-PR Branding E-mail marketing Brand24 SoTrender Photoshop (podstawy) Facebook - menedżer reklam Organizowanie eventów Facebook Ads Optimization Power Editor SentiOne Strategie biznesowe

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Ideo Force Sp. z o.o.
Specjalista ds. Social Media, Lider Działu Social Media, Trener Social Media
>opracowywanie strategii obecności i komunikacji marek w social media
>wdrażanie i prowadzenie akcji marketingowych w social media – przygotowanie, moderacja i monitoring treści, realizacja konkursów, aplikacji oraz niestandardowych akcji promocyjnych
>tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych i zasięgowych, jak i efektywnościowych
>koordynowanie i nadzór nad pracami członków działu
>analiza i raportowanie działań zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych
>przygotowywanie ofert i pozyskiwanie klientów na działania social media
>opracowywanie planów i realizacja szkoleń z zakresu social media
Ideo Sp. z o.o.
Kierownik projektów e-marketingowych
>pozyskiwanie klientów zainteresowanych współpracą w zakresie marketingu internetowego oraz e-commerce,
>przygotowanie i prezentacja wstępnej oferty,
>planowanie swojej pracy zmierzającej do wzrostu sprzedaży usług działu marketingu internetowego.
>budowanie długofalowych, efektywnych relacji z klientami działu marketingu internetowego,
analizowanie potrzeb klientów w celu dopasowania usługi,
>zarządzanie projektami emarketingowymi: tworzenie media planów, koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzonym projektem, zarządzanie budżetami, analizowanie efektów prowadzonych działań, raportowanie,
>kwestie formalne związane z prowadzonymi projektami (m.in. przygotowywanie umów, aneksów itp.),
>współpraca z innymi działami oraz agencjami w celu realizacji projektów.
Exacto
Specjalista ds. media relations
>koordynacja prac w ramach konkursu „Lekcja o Funduszach Europejskich”, organizowanym przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego
>planowanie działań kreatywnych oraz opracowywanie założeń kampanii,
> opracowywanie strategii komunikacyjnych, materiałów prasowych wraz z obsługą medialną,
>tworzenie bazy danych mediów wraz z ich bieżącą aktualizacją,.
>utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikarzami,
> realizacja strategii komunikacji na poziomie mediów ogólnopolskich, branżowych i lokalnych,
>przyjmowanie zgłoszeń oraz bieżący kontakt i obsługa podmiotów zainteresowanych udziałem w konkursie,
>nadzór nad wysyłką materiałów do podmiotów biorących udział w konkursie,
>monitoring działań przewidzianych w umowie, budżecie, harmonogramie konkursu,
>prowadzenie dokumentacji konkursowej,
>przygotowanie sprawozdań z realizacji prac oraz stały kontakt z przedstawicielami MRR

oraz realizacja bieżących zadań Spółki.
Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Specjalista ds. szkoleń i monitoringu
>współpraca z Koordynatorem projektu w zakresie zarządzania projektem oraz organizacji biura projektu
>realizacja zadań zgodnych z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
>wykonywanie zadań związanych z promocją oraz rekrutacją do projektu,
>media relations - opracowywanie informacji prasowych, oraz ich dystrybucja, aktualizacja strony internetowej projektu,
>przeprowadzanie rekrutacji do projektu,
>kontakt z BO oraz trenerami,
>odpowiedzialność za prawidłową organizację szkoleń,
>rozwiązywanie problemów napotkanych przez uczestników szkoleń,
>monitorowanie obecności oraz postępów uczestników szkoleń,
>ewaluacja oraz rozliczanie projektu,
>archiwizacja dokumentacji projektowej
ZETO-Rzeszów Sp. z o.o.
Koordynator projektu badawczego
>koordynacja projektu „Badanie wizerunku ZETO-Rzeszów wśród klientów instytucjonalnych”,
>tworzenie baz danych klientów instytucjonalnych ZETO-Rzeszów ,
>planowanie i nadzorowanie pracy ankieterów
>utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami firm objętych procesem badawczym

Szkolenia i kursy

"Fotografia cyfrowa"
AP Edukacja

Edukacja

Logo
Marketing interaktywny, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

kino skandynawskie i bliskowschodnie,
turystyka w teorii i praktyce,
projektowanie i dekoracja wnętrz,
psychologia pracy i społeczna odpowiedzialność biznesu.

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

KlasterIT
KlasterIT
Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej